Als je eerst een gekraakte versie had kan t nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaarquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Uplay backupd en restored vanzelf je saves, dus er klopt iets niet helemaal...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaar
Dat kan wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Wat bij mij hielp was:quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Ik vond de missies tegen verwachting in eigenlijk heel vermakelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb alle outposts op het eerste eiland ingenomen en nu moet ik die missies doen maar wat zijn die echt vertyft saai...Ook zwaar irritant dan je cut scenes niet kan skippen
gewoon niet looten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:10 schreef ems. het volgende:
Het irritantste wat je niet kan skippen is imo het looten van doden
er is een skill waarmee je automatisch loot als je een takedown doet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe ik al vaak genoeg niet. Maar soms heb je gewoon de centjes nodig
Die heb ik ook, maar het is niet alsof ik de hele tijd alleen maar aan het takedownen benquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
er is een skill waarmee je automatisch loot als je een takedown doet.
ik ben allang blij dat het niet zo lang duurt als in red dead redemptionquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar het is niet alsof ik de hele tijd alleen maar aan het takedownen ben
Het is geen grote klacht oid, maar soms moord je een hele outpost uit en dan zit je 15x tegen die animatie aan te kijken. Ik had liever gewoon dat er een optie was om die animatie uit te zetten oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Geen problemen hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef n8n het volgende:
Beetje goede framerate op de PS3? Ben er een beetje bang voor omdat ik her en der lees dat er veel framedrops zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |