Ze houden je allemaal voor de gek. Of het zijn nep-Brabanders.quote:
Of jij bent een neppequote:Op maandag 10 december 2012 03:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze houden je allemaal voor de gek. Of het zijn nep-Brabanders.
Kom maar met je commentaar dan, bring it.quote:Op maandag 10 december 2012 03:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Je weet echt waar je 't over hebt, Vas.
Die heb ik niet, ben 't gewoon met je oneens. Mag dat?quote:Op maandag 10 december 2012 03:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maar met je commentaar dan, bring it.
Jij zegt ook langs ipv naast?quote:Op maandag 10 december 2012 03:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ben 't gewoon met je oneens. Mag dat?
Neequote:
Ik weet gewoon die dingetjes van de leventjequote:
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapquote:Op maandag 10 december 2012 06:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet gewoon die dingetjes van de leventje
Ik zal vanavond na mien nachtdiensje ook eens eem een lekkere malse spliffa gaan rokOn
Negerin watquote:Op maandag 10 december 2012 06:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapWtf is this shit
komt me bekend voor dit. Ook niet geslapenquote:Op maandag 10 december 2012 06:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik draai ook nachtdienst in mn kamer, ik ben gewoon de hele nacht opgeweest en heb nu serieus nog geen slaapWtf is this shit
Nee 10 uur dat is het punt en ben ook best druk geweest gisterquote:Op maandag 10 december 2012 06:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Negerin wat
Ben je gisteren soms om 1700 uur je nestje uitgerold
Trés strangé!quote:Op maandag 10 december 2012 06:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 10 uur dat is het punt en ben ook best druk geweest gister
Nee ik zoek nog werk maar mag nog niet zoveel dusjaquote:Op maandag 10 december 2012 06:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Trés strangé!
Vandaag nog werkOn / studie dangz?
Herkenbaar (van dat zoekenquote:Op maandag 10 december 2012 06:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog werk maar mag nog niet zoveel dusja
Why?quote:Op maandag 10 december 2012 06:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Herkenbaar (van dat zoeken)
Ik mag ook over een paar week oprottenbye bye easy cash
en toch werken?quote:Op maandag 10 december 2012 06:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt me bekend voor dit. Ook niet geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |