quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindquote:
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Ik geef gewoon mn mening
En ik ben geen turk
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
100% NL jonguhquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand is altijd lief.![]()
Fas, wat vinde gij van deze dannn:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
GMTA.quote:
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.quote:
Dat geeft niet, ik vergeef het jequote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
Nee d'r zoontje is wel van een Turkse dude ofzoquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?quote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
:vquote:
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?
Dacht ik al.quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.
Hij houdt niet van Asians.quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag eens aan krio of ie die natalia diggt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nicequote:
Jawel, half Filipijns.quote:
Seriously.quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze oosblokker was!!
ATOMIC is gewoon da shiiiitquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hoor, net een slechte foto uitkiezen.quote:
Je kent me toch.quote:Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, net een slechte foto uitkiezen.
Ja.quote:
Ik had het eerst dus zonder pacifist gedaan en dan krijg je elke keer als je itunes opstart zo'n error. Ik vond daar ongeveer iets over (maar not quite) waardoor ik dacht dat ik terug moest naar een eerdere itl file. De laatste itl file per ongeluk verwijderd in de chaos, terwijl dat uiteindelijk dus helemaal niet het probleem bleek te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar Krio, was alleen je lib file verneukt? Want dan blijft in principe alle muziek toch in iTunes media staan? Of hoe heb je alles terug gezet?
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Fascination het volgende:
Maar krio, is dat qua uiterlijk en/of innerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Musclesquote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Ezio het volgende:
Foto van mij, true storyhttp://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, gezien, ga hem nu even lezenquote:Op maandag 10 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het eerst dus zonder pacifist gedaan en dan krijg je elke keer als je itunes opstart zo'n error. Ik vond daar ongeveer iets over (maar not quite) waardoor ik dacht dat ik terug moest naar een eerdere itl file. De laatste itl file per ongeluk verwijderd in de chaos, terwijl dat uiteindelijk dus helemaal niet het probleem bleek te zijn.
Had je die link gezien in het vorige topic? Da's all you need to know.
Hoezo qua geheel?quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
Ik wist hetquote:
Foto van mij, true storyJe ziet er een beetje uit zoals ik had verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij het echt bent.
0 topics op naam. 14.gif
Godver, wat moet er op staan?quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak een foto met een briefje in hand dan weten we of je de waarheid spreekt
quote:
Ja, het was iets van 'blabla can't blabla itunes library created by newer version blabla'. Je moet sowieso die itl file wel aanpassen iig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, gezien, ga hem nu even lezen. Maar snap nog steeds niet waarom je je itl zou modifien als je downgrade. Of paste iTunes 11 de itl zodanig aan dat hij incompatible wordt met een oudere versie
?
Foto van mij, true story[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpg.
[/quote]full stops and exclamation marks
quote:
Ja wat nou, muts.quote:
FOK! faalt, ik niet.quote:
Nu is het echt en gelooft niemand mequote:
Ik wilde een nadere toelichting over het innerlijk van een Oostblokvrouw, sukkeltje.quote:Op maandag 10 december 2012 01:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja wat nou, muts.Je vraagt uiterlijk of innerlijk, ik zeg allebei GVD.
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het echt en gelooft niemand me
Neequote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op maandag 10 december 2012 01:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
[..]
NeeOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof je wel, ik moest alleen gelijk lachen om die photobucket-naam.quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het echt en gelooft niemand me
Ja dag, dat is te ingewikkeld en ik moet de was opruimen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde een nadere toelichting over het innerlijk van een Oostblokvrouw, sukkeltje.
[..]
NeeLoooooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hierquote:
[..]
NeeAls je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik vroeg mij ook al af waar deze menschen vandaan komen zeilen opeens.quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hier
Whehehe dank jequote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.
quote:
Fasquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit hier al een tijdje hoor lieverdquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hier
Je hebt wel een zonnebankie nodigquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
IPV mijn lamme handschrift of mijn gefaalde-emoticon uit te lachen gaan jullie direct voor de wenkbrauwen
* Ezio scheerapparaat pakt
Ja dat snorretje is toe aan een scheermes.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
IPV mijn lamme handschrift of mijn gefaalde-emoticon uit te lachen gaan jullie direct voor de wenkbrauwen
Nee, die moet je bij epileren.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
Zonnebank.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een zonnebankie nodig
Goed voor je huid meng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Dat valt wel mee, komt door het witte FOK!licht van mijn monitorquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een zonnebankie nodigIk ga in het weekend toch niet scheren manquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat snorretje is toe aan een scheermes.Doe jij dat dan ff voor mequote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die moet je bij epileren.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie echt totaal niks vreemds aan die wenkbrauwen hoor. Hete boi verder ook. (no homo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, bedankt voor je bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie echt totaal niks vreemds aan die wenkbrauwen hoor. Hete boi verder ook. (no homo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt ook wel mee hoor, komt door de duisternis en het feit dat het een 2D plaatje is dunkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Jonge, als er iemand hier verstand heeft van wenkbrauwen dan ben ik het wel.quote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je bijdrage.
Inb4 pics van mijn wenkbrauwen nee ik zei niet dat die van mij perfect zijn.full stops and exclamation marks![]()
die wenkbrauwen![]()
trouwens, 1e post in SC
OOIT
en precies foto van ezio
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doenquote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zonnebank. [ afbeelding ] Goed voor je huid meng.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doen
0 topics op naam. 14.gif![]()
Welkomquote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die wenkbrauwen![]()
trouwens, 1e post in SC
OOIT
en precies foto van ezio
Daar ging je leven...bijnaquote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Salatrel het volgende:
zo precies op tijd thuistelefoonbatterij had nog 1% over
0 topics op naam. 14.gif![]()
Dat zou me een catastrofe geweest zijn idd.quote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Salatrel het volgende:
zo precies op tijd thuistelefoonbatterij had nog 1% over
full stops and exclamation marks![]()
Ja dit is ook gelijk mijn laatst post hoor, en heb dit topic al snel uit mn AT gehaaldquote:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
dan staat ie er nu weer inquote:Op maandag 10 december 2012 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dit is ook gelijk mijn laatst post hoor, en heb dit topic al snel uit mn AT gehaald![]()
![]()
Ohja, en over die wijvenwimpers zegt ook niemand iets
Wou weer ff kijken maar je hebt al gedeletequote:Op maandag 10 december 2012 01:28 schreef Ezio het volgende:
Ohja, en over die wijvenwimpers zegt ook niemand iets![]()
![]()
Alleen dat bewijsplaatje.quote:Op maandag 10 december 2012 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wou weer ff kijken maar je hebt al gedeleteOp woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Je begint een mooi kleurtje te krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
wowquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oke mooi, ik ga een fok userfoto's photobucket aanmaken, alles opslaan zonder dat mn computer ermee bevuild wordquote:![]()
![]()
En bedanktquote:Op maandag 10 december 2012 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mooi, ik ga een fok userfoto's photobucket aanmaken, alles opslaan zonder dat mn computer ermee bevuild word
Dan ga ik lekker huilen bij de modjes zodat je een waarschuwing krijgt, dat zal je lerenquote:Op maandag 10 december 2012 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Graag gedaan, later als mensen vragen hoe ziet Ezio eruit dan tover ik 'm tevoorschijn
foto van ezio staat hier nog wel in het topic
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heb hem ook niet verwijderdquote:Op maandag 10 december 2012 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
foto van ezio staat hier nog wel in het topic
Ja heb het ook over later, voor het nageslacht.quote:Op maandag 10 december 2012 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
foto van ezio staat hier nog wel in het topic![]()
you surequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij staat er toch nogquote:
Allang gedaan, might as well dacht ikquote:Op maandag 10 december 2012 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet 'm in hoe zie je er nu uit en kijk hoe ze zullen reageren.
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.quote:Op maandag 10 december 2012 01:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?![]()
wd
BT
Vas
Maisnon
Zotheid
Crack
En een heleboel meer die ik vergeet0 topics op naam. 14.gif![]()
Foto's wil ik zienquote:Op maandag 10 december 2012 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.![]()
wd
BT
Vas
Maisnon
Zotheid
Crack
En een heleboel meer die ik vergeet
Je bent geen Vas inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 01:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja die ga ik toch heul niet opslaan jong.Ben toch geen stalker.
Oh ja, haha.quote:Op maandag 10 december 2012 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.![]()
wd
BT
Vas
Maisnon
Zotheid
Crack
En een heleboel meer die ik vergeet
Heb ik helaas niet meer.quote:
Volgens mij staan er nog ergens 6 SC users in de op, toen met die dieren allemaalquote:Op maandag 10 december 2012 01:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?
Misschien.quote:
Ik weet trouwens niet hoe LudoSanders eruit ziet.!
Ik wel.quote:Op maandag 10 december 2012 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet trouwens niet hoe LudoSanders eruit ziet.!
![]()
Ik ook!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
De user, ja?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #94quote:Op maandag 10 december 2012 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog ergens 6 SC users in de op, toen met die dieren allemaal
Hier Ezio![]()
![]()
Eigenlijk welquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die namenquote:Op maandag 10 december 2012 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #94
Hier Ezio
Mooi manquote:
Blijft ook mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Loverrrr het volgende:
Allemaal dieren in de OP behalve van dat dierenmeisje
Ik heb een foto op m'n last.fm staan.quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik dm een foto, jij de jouwe.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Echt hequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hotquote:Op maandag 10 december 2012 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een foto op m'n last.fm staan.![]()
Vanaf een bepaalde lengte gaat het bij mij helemaal dood.quote:
Ik ga maar eens slapen.
Adieu
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.quote:Op maandag 10 december 2012 02:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde lengte gaat het bij mij helemaal dood.![]()
Gvd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.
Ja maar jij heb je eigen voorraad.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.0 topics op naam. 14.gif![]()
Verdomd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bel maar een spoedlijn ik lig in bed0 topics op naam. 14.gif![]()
xD!! DaT wAs DiE GrApjUn OooOk xddDD OmDaT LeSbIsisch xddd!!quote:Op maandag 10 december 2012 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar jij heb je eigen voorraad.![]()
2persoons bed?quote:Op maandag 10 december 2012 02:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bel maar een spoedlijn ik lig in bed![]()
Quote van Jaleesa die Krio in het vorige topic terughaaldequote:Op maandag 10 december 2012 02:40 schreef Gridlok het volgende:
Vas waar baseer jij de tt op trouwens???quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx![]()
Heb jij ook een foto?![]()
*om eerlijk te zijn ben ik nog geen mooie mannen op Fok! Tegen gekomen*
![]()
De man in mij is furieus.quote:Op maandag 10 december 2012 02:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Quote van Jaleesa die Krio in het vorige topic terughaalde
[..]![]()
Nee helaas, maar ik slaap ook liever alleen. :$ is irritant mens langs je hebben liggen vind je niet?quote:Op maandag 10 december 2012 02:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen metgezel die je warm houd? :$Doei!![]()
Meestal wel ja, ben er wel achter gekomen dat ik anders droom als ik lang iemand lig.quote:Op maandag 10 december 2012 02:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee helaas, maar ik slaap ook liever alleen. :$ is irritant mens langs je hebben liggen vind je niet?![]()
alleen droom je vrijer?quote:Op maandag 10 december 2012 02:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meestal wel ja, ben er wel achter gekomen dat ik anders droom als ik lang iemand lig.ik slaap minder vast met persoon langs me
Doei!![]()
Dat kan je toch regelen?quote:Op maandag 10 december 2012 02:45 schreef Gridlok het volgende:
Maar op een koude winternacht vind ik het geen probleem om tegen iemand aan te kruipen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geen idee wat het is, gewoon anders, minder chaotisch enzo. Misschien dat mijn onderbewuste de geur van opneemt van diegene die langs me ligt.quote:Op maandag 10 december 2012 02:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alleen droom je vrijer?ik slaap minder vast met persoon langs me
En ja daar heb ik ook last van voornamelijk omdat ik veel rol in mijn slaap haha.
![]()
klinkt gevaarlijkquote:Op maandag 10 december 2012 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, gewoon anders, minder chaotisch enzo. Misschien dat mijn onderbewuste de geur van opneemt van diegene die langs me ligt.En ja daar heb ik ook last van voornamelijk omdat ik veel rol in mijn slaap haha.
Doei!![]()
Waarom sorry, misschien wind mij dat wel heel erg op :$$$quote:Op maandag 10 december 2012 02:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tja als ik dialect praat 10 als ik gewoon ABN poging doe dan 8,5sorry
![]()
ich dink ut neat :$ ;$ ik moet over 3/4 uur opstaan... Dat idee wind mij niet op. Slaap lkkr kinders!!!! Xquote:Op maandag 10 december 2012 02:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom sorry, misschien wind mij dat wel heel erg op :$$$Doei!![]()
Slaap zacht kind van de mijnen :$$quote:Op maandag 10 december 2012 02:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ich dink ut neat :$ ;$ ik moet over 3/4 uur opstaan... Dat idee wind mij niet op. Slaap lkkr kinders!!!! X![]()
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Sowieso SC
grI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Geen probleem, overkomt de bestequote:Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).
Sowieso SC
gr
xoxo![]()
quote:Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).
Sowieso SC
gr
Whut? Ik zie brabanders dat juist altijd typen/zeggenquote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.mgoed.
![]()
Volgens mij meer die boer'n in 't oost'n.quote:Op maandag 10 december 2012 02:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut? Ik zie brabanders dat juist altijd typen/zeggenmgoed.
Met hun losse ramen ook.
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 10 december 2012 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij meer die boer'n in 't oost'n.
Met hun losse ramen ook.![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.
niks mis met een beetje herenliefde (no hommo) en ik zie er zelf ook niet slecht uit al zeg ik het zelfquote:
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Eensch mijn waarde Drinky, eensch.quote:Op maandag 10 december 2012 03:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met een beetje herenliefde (no hommo) en ik zie er zelf ook niet slecht uit al zeg ik het zelf [ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
alsof alleen vrouwen complimentjes van mannen mogen krijgen over hun uiterlijk, hallo 1990 hier wij willen ons denkbeeldje terug.quote:I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:weer zo eenquote:Op maandag 10 december 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.72, zie je wel je let nooit goed op dus aannemelijk dat jij er weer langs zat met je 18 jaar.![]()
![]()
Ze houden je allemaal voor de gek. Of het zijn nep-Brabanders.quote:
Of jij bent een neppequote:Op maandag 10 december 2012 03:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze houden je allemaal voor de gek. Of het zijn nep-Brabanders.![]()
Kom maar met je commentaar dan, bring it.quote:Op maandag 10 december 2012 03:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Je weet echt waar je 't over hebt, Vas.![]()
Die heb ik niet, ben 't gewoon met je oneens. Mag dat?quote:Op maandag 10 december 2012 03:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maar met je commentaar dan, bring it.![]()
Jij zegt ook langs ipv naast?quote:Op maandag 10 december 2012 03:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ben 't gewoon met je oneens. Mag dat?![]()
Neequote:Ben toch geen Brabo.
Wilde je gewoon sarren, meer niet.
Ik ga trouwens op deernes ipv er langs of naast.
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 10-12-2012 03:35:56 ]![]()
![]()
Hulpdiensten die herrie maken.Het is wat...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
TrueBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik weet gewoon die dingetjes van de leventjequote:
Ik zal vanavond na mien nachtdiensje ook eens eem een lekkere malse spliffa gaan rokOn![]()
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapquote:Op maandag 10 december 2012 06:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet gewoon die dingetjes van de leventje
Ik zal vanavond na mien nachtdiensje ook eens eem een lekkere malse spliffa gaan rokOnWtf is this shit
![]()
Negerin watquote:Op maandag 10 december 2012 06:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapWtf is this shit
Ben je gisteren soms om 1700 uur je nestje uitgerold![]()
![]()
komt me bekend voor dit. Ook niet geslapenquote:Op maandag 10 december 2012 06:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapWtf is this shit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee 10 uur dat is het punt en ben ook best druk geweest gisterquote:Op maandag 10 december 2012 06:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Negerin wat
Ben je gisteren soms om 1700 uur je nestje uitgerold![]()
![]()
Trés strangé!quote:Op maandag 10 december 2012 06:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 10 uur dat is het punt en ben ook best druk geweest gister
Vandaag nog werkOn / studie dangz?![]()
Nee ik zoek nog werk maar mag nog niet zoveel dusjaquote:Op maandag 10 december 2012 06:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Trés strangé!
Vandaag nog werkOn / studie dangz?![]()
![]()
Herkenbaar (van dat zoekenquote:Op maandag 10 december 2012 06:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog werk maar mag nog niet zoveel dusja)
Ik mag ook over een paar week oprottenbye bye easy cash
![]()
Why?quote:Op maandag 10 december 2012 06:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Herkenbaar (van dat zoeken)
Ik mag ook over een paar week oprottenbye bye easy cash
![]()
![]()
en toch werken?quote:Op maandag 10 december 2012 06:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit. Ook niet geslapenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik heb dat alleen maar Brabanders horen zeggen.quote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.![]()
uiteraardquote:
ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. hele week laat naar bed gegaan en uitgeslapen, dan op zondag proberen om 10 uur naar bed te gaan werkt gewoon niet.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niet zonder hulpmiddelen nee neequote:Op maandag 10 december 2012 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard
ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. hele week laat naar bed gegaan en uitgeslapen, dan op zondag proberen om 10 uur naar bed te gaan werkt gewoon niet.![]()
![]()
Recht daar met jou zuster. Ik heb net mijn verslag ingeleverd waar ik om 11 uur aan begon. Over 2 uurtjes moet ik op school zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 07:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga gewoon mijn slaap overslaan en de dag beginnen, fuck this shitThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
nja, me helemaal zat zuipen is ook niet goed de ochtend erna.quote:
andere hulpmiddelen om te slapen heb ik niet.
maar op zich heb ik nergens last van. ik lag best lekker in bed, ondanks dat ik niet sliepReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
die TSquote:Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef Chai het volgende:
KLB / Vriend schijt de hele slaapkamer vol
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik kots ook op dat wijf ja. Je vriend z'n scheetjes moet je verdomme gewoon waarderen.quote:Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef Chai het volgende:
KLB / Vriend schijt de hele slaapkamer volThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zal wel een lichte slaper zijn. Moet ze maar aan werken.quote:Op maandag 10 december 2012 07:53 schreef Chai het volgende:
Maar dat die lucht zo erg is dat je er wakker van wordt, wtfThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
niks gewendquote:Op maandag 10 december 2012 07:53 schreef Chai het volgende:
Maar dat die lucht zo erg is dat je er wakker van wordt, wtfReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Van die KLBers met stoere verhalen over meisjes met uitgaan:
[ Bericht 59% gewijzigd door Frank_Drebin op 10-12-2012 08:42:22 ]![]()
wie is de klb'er dan?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ritmo?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ken ik niet, maar goed, ze zien er allemaal uit alsof ze op fok zitten..quote:
waarom?quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Frank_Drebin op 10-12-2012 08:45:55 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
wtf. Ik ging zondagmiddag om 15:00uur eruit.heb ook hele nacht wakker gelegen.dacht dat ik zoveel energie had dat ik vandaag ook wel haalde maaaar Moet zeggen dat ik nu heel moe ben maar moet eruit fuck life.quote:Op maandag 10 december 2012 07:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga gewoon mijn slaap overslaan en de dag beginnen, fuck this shitDoei!![]()
Kankerlekker.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Frank_Drebin op 10-12-2012 08:32:59 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
gooeimurgu meadjequote:Op maandag 10 december 2012 08:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wtf. Ik ging zondagmiddag om 15:00uur eruit.heb ook hele nacht wakker gelegen.dacht dat ik zoveel energie had dat ik vandaag ook wel haalde maaaar Moet zeggen dat ik nu heel moe ben maar moet eruit fuck life.
Zo.
Smerig slaaptekort, trillende handen, bakkes als een bloedhond en nu maar eens naar school.
Maar mijn verslag is af, goddank.
Morgen weer aan het volgende verslag beginnen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
that feelingquote:Op maandag 10 december 2012 08:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo.
Smerig slaaptekort, trillende handen, bakkes als een bloedhond en nu maar eens naar school.
Maar mijn verslag is af, goddank. [ afbeelding ]
Morgen weer aan het volgende verslag beginnen.[ afbeelding ]
Doei!![]()
Ik heb de foto's maar even weggehaald. Ik weet niet van wie of wat het is maar ik krijg het idee dat het privépics zijn en ik heb geen zin in dat gezever.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
succes vandaagquote:
wat moet je vandaag doen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
needat wordt niks. Wedden dat vaseline nu te slapen ligt
ik voel me eigenlijk helemaal niet moe, ondanks dat ik niet geslapen heb. heb afgelopen week wat reserves opgebouwd
Je bent er 1 vergeten dus ik heb hem wel gezienquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de foto's maar even weggehaald. Ik weet niet van wie of wat het is maar ik krijg het idee dat het privépics zijn en ik heb geen zin in dat gezever.!
Die user ben ik volgens mij tegengekomen in de supermarkt
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."![]()
welke? :0 lekker geslapen roos?quote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent er 1 vergeten dus ik heb hem wel gezien!
Die user ben ik volgens mij tegengekomen in de supermarktDoei!![]()
roosjequote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die user ben ik volgens mij tegengekomen in de supermarkt![]()
school dus moet over 15 minuten de deur uitquote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet je vandaag doen?
ik voel me eigenlijk helemaal niet moe, ondanks dat ik niet geslapen heb. heb afgelopen week wat reserves opgebouwdrip... Wat moet jij doen?
Doei!![]()
Ik zou zweren dat ik hem had weggehaald.quote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die user ben ik volgens mij tegengekomen in de supermarkt
Oja?
Trouwens, Meloewa én Rosepetals - leden van het het kwebbelclubje en beruchte recidivisten van SC - in het de SC
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
ben ik hier afgelopen week zo weinig geweest dat ik gemist heb dat roosje en meloewa hier nu ook meeposten?quote:
ik zit al een uur en een kwartier op mn werkquote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
school dus moet over 15 minuten de deur uitrip... Wat moet jij doen?
Ritmo heet hij toch?quote:
Nee ik heb gedroomd dat mijn broertje (die in Brazilie woont) is een weeshuis in Nederland was gedumpt en ik vond het zo zielig omdat hij daar geen aandacht krijg dat ik hem wou adopteren maar dat mocht niet van de vrouw van mijn vader![]()
En jij? Laat gaan slapen zie ik."What's in a name? That which we call a rose
Je bent 1 quote vergeten.quote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hem had weggehaald.
Oja?
Trouwens, Meloewa én Rosepetals - leden van het het kwebbelclubje en beruchte recidivisten van SC - in het de SCEn jaja, ik lees sowieso wel vaker mee hier trouwens.
hoi lekker limbotje =$quote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
school dus moet over 15 minuten de deur uitrip... Wat moet jij doen?
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 08:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent 1 quote vergeten.En jaja, ik lees sowieso wel vaker mee hier trouwens.
![]()
Mijn leesbril ligt beneden en geen zin om hem te halen, doe ik dadelijk wel als ik even ga roken.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
apartquote:Op maandag 10 december 2012 08:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ritmo heet hij toch?
Nee ik heb gedroomd dat mijn broertje (die in Brazilie woont) is een weeshuis in Nederland was gedumpt en ik vond het zo zielig omdat hij daar geen aandacht krijg dat ik hem wou adopteren maar dat mocht niet van de vrouw van mijn vader![]()
En jij? Laat gaan slapen zie ik.
Jaquote:
Komt omdat ik gister hun facebook pagina bekeken heb voor ik ging slapen denk ik.
En hoe heb jij geslapen?
nietquote:Op maandag 10 december 2012 08:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja
Komt omdat ik gister hun facebook pagina bekeken heb voor ik ging slapen denk ik.
En hoe heb jij geslapen?
maar wel lang in bed gelegen
ben je nog wijzer geworden over die brief?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niet geslapen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet
maar wel lang in bed gelegen
ben je nog wijzer geworden over die brief?Helemaal niet? Moet je niet werken?
Nou nee, ik heb nu dus een mailtje naar hun gestuurd dat ik dat niet was en bewijs nodig heb
misschien een beetje, maar vooral wakker gelegen.quote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet geslapen?Helemaal niet? Moet je niet werken?
Nou nee, ik heb nu dus een mailtje naar hun gestuurd dat ik dat niet was en bewijs nodig heb
ik ben aan het werk ja.
gebeurt vaker op maandag.
ik overleef het welReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
FOK! verslaafdquote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een beetje, maar vooral wakker gelegen.
ik ben aan het werk ja.
gebeurt vaker op maandag.
ik overleef het wel.
![]()
hoezo?quote:
buiten werktijd kan ik prima zonder fok
Ah, filmnacht gehad?quote:Op maandag 10 december 2012 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo?
buiten werktijd kan ik prima zonder fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: