Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat mensen nou zo erg aan dat twitteren vinden. Als die gozer dat nou leuk vindt, prima toch. En als er dan ook nog 16.000 mensen zijn die het grappig vinden om hem te volgen, geen probleem lijkt me.
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.
Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.
Lekker boeiend. Dat vinden mensen zoals Tong zichzelf ook, 490.000 posts get a fucking lifequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.
Doordekken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Effe een vraag. Een paar jaar geleden had je een (werk-) dagelijkse webserie genaamd 'Beste Johan' die Derksen vanuit de redactie deed. Tegelijkertijd had hij ook samen met Genee een dagelijkse webserie die ze meestal ergens onderweg deden zoals in de lobby van een hotel, een of andere afwerkplek in het bos, op de w.c. van een wegrestaurant, etc. Weet iemand hoe die webserie ook al weer heette?
Edit: Al gevonden, was kennelijk gewoon 'Voetbal Insite'.
O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?quote:
Doordekken was vlgens mij op EL.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?
Dus jij volgt hem niet, prima toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat een kleuter als @gvanderwiel twittert kan ik nog wel inkomen maar ik vind het echt lachwekkend dat volwassen mannen als Ronald Koeman en meneer Mos ook ieder wissewasje met de wereld menen te moeten delen. Kan mij het verrotten hoe dik het ijs in de sloot achter Aad de Mos zijn huis is. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 10:06 schreef Evertjan het volgende:
wakker worden met Tijl op de bank bij Eva Jinekgelukkig maakt deMart het allemaal goed
Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer schuift Sierd eens aan bij VI?
Johan stopt er ook ooit eens meequote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."
En die dag kunnen de vlaggen uit en dan wordt het KOEKOEKquote:Op zondag 9 december 2012 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan stopt er ook ooit eens mee
Sierd die een koek(oek) krijgt van Bossiequote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die dag kunnen de vlaggen uit en dan wordt het KOEKOEK![]()
toen had hij al die tick met die penquote:Op zondag 9 december 2012 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Unieke beelden: Sjenee bij Sport 7
Hij ziet er echt belachelijk uit hier
Toch wel jammer van zijn itemquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."
quote:Op zondag 9 december 2012 11:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen had hij al die tick met die pen
Volgens mij vond JD het toen niet zo goed en heeft hij geregeld dat Sierd niks meer mocht doen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel jammer van zijn item
Het bleef bij wegwerkers
Niemand gaat die Genee boeken als je ook deze kan boeken:quote:
Toch wel jammer, was een mooi itemquote:Op zondag 9 december 2012 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij vond JD het toen niet zo goed en heeft hij geregeld dat Sierd niks meer mocht doen.
Ik denk dat in het begin de intentie was dat Sierd die rol zou doen van Pascal Kamperman bij het hotel in Polen.
Was net de enige keer dat ik VI Oranje niet live zag, misschien had ik de boel vaker moeten jinxen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel jammer, was een mooi item
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was net de enige keer dat ik VI Oranje niet live zag, misschien had ik de boel vaker moeten jinxen.
Quality bookingsquote:Op zondag 9 december 2012 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand gaat die Genee boeken als je ook deze kan boeken:
Ze weten alleen niet dat het hier gaat over de Cuil, zij denken de Cull, maar dat kan elk boekingsbureau overkomen.
Treurigquote:
Niet weten dat dat verzonnen wasquote:Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef Domtorentje het volgende:
triest verhaal van die tante van rene
quote:1 Pellè Feyenoord 7,00
2 Strootman PSV 6,87
3 Van Ginkel Vitesse 6,75
4 Janmaat Feyenoord 6,66
5 Vermeer Ajax
6 Clasie Feyenoord 6,56
7 Van Bommel PSV 6,54
8 Waterman PSV 6,54
9 Schaken Feyenoord 6,53
10 Oar FC Utrecht 6,53
Het is half negen 's avonds op tv hè, niet 's ochtends.quote:Op maandag 10 december 2012 07:40 schreef Evertjan het volgende:
ik zit er al klaar voor, hoeveel heeft JD er goed in de Toto???
Ah, daar heb je hem ook weer. 5 van de 6 goed.quote:Op maandag 10 december 2012 07:40 schreef Evertjan het volgende:
Desalniettemin: broekie uit.quote:Op maandag 10 december 2012 07:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is half negen 's avonds op tv hè, niet 's ochtends.
5quote:Op maandag 10 december 2012 07:40 schreef Evertjan het volgende:
Thuis, op het werk, in de supermarkt. Een VI-hooligan loopt op maandag en vrijdag de hele dag rond in onderbroek.quote:Op maandag 10 december 2012 07:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is half negen 's avonds op tv hè, niet 's ochtends.
Inderdaad. Deze jongen had om 7:20 uur het broekje ook al uit.quote:Op maandag 10 december 2012 07:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Desalniettemin: broekie uit.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze jongen had om 7:20 uur het broekje ook al uit.
Ik verwacht trouwens een topshow vanavond. Wat heeft dat clubje van Hans gedaan dit weekend?
Afgelast volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze jongen had om 7:20 uur het broekje ook al uit.
Ik verwacht trouwens een topshow vanavond. Wat heeft dat clubje van Hans gedaan dit weekend?
Zo zoek ik nog steeds naar de reden waarom alle clubs met rouwbanden speelden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Och ja, vergeten dat het afgelast was.
Maar goed, ik heb dan ook geen 20 journalisten die alles voor me uitzoeken!
Waar vind je de cijfers per club van de afgelopen speelronde?quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 Hutchinson PSV 8,00
2 Strootman PSV 8,00
De rest hebben allemaal een 7 of lager.
top 10
[..]
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htmquote:Op maandag 10 december 2012 14:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waar vind je de cijfers per club van de afgelopen speelronde?
Dat klassement is sowieso niet serieus te nemen. Als je een 6 weet te scoren ben je al een topper. Blijkbaar zijn VI journalisten erg pessimistischquote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft Poulsen nog nooit een cijfer gehad?
Niet dat hij hoog zou staan, maar dat geheel terzijde.
Manolev speelde niet met rouwband. Dat moet de sleutel zijn tot dit mysterie. Er is dus iemand overleden waar iedereen behalve Manolev respect voor heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zoek ik nog steeds naar de reden waarom alle clubs met rouwbanden speelden.
Houd jij het nou maar bij Arno Pijpertjes Hans...quote:Op maandag 10 december 2012 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Och ja, vergeten dat het afgelast was.
Maar goed, ik heb dan ook geen 20 journalisten die alles voor me uitzoeken!
Het kan ook te maken hebben met de terugkeer van Manolev in de basis.quote:Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Manolev speelde niet met rouwband. Dat moet de sleutel zijn tot dit mysterie. Er is dus iemand overleden waar iedereen behalve Manolev respect voor heeft.
R.I.P. Gijpie
Ja, maar of ik nou zeg dat Toivonen bij de eerste paal komt of dat ikg een 20 journalisten heb, je kijkt me altijd met zo een blik van klootzak, donderstaal op van deze tafel!quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Houd jij het nou maar bij Arno Pijpertjes Hans...
Is het een wijf met cup D? Anders vind ik deze informatie niet zo rullevant.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
Maat van me vanavond bij VI, heb er al zin in.
Dat is je eerste analyse waar ik volledig achter sta.quote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar of ik nou zeg dat Toivonen bij de eerste paal komt of dat ikg een 20 journalisten heb, je kijkt me altijd met zo een blik van klootzak, donderstaal op van deze tafel!
Nee joh. Laat gaan man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, maar of ik nou zeg dat Toivonen bij de eerste paal komt of dat ikg een 20 journalisten heb, je kijkt me altijd met zo een blik van klootzak, donderstaal op van deze tafel!
Ik vind jou een hele nare, enge man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is je eerste analyse waar ik volledig achter sta.
Nee z'n vriendin blijft thuis dus ik weet wat me te doen staat.quote:Op maandag 10 december 2012 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het een wijf met cup D? Anders vind ik deze informatie niet zo rullevant.
Ik vind jou een beetje naïef. Je hoeft niet alles vijf keer te herhalen!quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele nare, enge man.
De journalisten van VI zijn inderdaag erg zuinig met het geven van punten. Vroeger, dat was net na de oorlog, toen ik nog op school zat, had de beste van de klas gewoon een 9.quote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klassement is sowieso niet serieus te nemen. Als je een 6 weet te scoren ben je al een topper. Blijkbaar zijn VI journalisten erg pessimistisch![]()
De eerste of de tweede trouwens?quote:Op maandag 10 december 2012 16:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De journalisten van VI zijn inderdaag erg zuinig met het geven van punten. Vroeger, dat was net na de oorlog, toen ik nog op school zat, had de beste van de klas gewoon een 9.
Ach ja, cowboy-tijden waren dat.
De invalbeurt van Sisi komt vast wel aan bod. Jammer dat Boskamp er niet isquote:Op maandag 10 december 2012 16:09 schreef Anno2012 het volgende:
Gaan we het weer over Pelle hebben?
zeg het maar jongens
Gelukkig kwam er toen vrede in 1648.quote:Op maandag 10 december 2012 16:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De journalisten van VI zijn inderdaag erg zuinig met het geven van punten. Vroeger, dat was net na de oorlog, toen ik nog op school zat, had de beste van de klas gewoon een 9.
Ach ja, cowboy-tijden waren dat.
Als ik hier een draai om m'n oren moet krijgen, dan mag dat hoor, ik ben de laatste in Nederland die piept.quote:Op maandag 10 december 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig kwam er toen vrede in 1648.
Over piepen gesproken, zie je daar die mooie eend? Wat een prachtige eend zeg.quote:Op maandag 10 december 2012 16:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als ik hier een draai om m'n oren moet krijgen, dan mag dat hoor, ik ben de laatste in Nederland die piept.
Ja een eend met een rooie snavel,'t is watquote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over piepen gesproken, zie je daar die mooie eend? Wat een prachtige eend zeg.
Ik zie dat Ties zijn jasje is vergeten, dus we maken er een extra lange uitzending van! Haha!quote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja een eend met een rooie snavel,'t is wat
Nou, ik zie de regie-assistent, die zou 'm wel aandoen. Ik vond hem wel trendy.quote:Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zou jij die trui aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien!
Hier is hij DrDentz met een echte Mart Smeets, Noorse kabeltrui! Jij bent zeker hartstikke blij dat dit alleen op Eredivisie Live wordt uitgezonden?quote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Ja bedankt, kunnen we weer overnieuw beginnen. ($&*%$*&$)
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.quote:Op maandag 10 december 2012 16:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagrijn toe, dus één deze dagen zal het misgaan tussen ons.
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.quote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.quote:Op maandag 10 december 2012 16:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.
eng gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Maar daarom zit je er drie keer per week!! HAAHAHAHAAHquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik hoorde gisteravond bij Boulevard één van de gasten tegen je zeggen, schiet eens een beetje op, waar gaat dit over.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik ontvang nooit brieven van deze strekking. Maar nu ik naar de haararchitect in Nijmegen ben geweest gaat het storm lopen, vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Wat ik me trouwens afvroeg, ontvang jij ook wel eens liefdesbrieven/ adhesiebetuigingen?
Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraagje, niet al te moeilijk voor de kenners:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
1) Wie kwam René in de sauna tegen?
2) Hoe reageerde René op deze persoon?
3) Hoe reageerde de beroemdheid op René?
Ivanhoe!quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1) Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Symbolisch voor René's voetbalcarrièrequote:
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
René had daar toch ook een dochter ontmoet van één of andere rijke celebrity? Volgens mij stond dat in het boekje ofzo. Wie was dat ook alweer?
Het wordt tijd voor een officiële VI quizquote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zocht dus Geraldine Chaplin.quote:Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.
[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hierquote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zocht dus Geraldine Chaplin.
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hier
Ja als je nou na iedere post van mij een bijdehante opmerking gaat maken dan giet Drentz straks z'n glas bier over dat geföhnde kapsel van jequote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.
Je begrijpt toch niet Fok! als bron? Dat is zo'n do-re-mi-fa-sol alweer een pagina vol site. Dan liever de Story.quote:Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.
[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
Buma/Stemra is vast blij met het verspreiden van die tekst. En dan bedoel ik niet succesgast Sybrand.quote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.
Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een officiële VI quiz
http://www.quizyourfriends.com/
Degene die dan maximaal scoort mag zich met trots VI Hooligan noemen
Dan kunnen ze dat combineren met de ontmaagding van Tom.quote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?quote:Op maandag 10 december 2012 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.
Ik zie Knipping wel met zo'n blauw lichtje tussen de lakens van Gijp te zoeken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
Nee, gewoon hier op het forum.quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?
Okee, en start. Niet naar de spoilers kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) is Johan positief of negatief over BB King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, alleen begrijp ik zijn keuze voor John Lennon niet, aangezien Ringo Starr een paar hele sentimentele countryplaten gemaakt heeft.![]()
Ik ben ook nog bezig met een quiz aan het maken via die quizyourfriends site. Heeft iemand nog een voorkeursvraag/![]()
Okee deze twee vragen worden in de kwis verwerkt, mensen begin alvast met mogelijke antwoorden te zoeken.![]()
Bonusvraag, voor de échte kenner: Over welke band zei Johan dit: " Middelmatige muzikanten die Chuck Berry naspeelden"?By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
The Rolling Stones?quote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Bonusvraag, voor de échte kenner: Over welke band zei Johan dit: " Middelmatige muzikanten die Chuck Berry naspeelden"?TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Yep. Uit dit interview:quote:
http://www.kindamuzik.net(...)naar-de-mooie-dingen
Interessant interview trouwens, veel nieuwe perspectieven.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
DE VI HOOLIGAN QUIZ!!!
http://www.quizyourfriend(...)212101114447361&a=1&
Weinig correspondentie mogelijk.![]()
Ene Henk heeft een score van slechts 20 behaaldDit heeft hem de titel 'SV Hooligan' opgeleverd.
Nog niemand heeft boven de 40 % gescoord![]()
![]()
Bij vraag 1 al een spelfout.quote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
DE VI HOOLIGAN QUIZ!!!
http://www.quizyourfriend(...)212101114447361&a=1&
Weinig correspondentie mogelijk.![]()
Ik zal dit anoniem behandelen maar iemand heeft zelfs de vraag over Een zak aardappeln fout (deze persoon heeft ingevuld: Geweldige lijnkeeper.) Dat lijkt me een grof schandaal.![]()
Ik dacht dat je met vraag twee bedoelde wie er al langer bij het TV-programma zat, en dat is Johan natuurlijk.quote:By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
40%, zo trots als een hond met zeven lullen. zitten wel een paar onzinvragen tussen ouwe reus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met vraag twee bedoelde wie er al langer bij het TV-programma zat, en dat is Johan natuurlijk.In lijn met het niveau van de show, af en toe serieus, af en toe met een korreltje zout.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Mani89 het volgende:
40%, zo trots als een hond met zeven lullen. zitten wel een paar onzinvragen tussen ouwe reus.![]()
Dan vertel ik je onmiddellijk hoelang ik al bij het programma zit.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?
Vreemd dat je dit niet snapt.![]()
Elke avond rij ik hier naar toe met de gedachte dat dit een journalistieke quiz is, maar het wordt steeds meer entertainment. Als quizzen cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Beste van degenen die 'm voor het eerst invullen.quote:
Alleen had je kunnen weten dat Boskamp nooit een speler 'kleine tering aap' heeft genoemd.![]()
Zegt degene die heeft ingevuld bij de vraag over het levensmotto van JD:quote:
Het belang van het team is het team.![]()
![]()
![]()
![]()
Hjb.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zegt degene die heeft ingevuld bij de vraag over het levensmotto van JD:
![]()
Die andere heeft hij ook nooit gezegd.
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan valt die van mij nog mee, dat had ik inderdaad moeten weten. Snap ook niet dat ik dat heb ingevuld. Ik schaam me
Paardelul !!!![]()
Laat gaan, ouwe pik.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De helft van de vragen is gebaseerd op een vragenlijst die ze hebben ingevuld toen ze bij Giel Beelen te gast waren bij de radio.quote:Op maandag 10 december 2012 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hjb.Die andere heeft hij ook nooit gezegd.
Ik weet zeker dat iedereen zich dat nog wel herrinert.
Dit dus:![]()
![]()
Technisch gezien mogen degenen die hebben gezegd dat Wilfred het langst is zich 10 punten erbij geven.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Technisch gezien mogen degenen die hebben gezegd dat Wilfred het langst is zich 10 punten erbij geven.![]()
![]()
Was ik nu echt de enige die die vraag verkeerd interpreteerde? Verdommequote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Technisch gezien mogen degenen die hebben gezegd dat Wilfred het langst is zich 10 punten erbij geven.
By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Het kan altijd nog erger. Iemand heeft ingevuld dat het favoriete eten van Johan Derksen eten bij Den Ouden Belg is.![]()
Een of andere gek heeft onder mijn naam de meest gore onzin op het internet gezet en maar 50 punten gescoord in de VI Hooligan quiz.![]()
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan altijd nog erger. Iemand heeft ingevuld dat het favoriete eten van Johan Derksen eten bij Den Ouden Belg is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het ging hier om 'Banenschuipmjes'quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.![]()
Daar was ik ook ingetraptquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.
Paardelul !!!![]()
Ik had al het idee dat ik daar klachten over zou krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het ging hier om 'Banenschuipmjes'
Aan de andere kant: gek dat ik geen klachten heb ontvangen over vraag 10. André heeft namelijk niet bij Chelsea gespeeld ben ik net achter gekomen.
Dit was wel ongeveer de vraag die de meesten nog goed hadden.![]()
Kijk nou toch bij die lijst hierboven, Johan heeft zelf ingevuld Salade. Post #175quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.![]()
Die heeft ie ingevuld in een dunne periode.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou toch bij die lijst hierboven, Johan heeft zelf ingevuld Salade. Post #175
Bananenschuimpjes zijn wel goed voor een dikke periode Of bierworstjes.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Broekie is weer uit hoor. Laat de show maar weer beginnen. Hansie Hansie niks mis mee.
Aan wat voor soort film moet Johan Derksen denken als hij Hansie Hansie hoort praten?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Rocky?quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Broekie is weer uit hoor. Laat de show maar weer beginnen. Hansie Hansie niks mis mee.
Aan wat voor soort film moet Johan Derksen denken als hij Hansie Hansie hoort praten?![]()
Bedoel je de intonatie van Hans? Maigret.quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Aan wat voor soort film moet Johan Derksen denken als hij Hansie Hansie hoort praten?![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je de intonatie van Hans? Maigret.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
One Flew Over the Cuckoo's Nestquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Dat is absoluut een feitquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef Domtorentje het volgende:
nog iets meer dan een uur dan gaat het weer los![]()
Ja leukquote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zo'n relatief feit![]()
Wie gaat Johan, na een paar uur met de brievenbus te hebben geklepperd, eens een flinke beurt geven?
Dat zijn teksten.Dit, dus.![]()
Bij welke amateur vereniging hebben ze een kraai op de dug-out gezet tijdens een wedstrijd van Hans?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hollandiaquote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Bij welke amateur vereniging hebben ze een kraai op de dug-out gezet tijdens een wedstrijd van Hans?
FC Lisse plaatste overigens een kapstok naast de dugout, mocht Hans weer met zijn jasje willen gooien.![]()
SC Heerenveenquote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Welke club had volgens Hans een groot probleem?![]()
Op z'n hondjes, want ze kan er zo lekker bij blaffenquote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is het favoriete standje van Johan?![]()
Hoe heette Johan z'n eerste grote liefde?
Coba
Ja tegenwoordig noemen boeren hun koe zo, maar in de tijd van Johan waren er ook vrouwen die Coba heetten.![]()
En Stalin.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heette Johan z'n eerste grote liefde?
Coba
Ja tegenwoordig noemen boeren hun koe zo, maar in de tijd van Johan waren er ook vrouwen die Coba heetten.![]()
Dit soort opmerkingen kan meneer Kind niet zo waarderen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, want ze kan er zo lekker bij blaffen![]()
Wat meneer Kind in deze vindt, vind ik niet zo rullevantquote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan meneer Kind niet zo waarderen.![]()
Ik heb 80 punten, ben niet ontevreden.
Alleen de vraag over de film van Boskamp fout en die over de eend met de rode snavel.![]()
Den ouden Belg staat er ook. Is bij hem in de straat.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Shit gewoon de woonplaats van The Boss niet weten.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Wat dacht jij dan bij die film, SS Doomtrooper?quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 80 punten, ben niet ontevreden.
Alleen de vraag over de film van Boskamp fout en die over de eend met de rode snavel.![]()
Vraag 10 vond ik erg lastig. Emiel Schelvis was namelijk de enige naam die verkeerd gespeld was, maar toch had ik het gevoel dat Erik Dijkstra het antwoord moest zijn.![]()
Dat is not dun.quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gewoon twee keer meegedaan FUCK THE POLICE VI HOOLIGANS ACAB![]()
Wat loop jou nou weer te lachen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Je zult maar Kind heten en 68 zijn HAHAHADit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ik dacht dit:quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan bij die film, SS Doomtrooper?Maar om eerlijk te zijn had ik al op LOTR geklikt voordat ik die Kabouter Plop optie had gezien.quote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm toch gewoon?
En het valt niet uit te sluiten dat Jan model heeft gestaan voor het monster uit SS Doomtrooper.![]()
Ja dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gewoon twee keer meegedaan FUCK THE POLICE VI HOOLIGANS ACAB![]()
Haha even te snel, excuses makker. :$quote:Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Nee ouwe reus dan moet je zeggen: "Ja leuk, ik verspreek me"quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha even te snel, excuses makker. :$![]()
Wijnaldum wat een mongool ben je!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Gaat ie ze natellenquote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wijnaldum wat een mongool ben je!![]()
![]()
Van wie is dit een citaat? Wim Kieft zeker on coke.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wijnaldum wat een mongool ben je!![]()
Is de bal rond?quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gebruikt Wim Kieft dan coke?![]()
ff lachen.. Ja.....Tjonge jonge jonge jonge. Kun je herhalen misschien nog een keer?quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ouwe reus dan moet je zeggen: "Ja leuk, ik verspreek me"Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gebruikt Wim Kieft dan coke?![]()
![]()
Sinds hij gezakt is voor zijn veterstrikdiploma wil Hans geen examens meer doen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is Hansie geen trainer van JVC Cuijk?![]()
Wij trappen toch niet in die stroman naast hem? Hansie is gewoon trainer en daarmee uit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds hij gezakt is voor zijn veterstrikdiploma wil Hans geen examens meer doen.![]()
Nu doe je Piet Struik echt te kort.quote:Op maandag 10 december 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij trappen toch niet in die stroman naast hem? Hansie is gewoon trainer en daarmee uit.![]()
Jij legt enorm veel energie in de quizjes man! Ooh. Ik had helaas maar 70 puntjes, maar ik zat dan ook totáál niet in de quiz. Ach ja, laat gaan man. Is toch prima.quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Andere quiz.
http://www.quizyourfriend(...)212101253162581&a=1&![]()
80 puntjes.
Hee hee, we gaan niet verbaasd zitten doen.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Volgens mij zat de moeilijkheid er niet zozeer in dat hij de clubs moest benoemen, maar dat hij tegelijkertijd tot vijf moest tellen op z'n chocoladesigaretten.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nou, dan ga ik het toch zeggen: Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten, en ik dring er ook niet op aan![]()
Ach ga weg!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik het toch zeggen: Heerenveen heeft een groot probleem.![]()
Oh, en wat is daar mis mee?quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Anno2012 het volgende:
Tering veel zin in het showtje, maja, hansie is er he![]()
Grens, als jij mijn mentaliteit had gehad, was je pas echt een topper geweest!quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij legt enorm veel energie in de quizjes man! Ooh. Ik had helaas maar 70 puntjes, maar ik zat dan ook totáál niet in de quiz. Ach ja, laat gaan man. Is toch prima.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ik heb het idee dat je vrouw vanavond weer eens niet kijktquote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen!![]()
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op manquote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Grens, als jij mijn mentaliteit had gehad, was je pas echt een topper geweest!![]()
Maar Zuidgrens, slaap jij nu ook in zo'n grote Voetbal international Pyjama?quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op manPaardelul !!!![]()
Ik kwam laat thuis, en ik had m'n sleutels vergeten. Toen heb ik mijn vrouw uit bed moeten schreeuwen en toen ze eindelijk bij de deur was zei ik in een olijke bui: Jou ga ik zo een enorme beurt geven!quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je vrouw vanavond weer eens niet kijkt
Die nacht heb ik op de bank geslapen zoals je begrijpt.![]()
Grensie, Grensie doe toch niet zo boos man!quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op man
Vertel, ik luister.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Danny Vera - Breathless (Jerry Lee Lewis). Niks mis mee!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Zijn daar ook beelden van?quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam laat thuis, en ik had m'n sleutels vergeten. Toen heb ik mijn vrouw uit bed moeten schreeuwen en toen ze eindelijk bij de deur was zei ik in een olijke bui: Jou ga ik zo een enorme beurt geven!
Die nacht heb ik op de bank geslapen zoals je begrijpt.![]()
Zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je geen tv kan kijken?quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god doet die stream het![]()
Welke stream?quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god doet die stream hetOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb dat nu vaak genoeg gezegd en ik laat me niet door een popi jopi presentator voor lul zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je geen tv kan kijken?![]()
Ja, met rode brandweerautootjes.quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar Zuidgrens, slaap jij nu ook in zo'n grote Voetbal international Pyjama?Nee laat maar.quote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Grensie, Grensie doe toch niet zo boos man!
Vertel, ik luister.
Mijn avond is alweer verziekt.![]()
Het geluid als de VI door de brievenbus komt.quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat het geluid als je klaarkomt?![]()
XDXDXDXDquote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat het geluid als je klaarkomt?![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
De benodigde plugin is niet meer te krijgen via Mozilla..quote:Op maandag 10 december 2012 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://bollebal.com/3.php![]()
Oh ik heb chromequote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
De benodigde plugin is niet meer te krijgen via Mozilla..![]()
Bedankt opa.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Evertjan het volgende:
voor de jongeren onder ons dit is dus Jerry Lewis![]()
Zie ik nou Wolter Kroes zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit zei ik al een kwartier terug. Wijsneus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Evertjan het volgende:
voor de jongeren onder ons dit is dus Jerry Lee LewisDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Wat een jasje weer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hans heeft voor het eerst gelijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: