abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120154745
quote:
Symbolisch voor René's voetbalcarrière
  maandag 10 december 2012 @ 16:57:56 #127
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_120154759
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
René had daar toch ook een dochter ontmoet van één of andere rijke celebrity? Volgens mij stond dat in het boekje ofzo. Wie was dat ook alweer?
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.

[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_120154813
En als je dan niet beweegt, dan gaat het hard. Kaasfondue, hè, in Zwitserland. Daar val je niet van af, hoor. Toen het gips werd verwijderd, bleek ik tien kilo te zwaar. Werd ik door de club naar een exclusieve afslankkliniek gestuurd in Montreux.’

-En?

‘Ja, leuk. Ik vond het niet erg. Je werd de hele dag gemasseerd in heetwaterbaden en als je eruit kwam was je een kilo kwijt. Wat is daar erg aan? Verder werden er oefeningen met je gedaan en zat je urenlang te zweten in de sauna. Het enige nadeel was: je kreeg er nauwelijks te eten.’

-Vreemd, voor een afslankkliniek.

‘Ja, yoghurt en fruit. Maar verder niks. Gelukkig had ik op de derde dag tijdens een wandeling al een pizzeria ontdekt. Dat gaf me kracht. Ik dacht: als ik het écht niet meer houd, kan ik altijd nog daarheen. De vijfde dag zat ik er al. Pizza Salami. Heb ik twee dagen last van gehad. De schijterij. Gelukkig val je daar ook vanaf.’

-Wat was het voor kliniek?

‘Een poepsjieke bedoening. Soort kasteel, met uitzicht op het Meer van Montreux. Het bleek helemaal vol te zitten met allerlei wereldsterren. David Bowie schuifelde er rond, Catherine Deneuve, dat soort mensen. Het was heel gek. Je kon in de bibliotheek opeens tegen mevrouw Mendoza opbotsen, de vrouw van de voorzitter van Real Madrid.’

-Had je contact met ze?

‘Ja. Dat kwam omdat Sierd de Vos was langsgekomen voor een interview. Die volgde mij de hele dag met een cameraploeg. Toen dachten Bowie en die andere sterren natuurlijk: hoe beroemd moet die gozer wel niet zijn, als hij de enige is die hier wordt gefilmd? Daardoor kwamen ze af en toe een praatje maken en vroegen ze wie ik eigenlijk was. Zat ik in de tuin plotseling heel geanimeerd te praten met Geraldine Chaplin, die actrice, de dochter van Charlie. Die is trouwens goed voor een paar miljard, wist je dat?’

-Nee.

‘Ja. Als ik iets beter mijn best had gedaan in die tuin, had ik nooit meer hoeven voetballen. Had ik zo met die dikke pens de deur uit kunnen lopen.’

-Maar in het echt?

‘In het echt heb ik er een dag of tien gezeten. Zes kilo lichter ging ik de deur uit. Op een ochtend kwam ik ook Roger Moore nog tegen. Dat was in de sauna. Ik ging tegenover hem zitten. Ik wees naar hem en zei: Hé, Ivanhoe! Ik wist dat dat de enige rol uit zijn loopbaan is waar hij zich voor schaamt. Dat klopte ook, want Roger pakte zijn handdoekje en vertrok zonder één woord te zeggen naar buiten. Ik heb hem daarna nooit meer gezien, onze 007.’
pi_120154814
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraagje, niet al te moeilijk voor de kenners:

René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.

1) Wie kwam René in de sauna tegen?

2) Hoe reageerde René op deze persoon?

3) Hoe reageerde de beroemdheid op René?
Het wordt tijd voor een officiële VI quiz

http://www.quizyourfriends.com/

Degene die dan maximaal scoort mag zich met trots VI Hooligan noemen
pi_120154829
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Ik zocht dus Geraldine Chaplin.
pi_120154855
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik zocht dus Geraldine Chaplin.
Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hier
  maandag 10 december 2012 @ 17:01:16 #132
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_120154877
Ik dacht dat we dit topic ooit waren gestart als een inhoudelijk discussieplatform over voetbal
Paardelul !!!
pi_120154882
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hier
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.
pi_120154942
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja als je nou na iedere post van mij een bijdehante opmerking gaat maken dan giet Drentz straks z'n glas bier over dat geföhnde kapsel van je
pi_120155000
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Je begrijpt toch niet Fok! als bron? Dat is zo'n do-re-mi-fa-sol alweer een pagina vol site. Dan liever de Story.

maandag 10 december 2012 @ 17:04:45 #136
pi_120155001
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Buma/Stemra is vast blij met het verspreiden van die tekst. En dan bedoel ik niet succesgast Sybrand.
pi_120155038
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een officiële VI quiz

http://www.quizyourfriends.com/

Degene die dan maximaal scoort mag zich met trots VI Hooligan noemen
Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.
pi_120155061
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
pi_120155086
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
Dan kunnen ze dat combineren met de ontmaagding van Tom.
pi_120155097
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?
  maandag 10 december 2012 @ 17:07:22 #141
pi_120155100
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik zie Knipping wel met zo'n blauw lichtje tussen de lakens van Gijp te zoeken.
pi_120155169
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee, gewoon hier op het forum.

Nou, ik ga wel weer zoeken in de archieven, tot over een half uur.
pi_120155310
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Okee, en start. Niet naar de spoilers kijken.

1) Johan ging naar Chicago op zoek naar ...? (welke muziekstijl?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3) is Johan positief of negatief over BB King?
SPOILER
4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?
SPOILER
5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?
SPOILER
6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?
SPOILER
7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of Holland
SPOILER
8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......
SPOILER
9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."
SPOILER
10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?
SPOILER
  maandag 10 december 2012 @ 17:15:45 #144
pi_120155396
7/10. Ik ben dus even goed als Pellè.
pi_120155419
Oké, alleen begrijp ik zijn keuze voor John Lennon niet, aangezien Ringo Starr een paar hele sentimentele countryplaten gemaakt heeft.
pi_120155518
Ik ben ook nog bezig met een quiz aan het maken via die quizyourfriends site. Heeft iemand nog een voorkeursvraag/
pi_120155541
Iets over een zak aardappelen misschien?
pi_120155609
Hoe klinkt Johan eigenlijk als hij klaarkomt?
Dit, dus.
pi_120155744
Okee deze twee vragen worden in de kwis verwerkt, mensen begin alvast met mogelijke antwoorden te zoeken.
  maandag 10 december 2012 @ 17:30:45 #150
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120155909
Bonusvraag, voor de échte kenner: Over welke band zei Johan dit: " Middelmatige muzikanten die Chuck Berry naspeelden"?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')