succes vandaagquote:
wat moet je vandaag doen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
needat wordt niks. Wedden dat vaseline nu te slapen ligt
Je bent er 1 vergeten dus ik heb hem wel gezienquote:Op maandag 10 december 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de foto's maar even weggehaald. Ik weet niet van wie of wat het is maar ik krijg het idee dat het privépics zijn en ik heb geen zin in dat gezever.
welke? :0 lekker geslapen roos?quote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent er 1 vergeten dus ik heb hem wel gezien!
Die user ben ik volgens mij tegengekomen in de supermarkt
roosjequote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
school dus moet over 15 minuten de deur uitquote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet je vandaag doen?
ik voel me eigenlijk helemaal niet moe, ondanks dat ik niet geslapen heb. heb afgelopen week wat reserves opgebouwd
Ik zou zweren dat ik hem had weggehaald.quote:Op maandag 10 december 2012 08:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
ben ik hier afgelopen week zo weinig geweest dat ik gemist heb dat roosje en meloewa hier nu ook meeposten?quote:
ik zit al een uur en een kwartier op mn werkquote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
school dus moet over 15 minuten de deur uitrip... Wat moet jij doen?
Ritmo heet hij toch?quote:
Je bent 1 quote vergeten.quote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hem had weggehaald.
Oja?
Trouwens, Meloewa én Rosepetals - leden van het het kwebbelclubje en beruchte recidivisten van SC - in het de SC
hoi lekker limbotje =$quote:Op maandag 10 december 2012 08:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
school dus moet over 15 minuten de deur uitrip... Wat moet jij doen?
quote:Op maandag 10 december 2012 08:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je bent 1 quote vergeten.En jaja, ik lees sowieso wel vaker mee hier trouwens.
apartquote:Op maandag 10 december 2012 08:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ritmo heet hij toch?
Nee ik heb gedroomd dat mijn broertje (die in Brazilie woont) is een weeshuis in Nederland was gedumpt en ik vond het zo zielig omdat hij daar geen aandacht krijg dat ik hem wou adopteren maar dat mocht niet van de vrouw van mijn vader![]()
En jij? Laat gaan slapen zie ik.
Jaquote:
nietquote:Op maandag 10 december 2012 08:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja
Komt omdat ik gister hun facebook pagina bekeken heb voor ik ging slapen denk ik.
En hoe heb jij geslapen?
Niet geslapen?quote:Op maandag 10 december 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet
maar wel lang in bed gelegen
ben je nog wijzer geworden over die brief?
misschien een beetje, maar vooral wakker gelegen.quote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Niet geslapen?Helemaal niet? Moet je niet werken?
Nou nee, ik heb nu dus een mailtje naar hun gestuurd dat ik dat niet was en bewijs nodig heb
FOK! verslaafdquote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien een beetje, maar vooral wakker gelegen.
ik ben aan het werk ja.
gebeurt vaker op maandag.
ik overleef het wel
hoezo?quote:
Ah, filmnacht gehad?quote:Op maandag 10 december 2012 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo?
buiten werktijd kan ik prima zonder fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |