Ik stap net The Crazy Cock binnenquote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef Gezicht het volgende:
Net op het 2e eiland aangekomen, kan donderdag echter pas weer spelen.Ben eens benieuwd.
Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.quote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Zolder het volgende:
Deel 2 is beter, vond Afrika veel interessanter.
Ben letterlijk van radiotoren naar radiotoren gevlogen.quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef vosss het volgende:
Is dat tweede eiland groter/kleiner/gelijk aan* dat eerste eiland?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Droathoah het volgende:
Ik moest het spel opnieuw installeren op een nieuwe computer en heb een save game gebackup't, maar als ik hem terug zet herkent het spel mijn save game niet, iemand hier bekend mee?
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.quote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, vooral grafisch was deel 2 veel beter destijds dan deel 3 nu is deze tijd.
In vergelijk met andere games zegmaar.
Ik bedoel het ziet er wel aardig uit en alles, maar dat is het dan ook.
De eerste zonsondergang in FC2 vergeet ik nooit meer. Helemaal moederziel alleen in de jungle, geen kogels meer, doodziek van de malaria, allemaal enge beesten op de achtergrond en toen ging het schemeren.
Dat was episch.
Nu is het schemer en hoppa het is nacht.
Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.quote:Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
Ik vond het vuur leuker in FC2, je kon echt hele stukken land af fikken, nu gaat dat niet echt.quote:Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw spel te starten, af te sluiten zodra Vaas in je kooi begint te praten, en je oude save over de nieuwe te zetten.
[..]
Ik snap de aantrekkingskracht van FC2 nog steeds niet. Ja het zag er aardig uit, maar was verder doodsaai.
Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 05:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond hoe je wapens kon krijgen beter, nu kan je alle wapens binnen een uur of 2 verkrijgen. Geld systeem vond ik ook beter.
Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.quote:Op maandag 10 december 2012 06:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet idd zeggen dat de wapens behoorlijk goedkoop zijn.
Van mij mogen ze dr nog wel een 'hardcore' moeilijkheidsgraad bij flikkeren zonder crosshair en weet ik veel. T is op zn moeilijkst ook erg makkelijk.
Je rent een rondje en ze zijn je kwijt binnen 5 seconden.
Je bent wel de sjaak als je op een plekje blijft zitten en je omsingelt wordt (en het moment daar is dat je moet herladen)
Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)quote:Op maandag 10 december 2012 06:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, het is gewoon moeilijk om te sterven, je kan nooit zonder health spuitjes zitten aangezien je overal wel de spullen ervoor kan halen.
Ik vind het idee wel geinig maar was zo enorm simpel. Hoop echt dat mods er wat aan doen.quote:Op maandag 10 december 2012 06:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja dat met die planten vind ik persoonlijk wel erg simpel (4 kleurtjes ofzo?)
Einde vond ik ook wel erg makkelijk idd. Maar goed, door elke keer eerst de outposts, wanted dead en hunts te doen heb ik er toch wel een goed gevoel over allemaal. Alleen is er nu dus echt niets meer te doen op het hele eilandquote:Op maandag 10 december 2012 09:49 schreef Pakspul het volgende:
Je speelt wel erg makkelijk door de single player heen. De laatste missie vloog je echt door heen (letterlijk en figuurlijk), vooral dat stuk bij het vliegveld vond ik erg kort. In Crysis 2 hadden ze een betere knokpartij neergezet bij een vliegveld.
Het is echt jammer dat er uren in de engine wordt gestoken om het er erg mooi er uit te laten zien en dat het verhaal dan weer binnen een paar uur is afgelopen. Als ze daar nou wat meer tijd in hadden gestoken, zodat je meer missies had. Dan zou het leuker zijn om de single player te blijven spelen en mogelijk nog een keer te spelen.
Eindconclusie Crysis > Far Cry
Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?quote:Op maandag 10 december 2012 10:26 schreef Droathoah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 december 2012 05:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
Werkt helaas niet.
In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.quote:Op maandag 10 december 2012 10:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan kopieer je hem niet goed. Welke folder heb je backupped?
Hopelijk niet degene in je documents folder, want dat is em niet.
Ik had de save van een pirated, non-geupdate versie teruggezet in een geupdate retail versie en ik kon gewoon verder waar ik gebleven was.
Orbit alleen is voldoende. Check je backup eens of hij niet read-only is.quote:Op maandag 10 december 2012 10:48 schreef Droathoah het volgende:
[..]
In de Gamelauncher folder en in de Orbit folder.
Mag het hopenquote:Op maandag 10 december 2012 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
Nu ik zie hoe dat de 2 eilanden op de virtuele kaart liggen
en de open ruimte die eromheen ligt.
Zou het misshien gereseveerd zijn voor extra DLC eilanden
Het is wel té makkelijk ja, verkeersongelukken zijn een groter gevaar dan de piratenquote:Op maandag 10 december 2012 13:54 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie speelt dit spel op de pc en vind het ook te kansloos makkelijk? Ik gebruik nu bewust geen van de skills meer om het nog een beetje uitdagend te houden maar alsnog is het veelste te makkelijk, eigenlijk niets eens meer vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |