Hey ho.quote:
Say ribidibtitoetitoiquote:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Zulks een boel nieuwe users. Heeft er weer iemand deze SC lopen promoten?
ligt aan de ttquote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Zulks een boel nieuwe users. Heeft er weer iemand deze SC lopen promoten?
Oh hier, bovenste post, is wel een goede uitleg:quote:
Omdat jij gewoon een keer je bek moet houden.quote:Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een erg actieve SC voor maandagochtend 0:22
Jij moet eens niet zo bijdehand doenquote:
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo bijdehand doen
Ja maar zo rol ik vraag maar na.quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo bijdehand doen
Blijkbaar heeft ze niks beters te doen danquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.
Uit welke hoek kom jij nou weer aanwaaien?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.
Klopt, ik praat erg graag over jou je bent gewoon een leuk gespreksonderwerpquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze niks beters te doen dan
Geloof ik meteenquote:
Yayquote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ik praat erg graag over jou je bent gewoon een leuk gespreksonderwerp
Haar gedrag valt onder "meisjes plagen kusjes vragen".quote:
Oh zit dat zo..quote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar gedrag valt onder "meisjes plagen kusjes vragen".
Beetje saai.quote:
Jammer, Bp.quote:Op maandag 10 december 2012 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje saai.Ik vind het werk van de Beatles toen ze solo gingen niet om over naar huis te schrijven. Immagine van Lennon spuug ik op.
![]()
Alleen dat ene liedje van Harrison is wel leuk.![]()
![]()
Luister nu deze:![]()
Dit is lief doen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Vanwaar deze hissy fit tussen vas en jaleesa?
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeftquote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Vanwaar deze hissy fit tussen vas en jaleesa?
Opgedroogd.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeft
Vuile sloerie
Watquote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
Ik hou gewoon van ruig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, Bp.Ja, dat nummer van Prince is tof.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
En dan noem je dat nummer van Paul saai.quote:Op maandag 10 december 2012 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van ruig.![]()
![]()
![]()
Moet je horen hoe dit seks met je gehoor heeft.
Oh, dit moet lief doen nieuwe stijl zijn dan.quote:
Kinky.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeft
Vuile sloerie
Sowieso ben ik altijd liefquote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, dit moet lief doen nieuwe stijl zijn dan.
[..]
Kinky.
Oh, dit bedoelde ik:quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx![]()
Heb jij ook een foto?![]()
*om eerlijk te zijn ben ik nog geen mooie mannen op Fok! Tegen gekomen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |