quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindquote:
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik iedereen lelijk vindik had alleen nog niks leuks voorbij zien komen
![]()
Ik geef gewoon mn mening
En ik ben geen turk
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
100% NL jonguhquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand is altijd lief.![]()
Fas, wat vinde gij van deze dannn:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen foto's gepost op FOK!
GMTA.quote:
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.quote:
Dat geeft niet, ik vergeef het jequote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
Nee d'r zoontje is wel van een Turkse dude ofzoquote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat je Turkse was omdat ik ooit zag dat je in het Turkentopic postte, my bad.
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?quote:Op maandag 10 december 2012 00:44 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTA.
[..]
Hm, beetje jammer, ik houd in het algemeen niet zo van Nederlandse vrouwen. Maar wie weet kan je een uitzondering worden.
:vquote:
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke nationaliteit verdient je voorkeur dan?
Dacht ik al.quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle Oost-Europese nationaliteiten.
Hij houdt niet van Asians.quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag eens aan krio of ie die natalia diggt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag eens aan krio of ie die natalia diggt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |