abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2012 @ 19:59:44 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120119586
Net ff een uurtje coöp gedaan en was best leuk, mist het ontdekkingsgedeelte maar gewoon lekker knallen met een paar man op de bank.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_120119649
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Verder iemand nog tips om heavies te vermoorden?
Gewoon een hoofdschot. Ik snipe al die gasten zonder moeite dood.

En als ze dichtbij komen en je raakt lichtelijk in paniek: molotov-cocktail, 1 is genoeg. Of een handgranaatje, of een RPG. Een mijn kunnen ze ook niet goed tegen :P Eliminatie van achteren kan trouwens ook.

Met andere woorden; hoe krijg je die gasten NIET dood is een beter vraag.
I feel kinda Locrian today
pi_120120109
Ga ik de deur uit staan er 2 panters voor me neus :X
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_120120335
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef starla het volgende:

[..]

Gewoon een hoofdschot. Ik snipe al die gasten zonder moeite dood.

En als ze dichtbij komen en je raakt lichtelijk in paniek: molotov-cocktail, 1 is genoeg. Of een handgranaatje, of een RPG. Een mijn kunnen ze ook niet goed tegen :P Eliminatie van achteren kan trouwens ook.

Met andere woorden; hoe krijg je die gasten NIET dood is een beter vraag.
ik dacht, ik lok hem buiten de gate en dan knife ik hem. Ging niet zo soepel.
pi_120120548
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

O is 1 pijl ook genoeg?
Voor headshots sowieso (waar je hem toch moet raken, want alleen zijn achterhoofd is onbeschermd). De lichtere enemies kill je bijna allemaal met één pijl.
quote:
De hele tijd met die sniper iedereen uitmoorden wordt ook saai na een tijdje :')
Tis ook leuker om naar binnen te sneaken en iedereen met je mesje uit te moorden :P
Conscience do cost.
  zondag 9 december 2012 @ 20:24:08 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120120907
Ik wil gewoon met een licht machinegeweer iedereen d'r uit RATATATATATATAT-en :@
pi_120122529
Dacht... ga maar eens mijn eerste wanted deat en path of the hunter quest doen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_120127369
Moet zeggen, sinds ik het heb uitgespeeld is er niks meer aan. :'(
Spel heeft niet echt replayability.

Elk verzamelobject ook meteen allemaal gevonden.

Voor het einde hoef je het niet te doen in ieder geval.
Damn zo'n lame einde.. blergh.

Maar goed weet niet of anderen hier ook al zo ver zijn dat ze het uit hebben gespeeld?
  zondag 9 december 2012 @ 23:03:43 #209
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_120131458
Net op het 2e eiland aangekomen, kan donderdag echter pas weer spelen. ;( Ben eens benieuwd.
Flesje bier
pi_120131566
Ik moest het spel opnieuw installeren op een nieuwe computer en heb een save game gebackup't, maar als ik hem terug zet herkent het spel mijn save game niet, iemand hier bekend mee?
pi_120131877
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Gezicht het volgende:
Net op het 2e eiland aangekomen, kan donderdag echter pas weer spelen. ;( Ben eens benieuwd.
Ik stap net The Crazy Cock binnen
pi_120132610
Deel 2 is beter, vond Afrika veel interessanter.
pi_120132658
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Zolder het volgende:
Deel 2 is beter
:')
Wie dit leest is hek.
pi_120135068
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Zolder het volgende:
Deel 2 is beter, vond Afrika veel interessanter.
Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.
In vergelijk met andere games zegmaar.

Ik bedoel het ziet er wel aardig uit en alles, maar dat is het dan ook.

De eerste zonsondergang in FC2 vergeet ik nooit meer. Helemaal moederziel alleen in de jungle, geen kogels meer, doodziek van de malaria, allemaal enge beesten op de achtergrond en toen ging het schemeren.

Dat was episch. _O_

Nu is het schemer en hoppa het is nacht. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_120135110
En als je dan de nacht overleefd had en het werd ochtend. Dan voelde ik me ook altijd helemaal de sheriff.

8-)
vosss is de naam,
pi_120135458
Wat raden jullie aan. Eerst zoveel mogelijk geld (->guns en zooi) en radiotowers en outposts unlocken en dan pas aan de missies beginnen of wordt t dan te makkelijk ?
pi_120137524
Zo
De allerlaatse toren is ook beklommen.
En morgen beginnen we aan de schoonmaak van het 2de eiland.
pi_120137630
Is dat tweede eiland groter/kleiner/gelijk aan* dat eerste eiland?

* Doorhalen wat niet van toepassing is
vosss is de naam,
pi_120137759
quote:
5s.gif Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef vosss het volgende:
Is dat tweede eiland groter/kleiner/gelijk aan* dat eerste eiland?

* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ben letterlijk van radiotoren naar radiotoren gevlogen.
Wat me wel opviel... het is iig minder bosrijk
pi_120138644
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Droathoah het volgende:
Ik moest het spel opnieuw installeren op een nieuwe computer en heb een save game gebackup't, maar als ik hem terug zet herkent het spel mijn save game niet, iemand hier bekend mee?
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.

quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.
In vergelijk met andere games zegmaar.

Ik bedoel het ziet er wel aardig uit en alles, maar dat is het dan ook.

De eerste zonsondergang in FC2 vergeet ik nooit meer. Helemaal moederziel alleen in de jungle, geen kogels meer, doodziek van de malaria, allemaal enge beesten op de achtergrond en toen ging het schemeren.

Dat was episch. _O_

Nu is het schemer en hoppa het is nacht. ;(
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
  maandag 10 december 2012 @ 05:34:28 #221
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_120138670
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.

[..]

Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_120138682
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:

[..]

[..]

Ik vond het vuur leuker in FC2, je kon echt hele stukken land af fikken, nu gaat dat niet echt.
  maandag 10 december 2012 @ 06:26:55 #223
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120138774
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 05:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.
Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.

Van mij mogen ze dr nog wel een 'hardcore' moeilijkheidsgraad bij flikkeren zonder crosshair en weet ik veel. T is op zn moeilijkst ook erg makkelijk.

Je rent een rondje en ze zijn je kwijt binnen 5 seconden.

Je bent wel de sjaak als je op een plekje blijft zitten en je omsingelt wordt (en het moment daar is dat je moet herladen)
  maandag 10 december 2012 @ 06:44:55 #224
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_120138838
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 06:26 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.

Van mij mogen ze dr nog wel een 'hardcore' moeilijkheidsgraad bij flikkeren zonder crosshair en weet ik veel. T is op zn moeilijkst ook erg makkelijk.

Je rent een rondje en ze zijn je kwijt binnen 5 seconden.

Je bent wel de sjaak als je op een plekje blijft zitten en je omsingelt wordt (en het moment daar is dat je moet herladen)
Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 10 december 2012 @ 06:48:37 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120138854
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 06:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.
Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')