Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Fascination het volgende:
Maar krio, is dat qua uiterlijk en/of innerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Musclesquote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Ezio het volgende:
Foto van mij, true storyhttp://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, gezien, ga hem nu even lezenquote:Op maandag 10 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het eerst dus zonder pacifist gedaan en dan krijg je elke keer als je itunes opstart zo'n error. Ik vond daar ongeveer iets over (maar not quite) waardoor ik dacht dat ik terug moest naar een eerdere itl file. De laatste itl file per ongeluk verwijderd in de chaos, terwijl dat uiteindelijk dus helemaal niet het probleem bleek te zijn.
Had je die link gezien in het vorige topic? Da's all you need to know.
Hoezo qua geheel?quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
Ik wist hetquote:
Foto van mij, true storyJe ziet er een beetje uit zoals ik had verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij het echt bent.
0 topics op naam. 14.gif
Godver, wat moet er op staan?quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak een foto met een briefje in hand dan weten we of je de waarheid spreekt
quote:
Ja, het was iets van 'blabla can't blabla itunes library created by newer version blabla'. Je moet sowieso die itl file wel aanpassen iig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, gezien, ga hem nu even lezen. Maar snap nog steeds niet waarom je je itl zou modifien als je downgrade. Of paste iTunes 11 de itl zodanig aan dat hij incompatible wordt met een oudere versie
?
Foto van mij, true story[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpg.
[/quote]full stops and exclamation marks
quote:
Ja wat nou, muts.quote:
FOK! faalt, ik niet.quote:
Nu is het echt en gelooft niemand mequote:
Ik wilde een nadere toelichting over het innerlijk van een Oostblokvrouw, sukkeltje.quote:Op maandag 10 december 2012 01:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja wat nou, muts.Je vraagt uiterlijk of innerlijk, ik zeg allebei GVD.
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het echt en gelooft niemand me
Neequote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op maandag 10 december 2012 01:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
[..]
NeeOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof je wel, ik moest alleen gelijk lachen om die photobucket-naam.quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het echt en gelooft niemand me
Ja dag, dat is te ingewikkeld en ik moet de was opruimen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde een nadere toelichting over het innerlijk van een Oostblokvrouw, sukkeltje.
[..]
NeeLoooooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hierquote:
[..]
NeeAls je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik vroeg mij ook al af waar deze menschen vandaan komen zeilen opeens.quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hier
Whehehe dank jequote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen afscheert kun je er tien kussens mee vullen.
quote:
Fasquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit hier al een tijdje hoor lieverdquote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Welke is deze usert? Ik post een foto en direct zijn er allemaal enge mensen hier
Je hebt wel een zonnebankie nodigquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
IPV mijn lamme handschrift of mijn gefaalde-emoticon uit te lachen gaan jullie direct voor de wenkbrauwen
* Ezio scheerapparaat pakt
Ja dat snorretje is toe aan een scheermes.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
IPV mijn lamme handschrift of mijn gefaalde-emoticon uit te lachen gaan jullie direct voor de wenkbrauwen
Nee, die moet je bij epileren.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Ezio het volgende:
Zonnebank.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een zonnebankie nodig
Goed voor je huid meng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Dat valt wel mee, komt door het witte FOK!licht van mijn monitorquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een zonnebankie nodigIk ga in het weekend toch niet scheren manquote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat snorretje is toe aan een scheermes.Doe jij dat dan ff voor mequote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die moet je bij epileren.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie echt totaal niks vreemds aan die wenkbrauwen hoor. Hete boi verder ook. (no homo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, bedankt voor je bijdrage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef krioro het volgende:
Ik zie echt totaal niks vreemds aan die wenkbrauwen hoor. Hete boi verder ook. (no homo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt ook wel mee hoor, komt door de duisternis en het feit dat het een 2D plaatje is dunkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Jonge, als er iemand hier verstand heeft van wenkbrauwen dan ben ik het wel.quote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je bijdrage.
Inb4 pics van mijn wenkbrauwen nee ik zei niet dat die van mij perfect zijn.full stops and exclamation marks![]()
die wenkbrauwen![]()
trouwens, 1e post in SC
OOIT
en precies foto van ezio
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doenquote:Op maandag 10 december 2012 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zonnebank. [ afbeelding ] Goed voor je huid meng.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een beetje bleekjes voor mijn doen
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties Forumhop: Hop naar: