1 | [spoiler]Storyline spoiler[/spoiler] |
Ik kreeg alleen maar walktroughs...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/
Is dat zo moeilijk, Google?
quote:Who's the man? ME!
Ik ben aan het zoeken naar de post waarin je zegt dat je mij gaat blokkeren en mij gaat negeren, helaas niet te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd heel graag aandacht wil met je nietszeggende reacties, maar misschien moet je toch even met je psycholoog overleggen hoe je dat beter kan aanpakken, want nu kom je alleen maar over als een idioot.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef robuust89 het volgende:
Er is een kamp op een eiland helemaal rechtsboven op de kaart, omringd door hoge muren. Dus ik moeilijk langs die baddies sneaken, klim een stuk omhoog op de muur, om vervolgens simpelweg niet door het gaas te kunnen kruipenHoe kom ik daar binnen?
Is er geen hangglider in de buurt?quote:
Hou eens op met je vervelende gedrag.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar de post waarin je zegt dat je mij gaat blokkeren en mij gaat negeren, helaas niet te vinden.
Doorzettingsvermogen heb je ook niet vriend, beetje zwak.
En de rest van je post(s):
quote:
cry kan ook als schreeuw worden gezienquote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Volgens mij betekent 'Cry' 'Huilen'
Maar dit werkt ookquote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Chef_M het volgende:
Titel had beter kunnen zijn 'Loot behind you', elke keer als ik me omdraai vind ik wel nieuwe chest.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 12 december 2012 11:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
cry kan ook als schreeuw worden gezien
heb jij nooit pokemon gespeeld?
quote:
je moet ook kind zijn geweest toen het uitkwam, ik.neem aan dat jij geen -20 bent?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
PokemonHoe dat ooit populair is geworden, infantiel geneuzel
.
Er was in 1995 echt zoveel beter te doen qua games.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet ook kind zijn geweest toen het uitkwam, ik.neem aan dat jij geen -20 bent?
Die games zijn dan ook gemaakt voor de mensen die zijn begonnen met pokemon kaarten en de serie te kijken, als je uit het niets Pokemon gaat spelen (zoals ik toen deed) dan zijn het inderdaad slechte games.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was in 1995 echt zoveel beter te doen qua games.
hier sluit ik me bij aan, de eerste, 2e en 3e seizoenen waren leuk daarna ging het bergafwaartsquote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef delano.888 het volgende:
Pokemon was tof in het begin, maar na een tijdje kwamen er ineens honderden pokemons met belachelijke namen bij, en toen was t wel een beetje klaar voor de meesten.
zijn sowieso zeikers die gasten heb je net een piratenkamp overgenomen en het eerste wat ze roepen is dat er op het bord belangrijke dingen hangen waar je ze echt mee kunt helpen en dan moet je een beer jagen met een mesquote:Op woensdag 12 december 2012 10:34 schreef delano.888 het volgende:
Maarre, valt jullie dat ook op? Dan neem je dus een kamp over, komen die rakyat aanrijden, en dan hoor je geregeld kreten als:
"who's te man? ME!"
of
"that was allll me!"
Die gasten hebben wel een behoorlijke eigendunk, net nadat IK al het werk heb gedaan
& cassowarys zijn in het echt ook niet tof btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |