Welkomquote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die wenkbrauwen![]()
trouwens, 1e post in SC
OOIT
en precies foto van ezio
Daar ging je leven...bijnaquote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Salatrel het volgende:
zo precies op tijd thuistelefoonbatterij had nog 1% over
Dat zou me een catastrofe geweest zijn idd.quote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Salatrel het volgende:
zo precies op tijd thuistelefoonbatterij had nog 1% over
Ja dit is ook gelijk mijn laatst post hoor, en heb dit topic al snel uit mn AT gehaaldquote:
dan staat ie er nu weer inquote:Op maandag 10 december 2012 01:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dit is ook gelijk mijn laatst post hoor, en heb dit topic al snel uit mn AT gehaald
Wou weer ff kijken maar je hebt al gedeletequote:Op maandag 10 december 2012 01:28 schreef Ezio het volgende:
Ohja, en over die wijvenwimpers zegt ook niemand iets
Alleen dat bewijsplaatje.quote:Op maandag 10 december 2012 01:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wou weer ff kijken maar je hebt al gedelete
Je begint een mooi kleurtje te krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doen
wowquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.
Oke mooi, ik ga een fok userfoto's photobucket aanmaken, alles opslaan zonder dat mn computer ermee bevuild wordquote:
En bedanktquote:Op maandag 10 december 2012 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mooi, ik ga een fok userfoto's photobucket aanmaken, alles opslaan zonder dat mn computer ermee bevuild word
Dan ga ik lekker huilen bij de modjes zodat je een waarschuwing krijgt, dat zal je lerenquote:Op maandag 10 december 2012 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Graag gedaan, later als mensen vragen hoe ziet Ezio eruit dan tover ik 'm tevoorschijn
Heb hem ook niet verwijderdquote:Op maandag 10 december 2012 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
foto van ezio staat hier nog wel in het topic
Ja heb het ook over later, voor het nageslacht.quote:Op maandag 10 december 2012 01:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
foto van ezio staat hier nog wel in het topic
you surequote:
Hij staat er toch nogquote:
Allang gedaan, might as well dacht ikquote:Op maandag 10 december 2012 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet 'm in hoe zie je er nu uit en kijk hoe ze zullen reageren.
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?quote:
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.quote:Op maandag 10 december 2012 01:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?
Foto's wil ik zienquote:Op maandag 10 december 2012 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.![]()
wd
BT
Vas
Maisnon
Zotheid
Crack
En een heleboel meer die ik vergeet
Je bent geen Vas inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 01:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja die ga ik toch heul niet opslaan jong.Ben toch geen stalker.
Oh ja, haha.quote:Op maandag 10 december 2012 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fas met een zak over haar hoofd heel lang geleden.![]()
wd
BT
Vas
Maisnon
Zotheid
Crack
En een heleboel meer die ik vergeet
Heb ik helaas niet meer.quote:
Volgens mij staan er nog ergens 6 SC users in de op, toen met die dieren allemaalquote:Op maandag 10 december 2012 01:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere SC userts die hun foto geplaatst hebben?
Misschien.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 10 december 2012 01:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien.
Ik weet trouwens niet hoe LudoSanders eruit ziet.!
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
De user, ja?quote:
US / Hoe zie je er nu uit? #94quote:Op maandag 10 december 2012 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nog ergens 6 SC users in de op, toen met die dieren allemaal
Eigenlijk welquote:
Die namenquote:Op maandag 10 december 2012 02:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #94
Hier Ezio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |