Ik heb dat alleen maar Brabanders horen zeggen.quote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.
uiteraardquote:
Niet zonder hulpmiddelen nee neequote:Op maandag 10 december 2012 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard
ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. hele week laat naar bed gegaan en uitgeslapen, dan op zondag proberen om 10 uur naar bed te gaan werkt gewoon niet.
Recht daar met jou zuster. Ik heb net mijn verslag ingeleverd waar ik om 11 uur aan begon. Over 2 uurtjes moet ik op school zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 07:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga gewoon mijn slaap overslaan en de dag beginnen, fuck this shit
nja, me helemaal zat zuipen is ook niet goed de ochtend erna.quote:
die TSquote:Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef Chai het volgende:
KLB / Vriend schijt de hele slaapkamer vol
Ik kots ook op dat wijf ja. Je vriend z'n scheetjes moet je verdomme gewoon waarderen.quote:Op maandag 10 december 2012 07:49 schreef Chai het volgende:
KLB / Vriend schijt de hele slaapkamer vol
Zal wel een lichte slaper zijn. Moet ze maar aan werken.quote:Op maandag 10 december 2012 07:53 schreef Chai het volgende:
Maar dat die lucht zo erg is dat je er wakker van wordt, wtf
niks gewendquote:Op maandag 10 december 2012 07:53 schreef Chai het volgende:
Maar dat die lucht zo erg is dat je er wakker van wordt, wtf
Ritmo?quote:
ken ik niet, maar goed, ze zien er allemaal uit alsof ze op fok zitten..quote:
waarom?quote:
wtf. Ik ging zondagmiddag om 15:00uur eruit.heb ook hele nacht wakker gelegen.dacht dat ik zoveel energie had dat ik vandaag ook wel haalde maaaar Moet zeggen dat ik nu heel moe ben maar moet eruit fuck life.quote:Op maandag 10 december 2012 07:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga gewoon mijn slaap overslaan en de dag beginnen, fuck this shit
Kankerlekker.quote:
gooeimurgu meadjequote:Op maandag 10 december 2012 08:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wtf. Ik ging zondagmiddag om 15:00uur eruit.heb ook hele nacht wakker gelegen.dacht dat ik zoveel energie had dat ik vandaag ook wel haalde maaaar Moet zeggen dat ik nu heel moe ben maar moet eruit fuck life.

that feelingquote:Op maandag 10 december 2012 08:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo.
Smerig slaaptekort, trillende handen, bakkes als een bloedhond en nu maar eens naar school.
Maar mijn verslag is af, goddank. [ afbeelding ]
Morgen weer aan het volgende verslag beginnen.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |