abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2012 @ 06:52:59 #226
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_120138872
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 06:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)
Ik vind het idee wel geinig maar was zo enorm simpel. Hoop echt dat mods er wat aan doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_120140827
Je speelt wel erg makkelijk door de single player heen. De laatste missie vloog je echt door heen (letterlijk en figuurlijk), vooral dat stuk bij het vliegveld vond ik erg kort. In Crysis 2 hadden ze een betere knokpartij neergezet bij een vliegveld.

Het is echt jammer dat er uren in de engine wordt gestoken om het er erg mooi er uit te laten zien en dat het verhaal dan weer binnen een paar uur is afgelopen. Als ze daar nou wat meer tijd in hadden gestoken, zodat je meer missies had. Dan zou het leuker zijn om de single player te blijven spelen en mogelijk nog een keer te spelen.

Eindconclusie Crysis > Far Cry
  maandag 10 december 2012 @ 10:21:25 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120141442
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef Pakspul het volgende:
Je speelt wel erg makkelijk door de single player heen. De laatste missie vloog je echt door heen (letterlijk en figuurlijk), vooral dat stuk bij het vliegveld vond ik erg kort. In Crysis 2 hadden ze een betere knokpartij neergezet bij een vliegveld.

Het is echt jammer dat er uren in de engine wordt gestoken om het er erg mooi er uit te laten zien en dat het verhaal dan weer binnen een paar uur is afgelopen. Als ze daar nou wat meer tijd in hadden gestoken, zodat je meer missies had. Dan zou het leuker zijn om de single player te blijven spelen en mogelijk nog een keer te spelen.

Eindconclusie Crysis > Far Cry
Einde vond ik ook wel erg makkelijk idd. Maar goed, door elke keer eerst de outposts, wanted dead en hunts te doen heb ik er toch wel een goed gevoel over allemaal. Alleen is er nu dus echt niets meer te doen op het hele eiland :P.

Komt er nog DLC of kan het gewoon gedeinstalleerd worden? :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_120141536
[quote]0s.gif Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.

Werkt helaas niet.
  maandag 10 december 2012 @ 10:33:34 #230
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_120141681
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:26 schreef Droathoah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.

Werkt helaas niet.
Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?

Hopelijk niet degene in je documents folder, want dat is em niet.

Ik had de save van een pirated, non-geupdate versie teruggezet in een geupdate retail versie en ik kon gewoon verder waar ik gebleven was.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_120141975
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?

Hopelijk niet degene in je documents folder, want dat is em niet.

Ik had de save van een pirated, non-geupdate versie teruggezet in een geupdate retail versie en ik kon gewoon verder waar ik gebleven was.
In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.
  maandag 10 december 2012 @ 11:15:23 #232
377656 DoofenSchmirz
pi_120142710
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef Droathoah het volgende:

[..]

In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.
Orbit alleen is voldoende. Check je backup eens of hij niet read-only is.
Ik heb de gehele Orbit folder vervangen voor de oude. Gamelauncher is niet nodig.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
  maandag 10 december 2012 @ 12:18:52 #233
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_120144617
Titel had beter kunnen zijn 'Loot behind you', elke keer als ik me omdraai vind ik wel nieuwe chest. :')
pi_120145873
Nu ik zie hoe dat de 2 eilanden op de virtuele kaart liggen
en de open ruimte die eromheen ligt.
Zou het misshien gereseveerd zijn voor extra DLC eilanden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_120146181
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
Nu ik zie hoe dat de 2 eilanden op de virtuele kaart liggen
en de open ruimte die eromheen ligt.
Zou het misshien gereseveerd zijn voor extra DLC eilanden
Mag het hopen :9~
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_120146247
Het zou geen gek idee zijn.
Kijk maar eens naar Burnout Paradise.
Daar kwam Paradise eiland bij.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_120147736
Wie speelt dit spel op de pc en vind het ook te kansloos makkelijk? Ik gebruik nu bewust geen van de skills meer om het nog een beetje uitdagend te houden maar alsnog is het veelste te makkelijk, eigenlijk niets eens meer vermakelijk. }:|
pi_120150609
Mijn eerste gedachte is tot nu toe sowieso FC2 > FC3 de setting sprak me veel meer aan (persoonlijk) en ik vond het niet eens zo frustrerend dat de outposts opnieuw bemand werden :D en dan nog:

WAAR IS DE MORTIER?? :N
pi_120151542
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:54 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie speelt dit spel op de pc en vind het ook te kansloos makkelijk? Ik gebruik nu bewust geen van de skills meer om het nog een beetje uitdagend te houden maar alsnog is het veelste te makkelijk, eigenlijk niets eens meer vermakelijk. }:|
Het is wel té makkelijk ja, verkeersongelukken zijn een groter gevaar dan de piraten :')
pi_120151657
blergh doordat het niet soepel loopt ben ik kansloos tegenover dieren, ze bewegen te snel waardoor ik de frames niet zie
mensen zijn een stuk makkelijker :') bewegen sloom en/of bewegen helemaal niet... dat zonder recoil is te easy
miss maar far cry 2 kopen om toch nog n btje dat gevoel te krijgen
pi_120152001
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Topiek het volgende:

[..]

Het is wel té makkelijk ja, verkeersongelukken zijn een groter gevaar dan de piraten :')
Om het maar niet over die beesten te hebben, loop een beetje tactisch door de jungle hoor ik constant die $*@(*$*!&#) pauwen één of ander lelijk geluid te maken. Ga ik still zitten om een kamp te kunnen bekijken ineens hp voor de helft weg, draai ik me om.. dood, 2 pauwen die me afgemaakt hebben... AS IF :D
  maandag 10 december 2012 @ 15:59:27 #242
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_120152272
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

loop een beetje tactisch door de jungle hoor ik constant die $*@(*$*!&#) pauwen één of ander lelijk geluid te maken. Ga ik still zitten om een kamp te kunnen bekijken ineens hp voor de helft weg, draai ik me om.. dood, 2 pauwen die me afgemaakt hebben... AS IF :D
Dus 'tactisch' rondzwerven, beesten om je heen horen, die beesten negeren en alsnog de focus op de compound, en vervolgens word je door die beesten aangevallen zonder dat je het doorhebt en ga je daar een klacht aan besteden? :')

n00bs.
pi_120152342
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dus 'tactisch' rondzwerven, beesten om je heen horen, die beesten negeren en alsnog de focus op de compound, en vervolgens word je door die beesten aangevallen zonder dat je het doorhebt en ga je daar een klacht aan besteden? :')

n00bs.
Onzin, een tijger schiet ik gewoon af, maar ik hoef toch niet bang te zijn dat een pauw mij aan gaat vallen?? En dan nog, een poppetje legt het loodje na 1 welgemikt schot af maar een pauw blijft zelfs na een volledig magazijn nog rustig doorlopen.
  maandag 10 december 2012 @ 16:01:40 #244
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_120152366
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Onzin, een tijger schiet ik gewoon af, maar ik hoef toch niet bang te zijn dat een pauw mij aan gaat vallen?? En dan nog, een poppetje legt het loodje na 1 welgemikt schot af maar een pauw blijft zelfs na een volledig magazijn nog rustig doorlopen.
Je hebt toch wel door dat het geen pauwen zijn? :')
pi_120152387
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Je hebt toch wel door dat het geen pauwen zijn? :')
Wtf zijn het dan wel? Grote kalkoenen?
  maandag 10 december 2012 @ 16:03:19 #246
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_120152432
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:02 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Wtf zijn het dan wel? Grote kalkoenen?
Ik neem aan dat je de Cassowary bedoeld,

https://www.google.nl/sea(...)382&biw=1366&bih=643

En ja, ze kunnen aanvallen. :P

maandag 10 december 2012 @ 16:03:53 #247
377656 DoofenSchmirz
pi_120152456
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef GeertJan88 het volgende:

[..]

Dat is geen pauw gast, maar een Cassowary.

pi_120152758
Mooie beesten *;
pi_120152800
Nog nooit van gehoord, ze zijn wel moeilijk irritant. En ik zie ook geen enkel nu om groene bladeren te verzamelen want ook al heb ik 0 syringes, als ik op q ram dan heal ik alsnog :D
pi_120152822
Wilde zwijnen zijn nog lastig te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')