Aan de voeding ligt het niet, of het moeten de gepocheerde eieren van 5 dagen terug zijn. Maar dat lijkt me stug.quote:
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!quote:Op maandag 10 december 2012 02:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste.
quote:Op maandag 10 december 2012 02:28 schreef Junglebeast het volgende:
https://buybettermarriageblanket.com/
Hey, is wel minstens een uitnodiging op jullie trouwen waard.quote:Op maandag 10 december 2012 02:30 schreef Toradora het volgende:
[..]![]()
Als hij over een paar dagen nog steeds zo stinkt is het misschien nog een idee ook.
Ik zal het hem morgenochtend vertellen. Het zal pijnlijk zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!
ja stamp dat stinkbeest het huis uit.quote:Op maandag 10 december 2012 02:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zal het hem morgenochtend vertellen. Het zal pijnlijk zijn.Maar als jullie hem niet kunnen accepteren, en hij zo stinkt. Dan houd het inderdaad op.
Het was een mooie tijd.
En hoeveel kosten die campings?quote:Op maandag 10 december 2012 02:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Koop een enkeltje Amsterdam CS - Praag hlavni nadrazi bij het ns-loket en ga daar op een camping overnachten tot je vriend weer gezond is en geen winden meer laat.
En als het zijn huis blijkt te zijn?quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja stamp dat stinkbeest het huis uit.
Tent met persoon 90 Kroon of zo en kamertje zonder verwarming op camping rond de 150 Kc. Met verwarming wordt het met ongeveer 190 Kc per nacht wel een dure grap.quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En hoeveel kosten die campings?
Nee, ik zou dit gebruiken:quote:
dan pakt ze haar koffers maarquote:Op maandag 10 december 2012 02:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En als het zijn huis blijkt te zijn?
Mijn vriend stinkt pas 4 dagen. Denk niet dat dat de rede is. Maar dank je voor het meedenken hoor!quote:Op maandag 10 december 2012 02:35 schreef z0rz0r het volgende:
is dit misschien de reden dat de buurt je pest? dat ze de stank niet kunnen verdragen maar het te genant vinden om er wat van te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |