quote:
Nah ik cod niet alleen maar, maar ben er alweer een beetje op uitgekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef Convict het volgende:
[..]scheer je weg coddie
of ben jee een bekeerde gamer ?
iddquote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat je een base overneemt en dan komt die rakyat aanrijden en zegt vervolgens:
[..]
Ik doe alles met die scope & silencer.. ik ben prut in aimen op een consolequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
iddDie gast kwam steeds erg dichtbij een takedown.
btw, dat vond ik wel een erg sterk punt van het spel. De from-above, ledge, granade, and throwing knife takedownVooral die throwing knife is echt erg handig om snel even twee mensen achter elkaar af te maken.
Daarna kwam ik er achter dat een sniperrifle en silencer hetzelfde resultaat had dus kon ik mooi van afstand aan het werk gaan.
Dit soort spelen moet je ook niet op een console spelen, maar missies worden er wel makkelijker door. De moeilijkheidsgraad gaat wel erg achteruit als je zo gaat spelen. Meestal was het bij mij toch veel identificeren en dan uitschakelen, eerst sniper, dan assault wapen dan de SPAS-12 er tegen aan of takedown waar mogelijk. Die combinatie maakt het erg makkelijk om een kamp erg snel uit te schakelen. Soms liet ik het toe dat er extra troepen aan mochten komen om het nog een beetje interessant te maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:04 schreef invine het volgende:
[..]
Ik doe alles met die scope & silencer.. ik ben prut in aimen op een console
Dit is mijn eerste shooter op de xboxquote:Op woensdag 12 december 2012 12:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dit soort spelen moet je ook niet op een console spelen, maar missies worden er wel makkelijker door. De moeilijkheidsgraad gaat wel erg achteruit als je zo gaat spelen. Meestal was het bij mij toch veel identificeren en dan uitschakelen, eerst sniper, dan assault wapen dan de SPAS-12 er tegen aan of takedown waar mogelijk. Die combinatie maakt het erg makkelijk om een kamp erg snel uit te schakelen. Soms liet ik het toe dat er extra troepen aan mochten komen om het nog een beetje interessant te maken.
Idd zeer irritant...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat je een base overneemt en dan komt die rakyat aanrijden en zegt vervolgens:
[..]
Sniperen, linksboven in de map is ook een eitje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef delano.888 het volgende:
BTW voor degene die nog niet zo ver zijn en wel wat geld kunnen gebruiken, in het eerste dorp kan je darten met messen, en als je daar een paar keer mee oefent kan je zeer makkelijk veel geld winnen.
SPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Topiek het volgende:
Dit vond ik van de ene kant supervet maar ook ram bizar.SPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Ja klopt, hij komt ineensquote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit vond ik van de ene kant supervet maar ook ram bizar.
Vind "darten" toch makkelijker en gaat sneller.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Sniperen, linksboven in de map is ook een eitje.
Bij mij stond er niemand bij dat darten?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind "darten" toch makkelijker en gaat sneller.
Het feit alleen al dat ik niet met een veilig gevoel in het water zwem... Dat daarom alleen al de adrenaline vloeitquote:Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik had gister mijn eerste situatie waarbij ik echt ontzettend schrok. Ik zag een luipaard op een redelijke afstand, dus ik dacht ik kan rustig van wapen switchen en hem afmaken. Toen ik mijn wapen had gekozen zag ik hem niet meer, maar wat ik niet had verwacht was dat hij een kwart seconde later boven op me zat. Ik schrok me helemaal de tering want ik dacht dat hij nog verder weg was. Dat soort dingen zijn echt tof in dit spel.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Topiek het volgende:
Waarom moest ik klikkenSPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Als je eerst een gekraakte versie had kan t nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaarquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Uplay backupd en restored vanzelf je saves, dus er klopt iets niet helemaal...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaar
Dat kan wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Wat bij mij hielp was:quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |