Waarom sorry, misschien wind mij dat wel heel erg op :$$$quote:Op maandag 10 december 2012 02:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
tja als ik dialect praat 10 als ik gewoon ABN poging doe dan 8,5sorry
ich dink ut neat :$ ;$ ik moet over 3/4 uur opstaan... Dat idee wind mij niet op. Slaap lkkr kinders!!!! Xquote:Op maandag 10 december 2012 02:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom sorry, misschien wind mij dat wel heel erg op :$$$
Slaap zacht kind van de mijnen :$$quote:Op maandag 10 december 2012 02:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ich dink ut neat :$ ;$ ik moet over 3/4 uur opstaan... Dat idee wind mij niet op. Slaap lkkr kinders!!!! X
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).quote:Op maandag 10 december 2012 00:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Je was mij dan ook nog niet tegengekomen, dus ik neem het je niet kwalijk.![]()
Geen probleem, overkomt de bestequote:Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).
Sowieso SC
gr
quote:
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van de TT ( hvjwjnmk).
Sowieso SC
gr
Whut? Ik zie brabanders dat juist altijd typen/zeggenquote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.
Volgens mij meer die boer'n in 't oost'n.quote:Op maandag 10 december 2012 02:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut? Ik zie brabanders dat juist altijd typen/zeggenmgoed.
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 10 december 2012 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij meer die boer'n in 't oost'n.
Met hun losse ramen ook.
Nietquote:Op maandag 10 december 2012 02:56 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand in mijn directe Brabantse omgeving horen zeggen.
niks mis met een beetje herenliefde (no hommo) en ik zie er zelf ook niet slecht uit al zeg ik het zelfquote:
Eensch mijn waarde Drinky, eensch.quote:Op maandag 10 december 2012 03:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met een beetje herenliefde (no hommo) en ik zie er zelf ook niet slecht uit al zeg ik het zelf [ afbeelding ]
alsof alleen vrouwen complimentjes van mannen mogen krijgen over hun uiterlijk, hallo 1990 hier wij willen ons denkbeeldje terug.quote:
quote:
weer zo eenquote:Op maandag 10 december 2012 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.72, zie je wel je let nooit goed op dus aannemelijk dat jij er weer langs zat met je 18 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |