Nou, ik zie de regie-assistent, die zou 'm wel aandoen. Ik vond hem wel trendy.quote:Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zou jij die trui aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien!
Hier is hij DrDentz met een echte Mart Smeets, Noorse kabeltrui! Jij bent zeker hartstikke blij dat dit alleen op Eredivisie Live wordt uitgezonden?quote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Ja bedankt, kunnen we weer overnieuw beginnen. ($&*%$*&$)
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.quote:Op maandag 10 december 2012 16:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagrijn toe, dus één deze dagen zal het misgaan tussen ons.
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.quote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.quote:Op maandag 10 december 2012 16:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.
eng gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Maar daarom zit je er drie keer per week!! HAAHAHAHAAHquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik hoorde gisteravond bij Boulevard één van de gasten tegen je zeggen, schiet eens een beetje op, waar gaat dit over.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik ontvang nooit brieven van deze strekking. Maar nu ik naar de haararchitect in Nijmegen ben geweest gaat het storm lopen, vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Wat ik me trouwens afvroeg, ontvang jij ook wel eens liefdesbrieven/ adhesiebetuigingen?
Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraagje, niet al te moeilijk voor de kenners:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
1) Wie kwam René in de sauna tegen?
2) Hoe reageerde René op deze persoon?
3) Hoe reageerde de beroemdheid op René?
Ivanhoe!quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1) Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Symbolisch voor René's voetbalcarrièrequote:
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
René had daar toch ook een dochter ontmoet van één of andere rijke celebrity? Volgens mij stond dat in het boekje ofzo. Wie was dat ook alweer?
Het wordt tijd voor een officiële VI quizquote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zocht dus Geraldine Chaplin.quote:Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.
[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hierquote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zocht dus Geraldine Chaplin.
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.quote:Op maandag 10 december 2012 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ik daarmee had aangepapt zat ik nu niet in die tent hier
Ja als je nou na iedere post van mij een bijdehante opmerking gaat maken dan giet Drentz straks z'n glas bier over dat geföhnde kapsel van jequote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.
Je begrijpt toch niet Fok! als bron? Dat is zo'n do-re-mi-fa-sol alweer een pagina vol site. Dan liever de Story.quote:Op maandag 10 december 2012 16:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die dochter heet Melissa Sneekes. En is ex-Miss Nederland.
[Upd] 'Geheime dochter Van der Gijp'
Buma/Stemra is vast blij met het verspreiden van die tekst. En dan bedoel ik niet succesgast Sybrand.quote:Op maandag 10 december 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kijk even een paar posts boven je, daar staat dat dus al.
Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een officiële VI quiz
http://www.quizyourfriends.com/
Degene die dan maximaal scoort mag zich met trots VI Hooligan noemen
Dan kunnen ze dat combineren met de ontmaagding van Tom.quote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?quote:Op maandag 10 december 2012 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst had ik een schitterende VI Muziekkenniskwis gemaakt maar ongeveer niemand durfde 'm in te vullen.
Ik zie Knipping wel met zo'n blauw lichtje tussen de lakens van Gijp te zoeken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:06 schreef Ties02 het volgende:
Die miss Nederland lijkt toch wel bijzonder veel op Gijp zeg. Het wordt tijd dat Knipping en Van Duren dit tot op de bodem uit gaan zoeken.
Nee, gewoon hier op het forum.quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?
Okee, en start. Niet naar de spoilers kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Had je die alleen op het forum van WijchenTV geplaatst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) wie is volgens Johan de enige interessante Beatle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) is Johan positief of negatief over BB King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Johan was de manager van welke groep, en hoe heette de onlangs overleden zanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5) Johans droom was het bespelen van welk instrument?
in welk tv programma heeft hij hiertoe een poging gewaagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6) Johan is de producer van welk lied dat ooit op het Eurovisie songfestival te horen was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7) welke twee singer songwriters worden door Johan genoemd als de grootste muzikale talenten van Nederland? *hint*: één van de twee was ook kandidaat in The Voice of HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8) Vul aan: In Amerika hebben ze The Voice, maar wij hebben ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9) Vul aan: "Als ik thuis ben draai ik het liefst ... (meerdere antwoorden mogelijk), het kan mij niet ... genoeg zijn."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10) Op welke zender heeft Johan een radio programma, en hoe heet dit programma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, alleen begrijp ik zijn keuze voor John Lennon niet, aangezien Ringo Starr een paar hele sentimentele countryplaten gemaakt heeft.![]()
Ik ben ook nog bezig met een quiz aan het maken via die quizyourfriends site. Heeft iemand nog een voorkeursvraag/![]()
Okee deze twee vragen worden in de kwis verwerkt, mensen begin alvast met mogelijke antwoorden te zoeken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: