Mooi manquote:
Blijft ook mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Loverrrr het volgende:
Allemaal dieren in de OP behalve van dat dierenmeisje
Ik heb een foto op m'n last.fm staan.quote:Op maandag 10 december 2012 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik dm een foto, jij de jouwe.
Echt hequote:
Hotquote:Op maandag 10 december 2012 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een foto op m'n last.fm staan.
Vanaf een bepaalde lengte gaat het bij mij helemaal dood.quote:
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.quote:Op maandag 10 december 2012 02:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde lengte gaat het bij mij helemaal dood.
Gvd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.
Ja maar jij heb je eigen voorraad.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik smeer dagelijks sperma in mijn haar voor die gezonde look, je weet wat je te doen staat.
Verdomd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bel maar een spoedlijn ik lig in bed
xD!! DaT wAs DiE GrApjUn OooOk xddDD OmDaT LeSbIsisch xddd!!quote:Op maandag 10 december 2012 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar jij heb je eigen voorraad.
2persoons bed?quote:Op maandag 10 december 2012 02:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bel maar een spoedlijn ik lig in bed
Quote van Jaleesa die Krio in het vorige topic terughaaldequote:Op maandag 10 december 2012 02:40 schreef Gridlok het volgende:
Vas waar baseer jij de tt op trouwens???
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx![]()
Heb jij ook een foto?![]()
*om eerlijk te zijn ben ik nog geen mooie mannen op Fok! Tegen gekomen*
De man in mij is furieus.quote:Op maandag 10 december 2012 02:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Quote van Jaleesa die Krio in het vorige topic terughaalde
[..]
Nee helaas, maar ik slaap ook liever alleen. :$ is irritant mens langs je hebben liggen vind je niet?quote:Op maandag 10 december 2012 02:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen metgezel die je warm houd? :$
Meestal wel ja, ben er wel achter gekomen dat ik anders droom als ik lang iemand lig.quote:Op maandag 10 december 2012 02:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee helaas, maar ik slaap ook liever alleen. :$ is irritant mens langs je hebben liggen vind je niet?
alleen droom je vrijer?quote:Op maandag 10 december 2012 02:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meestal wel ja, ben er wel achter gekomen dat ik anders droom als ik lang iemand lig.
Dat kan je toch regelen?quote:Op maandag 10 december 2012 02:45 schreef Gridlok het volgende:
Maar op een koude winternacht vind ik het geen probleem om tegen iemand aan te kruipen.
Geen idee wat het is, gewoon anders, minder chaotisch enzo. Misschien dat mijn onderbewuste de geur van opneemt van diegene die langs me ligt.quote:Op maandag 10 december 2012 02:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alleen droom je vrijer?ik slaap minder vast met persoon langs me
klinkt gevaarlijkquote:Op maandag 10 december 2012 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, gewoon anders, minder chaotisch enzo. Misschien dat mijn onderbewuste de geur van opneemt van diegene die langs me ligt.En ja daar heb ik ook last van voornamelijk omdat ik veel rol in mijn slaap haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |