Gewoon een hoofdschot. Ik snipe al die gasten zonder moeite dood.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Verder iemand nog tips om heavies te vermoorden?
ik dacht, ik lok hem buiten de gate en dan knife ik hem. Ging niet zo soepel.quote:Op zondag 9 december 2012 20:00 schreef starla het volgende:
[..]
Gewoon een hoofdschot. Ik snipe al die gasten zonder moeite dood.
En als ze dichtbij komen en je raakt lichtelijk in paniek: molotov-cocktail, 1 is genoeg. Of een handgranaatje, of een RPG. Een mijn kunnen ze ook niet goed tegenEliminatie van achteren kan trouwens ook.
Met andere woorden; hoe krijg je die gasten NIET dood is een beter vraag.
Voor headshots sowieso (waar je hem toch moet raken, want alleen zijn achterhoofd is onbeschermd). De lichtere enemies kill je bijna allemaal met één pijl.quote:
Tis ook leuker om naar binnen te sneaken en iedereen met je mesje uit te moordenquote:De hele tijd met die sniper iedereen uitmoorden wordt ook saai na een tijdje
Ik stap net The Crazy Cock binnenquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Gezicht het volgende:
Net op het 2e eiland aangekomen, kan donderdag echter pas weer spelen.Ben eens benieuwd.
Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.quote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Zolder het volgende:
Deel 2 is beter, vond Afrika veel interessanter.
Ben letterlijk van radiotoren naar radiotoren gevlogen.quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef vosss het volgende:
Is dat tweede eiland groter/kleiner/gelijk aan* dat eerste eiland?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Droathoah het volgende:
Ik moest het spel opnieuw installeren op een nieuwe computer en heb een save game gebackup't, maar als ik hem terug zet herkent het spel mijn save game niet, iemand hier bekend mee?
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.quote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.
In vergelijk met andere games zegmaar.
Ik bedoel het ziet er wel aardig uit en alles, maar dat is het dan ook.
De eerste zonsondergang in FC2 vergeet ik nooit meer. Helemaal moederziel alleen in de jungle, geen kogels meer, doodziek van de malaria, allemaal enge beesten op de achtergrond en toen ging het schemeren.
Dat was episch.
Nu is het schemer en hoppa het is nacht.
Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.quote:Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
Ik vond het vuur leuker in FC2, je kon echt hele stukken land af fikken, nu gaat dat niet echt.quote:Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 05:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.
Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.quote:Op maandag 10 december 2012 06:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.
Van mij mogen ze dr nog wel een 'hardcore' moeilijkheidsgraad bij flikkeren zonder crosshair en weet ik veel. T is op zn moeilijkst ook erg makkelijk.
Je rent een rondje en ze zijn je kwijt binnen 5 seconden.
Je bent wel de sjaak als je op een plekje blijft zitten en je omsingelt wordt (en het moment daar is dat je moet herladen)
Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)quote:Op maandag 10 december 2012 06:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.
Ik vind het idee wel geinig maar was zo enorm simpel. Hoop echt dat mods er wat aan doen.quote:Op maandag 10 december 2012 06:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)
Einde vond ik ook wel erg makkelijk idd. Maar goed, door elke keer eerst de outposts, wanted dead en hunts te doen heb ik er toch wel een goed gevoel over allemaal. Alleen is er nu dus echt niets meer te doen op het hele eilandquote:Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef Pakspul het volgende:
Je speelt wel erg makkelijk door de single player heen. De laatste missie vloog je echt door heen (letterlijk en figuurlijk), vooral dat stuk bij het vliegveld vond ik erg kort. In Crysis 2 hadden ze een betere knokpartij neergezet bij een vliegveld.
Het is echt jammer dat er uren in de engine wordt gestoken om het er erg mooi er uit te laten zien en dat het verhaal dan weer binnen een paar uur is afgelopen. Als ze daar nou wat meer tijd in hadden gestoken, zodat je meer missies had. Dan zou het leuker zijn om de single player te blijven spelen en mogelijk nog een keer te spelen.
Eindconclusie Crysis > Far Cry
Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?quote:Op maandag 10 december 2012 10:26 schreef Droathoah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Werkt helaas niet.
In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.quote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?
Hopelijk niet degene in je documents folder, want dat is em niet.
Ik had de save van een pirated, non-geupdate versie teruggezet in een geupdate retail versie en ik kon gewoon verder waar ik gebleven was.
Orbit alleen is voldoende. Check je backup eens of hij niet read-only is.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef Droathoah het volgende:
[..]
In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.
Mag het hopenquote:Op maandag 10 december 2012 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
Nu ik zie hoe dat de 2 eilanden op de virtuele kaart liggen
en de open ruimte die eromheen ligt.
Zou het misshien gereseveerd zijn voor extra DLC eilanden
Het is wel té makkelijk ja, verkeersongelukken zijn een groter gevaar dan de piratenquote:Op maandag 10 december 2012 13:54 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie speelt dit spel op de pc en vind het ook te kansloos makkelijk? Ik gebruik nu bewust geen van de skills meer om het nog een beetje uitdagend te houden maar alsnog is het veelste te makkelijk, eigenlijk niets eens meer vermakelijk.
Om het maar niet over die beesten te hebben, loop een beetje tactisch door de jungle hoor ik constant die $*@(*$*!) pauwen één of ander lelijk geluid te maken. Ga ik still zitten om een kamp te kunnen bekijken ineens hp voor de helft weg, draai ik me om.. dood, 2 pauwen die me afgemaakt hebben... AS IFquote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het is wel té makkelijk ja, verkeersongelukken zijn een groter gevaar dan de piraten
Dus 'tactisch' rondzwerven, beesten om je heen horen, die beesten negeren en alsnog de focus op de compound, en vervolgens word je door die beesten aangevallen zonder dat je het doorhebt en ga je daar een klacht aan besteden?quote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
loop een beetje tactisch door de jungle hoor ik constant die $*@(*$*!) pauwen één of ander lelijk geluid te maken. Ga ik still zitten om een kamp te kunnen bekijken ineens hp voor de helft weg, draai ik me om.. dood, 2 pauwen die me afgemaakt hebben... AS IF
Onzin, een tijger schiet ik gewoon af, maar ik hoef toch niet bang te zijn dat een pauw mij aan gaat vallen?? En dan nog, een poppetje legt het loodje na 1 welgemikt schot af maar een pauw blijft zelfs na een volledig magazijn nog rustig doorlopen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus 'tactisch' rondzwerven, beesten om je heen horen, die beesten negeren en alsnog de focus op de compound, en vervolgens word je door die beesten aangevallen zonder dat je het doorhebt en ga je daar een klacht aan besteden?
n00bs.
Je hebt toch wel door dat het geen pauwen zijn?quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Onzin, een tijger schiet ik gewoon af, maar ik hoef toch niet bang te zijn dat een pauw mij aan gaat vallen?? En dan nog, een poppetje legt het loodje na 1 welgemikt schot af maar een pauw blijft zelfs na een volledig magazijn nog rustig doorlopen.
Wtf zijn het dan wel? Grote kalkoenen?quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat het geen pauwen zijn?
Ik neem aan dat je de Cassowary bedoeld,quote:Op maandag 10 december 2012 16:02 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Wtf zijn het dan wel? Grote kalkoenen?
Dat is geen pauw gast, maar een Cassowary.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Onzin, een tijger schiet ik gewoon af, maar ik hoef toch niet bang te zijn dat een pauw mij aan gaat vallen?? En dan nog, een poppetje legt het loodje na 1 welgemikt schot af maar een pauw blijft zelfs na een volledig magazijn nog rustig doorlopen.
Ja, tot je in een dik vuurgevecht zit, dan duurt dat verbandje omleggen opeens wel weg langquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef GeertJan88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, ze zijn wel moeilijk irritant. En ik zie ook geen enkel nu om groene bladeren te verzamelen want ook al heb ik 0 syringes, als ik op q ram dan heal ik alsnog
Ze komen inderdaad heel erg rustig op je aflopen. Heel erg rustig en dat enorme geblaat dan. Irritant!quote:Op maandag 10 december 2012 16:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de Cassowary bedoeld,
https://www.google.nl/sea(...)382&biw=1366&bih=643
En ja, ze kunnen aanvallen.
[ afbeelding ]
Syringe vult al je health. Verbandje vult maar 1 slot van je health.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef GeertJan88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, ze zijn wel moeilijk irritant. En ik zie ook geen enkel nu om groene bladeren te verzamelen want ook al heb ik 0 syringes, als ik op q ram dan heal ik alsnog
Soms ook 2 of 3 healthslots heb ik gemerkt.quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Syringe vult al je health. Verbandje vult maar 1 slot van je health.
Ben getrained op 3 slots..quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Werkt ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Orbit alleen is voldoende. Check je backup eens of hij niet read-only is.
Ik heb de gehele Orbit folder vervangen voor de oude. Gamelauncher is niet nodig.
Boog, MS16 silenced, M-700 silenced.. Groter holster moet ik nog fixen..quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is jullie loadout eigenlijk?
Zelf rol ik met silenced MP5, model 1887, silenced M700 en de bow
spatten daarmee de hoofden uit elkaar?quote:Op maandag 10 december 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Magnum met extended barrel, Walking Dead style
dat helaas niet maar ze gaan wel in 2 schoten doodquote:Op maandag 10 december 2012 23:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
spatten daarmee de hoofden uit elkaar?
Shadowquote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zoom ik in en uit in dit spel, normaal met de scroll van de muis, maar dat werkt niet.
Of is dit niet mogelijk?
Als ik namelijk rondloop heb ik voor mijn idee weinig overzicht dus wil ik de camera wat naar achteren scrollen.
die vlaggetjes zijn outpostsquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn die outposts eigenlijk waar jullie het over hebben? Ik zit echt pas in het begin van het spel, maar heb die volgens mij nog niet gezien? Staan ze aangegeven op de kaart?
Die radio towers staan er wel op.
Check voor rode vlaggetjes en zwarte rook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn die outposts eigenlijk waar jullie het over hebben? Ik zit echt pas in het begin van het spel, maar heb die volgens mij nog niet gezien? Staan ze aangegeven op de kaart?
Die radio towers staan er wel op.
Hangt van je build afquote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die silenced MP5 is echt ziek goed, verder heb ik nog een silenced sniper, bow en nog een silenced assault riflequote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Gooi jezelf van een bergquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef Convict het volgende:
Ik wilde zelfmoord plegen en op zn moeilijkste niveau had ik 3 granaten nodig om mezelf te dodenwat is deze
Iemand daar moet dit logisch gevonden hebben. ik wil graag zijn mening hierover horenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spring 2 meter en je bent ook dood
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zwevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
De wingsuit is wel geinig...
Ik spring van een waterval open m'n wings...
scheer vlak over het water en net voordat ik de
oever kan bereiken maak ik een buiklanding in het water
Logisch...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef Convict het volgende:
[..]
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zweven
als je dicht bij de grond blijft daal je minder snel
Hetzelfdequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Geen tijd meer gehad om te spelen.
Morgenochtend om 0700 heb ik 4 dagen weekend.
Denk dat ik dan toch wel op het 2de eiland moet kunnen geraken, op het eerste heb ik alles vrij gespeeld. Dat wil zeggen alle torens en outposts. Die kistjes boeien me geen zak, want ik heb toch geld zat, continu rond de 6K (grotere beurs kan ik nog niet maken).
Ben nu dus met het verhaal bezig en heb net Buck achter de rug gehad.
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
In principe blijft alles bij hetzelfde, ja er komen moeilijkere vijanden, en ja je krijgt iets betere wapens, maar veel verandert er niet.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef nattermann het volgende:
[..]Morgenochtend moet ik weer 6 dagen werken!
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook nog 2x vroeg op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.
Dus ook nog 2x vroeg op
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef invine het volgende:
[..]Wat?
Iemand een lijst wat je krijgt bij het zoeken en vinden van alle relics? Ik heb er 12 nu en heb een bull gekregen..
Crap, die spider relic heb ik nog niet, maar heb Vaas al wel vermoord....quote:Op woensdag 12 december 2012 10:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/
Is dat zo moeilijk, Google?
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Crap, die spider relic heb ik nog niet,Hey sukkel, dat had wel ff in een spoiler gemogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |