Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Fascination het volgende:
Maar krio, is dat qua uiterlijk en/of innerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Musclesquote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef Ezio het volgende:
Foto van mij, true storyhttp://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, gezien, ga hem nu even lezenquote:Op maandag 10 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had het eerst dus zonder pacifist gedaan en dan krijg je elke keer als je itunes opstart zo'n error. Ik vond daar ongeveer iets over (maar not quite) waardoor ik dacht dat ik terug moest naar een eerdere itl file. De laatste itl file per ongeluk verwijderd in de chaos, terwijl dat uiteindelijk dus helemaal niet het probleem bleek te zijn.
Had je die link gezien in het vorige topic? Da's all you need to know.
Hoezo qua geheel?quote:Op maandag 10 december 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Vooral uiterlijk, maar eik ook wel het geheel.
Ik wist hetquote:
Foto van mij, true storyJe ziet er een beetje uit zoals ik had verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij het echt bent.
0 topics op naam. 14.gif
Godver, wat moet er op staan?quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak een foto met een briefje in hand dan weten we of je de waarheid spreekt
quote:
Ja, het was iets van 'blabla can't blabla itunes library created by newer version blabla'. Je moet sowieso die itl file wel aanpassen iig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, gezien, ga hem nu even lezen. Maar snap nog steeds niet waarom je je itl zou modifien als je downgrade. Of paste iTunes 11 de itl zodanig aan dat hij incompatible wordt met een oudere versie
?
Foto van mij, true story[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http%3A//i657.photobucket.com/albums/uu292/EzioAuditoredaFirenze/EziovanFokJWTTOGouwe.jpg.
[/quote]full stops and exclamation marks
quote:
Ja wat nou, muts.quote:
FOK! faalt, ik niet.quote:
Nu is het echt en gelooft niemand mequote:
Ik wilde een nadere toelichting over het innerlijk van een Oostblokvrouw, sukkeltje.quote:Op maandag 10 december 2012 01:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja wat nou, muts.Je vraagt uiterlijk of innerlijk, ik zeg allebei GVD.
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nu is het echt en gelooft niemand me
Neequote:Op maandag 10 december 2012 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet om ff een foto met een briefje in je hand te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op maandag 10 december 2012 01:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |