quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindquote:
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Ik geef gewoon mn mening
En ik ben geen turk
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
100% NL jonguhquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand is altijd lief.![]()
Fas, wat vinde gij van deze dannn:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
GMTA.quote:
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.quote:
Dat geeft niet, ik vergeef het jequote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
Nee d'r zoontje is wel van een Turkse dude ofzoquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?quote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
:vquote:
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?
Dacht ik al.quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.
Hij houdt niet van Asians.quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag eens aan krio of ie die natalia diggt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nicequote:
Jawel, half Filipijns.quote:
Seriously.quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze oosblokker was!!
ATOMIC is gewoon da shiiiitquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, hoor, net een slechte foto uitkiezen.quote:
Je kent me toch.quote:Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor, net een slechte foto uitkiezen.
Ja.quote:
Ik had het eerst dus zonder pacifist gedaan en dan krijg je elke keer als je itunes opstart zo'n error. Ik vond daar ongeveer iets over (maar not quite) waardoor ik dacht dat ik terug moest naar een eerdere itl file. De laatste itl file per ongeluk verwijderd in de chaos, terwijl dat uiteindelijk dus helemaal niet het probleem bleek te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 00:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Maar Krio, was alleen je lib file verneukt? Want dan blijft in principe alle muziek toch in iTunes media staan? Of hoe heb je alles terug gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |