achter mannetjes sluipen verpruts ik vaak..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.
2de sniper heb ik nu in mijn bezit met een silencerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Welke sniper rifle heb je dan nodig?
Mij zien ze best vaak en dan loop ik er via de andere kant langs.
Laatste keer dat ik het speelde had ik het klote. Geen granaten meer, molotov ook niet meer en alleen maar silenced guns. Vloog er dus nog een heli boven mijn kop die ik moest uitschakelen om een kampje over te nemen. Duurde wel ff voordat ik die bestuurder eruit kon schieten. Bleef amper stil hangen.
Met de AMR leg je alles met 1 schot om.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Welke sniper rifle heb je dan nodig?
Mij zien ze best vaak en dan loop ik er via de andere kant langs.
Laatste keer dat ik het speelde had ik het klote. Geen granaten meer, molotov ook niet meer en alleen maar silenced guns. Vloog er dus nog een heli boven mijn kop die ik moest uitschakelen om een kampje over te nemen. Duurde wel ff voordat ik die bestuurder eruit kon schieten. Bleef amper stil hangen.
Haha, dat had ik eerst ook. Ik heb die Sniper van de Insane Edition ook pas veel te laat opgehaald, was echt makkelijk als ik die in het begin al had haha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Die high power scope met zoom is echt super fijn. Ik wist alleen heel lang niet dat dat kon aangezien de sniper die bij de insane edition zat werd beschreven alsof hij al helemaal perfect is. Maar ik heb nu dus exact dezelfde sniper gekocht, maar dan met high power scope, en het gaat stukken beter.
ik kon gisteren dus de high power scope niet kopen om de een of andere wazige reden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Die high power scope met zoom is echt super fijn. Ik wist alleen heel lang niet dat dat kon aangezien de sniper die bij de insane edition zat werd beschreven alsof hij al helemaal perfect is. Maar ik heb nu dus exact dezelfde sniper gekocht, maar dan met high power scope, en het gaat stukken beter.
Dat wel, maar zodra je dus dezelfde sniper gratis hebt door de towers, en er een high power scope op zet, dan is die van de insane ed nutteloos.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, dat had ik eerst ook. Ik heb die Sniper van de Insane Edition ook pas veel te laat opgehaald, was echt makkelijk als ik die in het begin al had haha.
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Met de AMR leg je alles met 1 schot om.
Thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/AMR
Je krijgt hem als bijzonder wapen als je missies doet en brieven vindt etc. In je handboek kun je zien wanneer je iets krijgt, dan staat er een sterretje. Weet alleen niet precies waarvoor je de amr krijgt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
Kan hem zo 1,2,3 niet vinden
Cool, ik heb er 18 ofzo. Alleen deze is natuurlijk niet silenced, en dat is toch wel erg handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat is zo'n signature weaponquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Cool, ik heb er 18 ofzo. Alleen deze is natuurlijk niet silenced, en dat is toch wel erg handig
Magnum met extended barrel, Walking Dead stylequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?
Ik heb nu 3 slots en heb 3 silenced wapens, maar die 4de wordt gewoon bruut geweld
Ik heb eigenlijk al 8 slots nodig ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?
Ik heb nu 3 slots en heb 3 silenced wapens, maar die 4de wordt gewoon bruut geweld
Waarom heb je een bow?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al 8 slots nodig ofzo
Ik heb sowieso nodig, een bow, flametrower, sniper, silenced smg en assualt rifle. Dan komt er dus nog een brute sniper bij, HOE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom heb je een bow?
Pff, die missie als je op dat tweede eiland komt. Fucking irritant.Omdat bow eigenlijk gewoon een silenced sniper is met unlimited ammo, en das tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik start ff FC3 op, maar nee hoor WEER een patch. PC gaming ftw
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik patch hem nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef delano.888 het volgende:
Eeeeeeen sinds de patch kan mijn map niet meer in/uit zoomen.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, PC gaming ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |