Nou, ik zie de regie-assistent, die zou 'm wel aandoen. Ik vond hem wel trendy.quote:Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zou jij die trui aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien!
Hier is hij DrDentz met een echte Mart Smeets, Noorse kabeltrui! Jij bent zeker hartstikke blij dat dit alleen op Eredivisie Live wordt uitgezonden?quote:Op maandag 10 december 2012 16:38 schreef DrDentz het volgende:
Ja bedankt, kunnen we weer overnieuw beginnen. ($&*%$*&$)
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.quote:Op maandag 10 december 2012 16:42 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Met het afnemen van de kilo's neemt het chagrijn toe, dus één deze dagen zal het misgaan tussen ons.
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.quote:Op maandag 10 december 2012 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie jij dat water hier? Ik heb zo'n zin jou er eens in te duwen, heb jij dat nooit? Zou wel prachtige beelden opleveren.
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.quote:Op maandag 10 december 2012 16:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ga geen ruzie met jou maken met een kerstboom tussen ons in. Het is nu vrede op aarde.
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor je het weet zitten we in een flits in De Wereld Draait Door zelfs als we het niet willen. Of dan zitten we bij Boulevard, met een overhemd met melkflessen er op.
eng gezelschapquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Maar daarom zit je er drie keer per week!! HAAHAHAHAAHquote:Op maandag 10 december 2012 16:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik heb verder geen ambities in Hilversum, want dat televisie-wereldje staat me he-le-maal niet aan.
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik hoorde gisteravond bij Boulevard één van de gasten tegen je zeggen, schiet eens een beetje op, waar gaat dit over.quote:Op maandag 10 december 2012 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit jou nog steeds dwars he! Om nog even terug te komen op DWDD, dat vond ik gister een rotopmerking, je weet dat ik 41 ben geen 42.
Ik ontvang nooit brieven van deze strekking. Maar nu ik naar de haararchitect in Nijmegen ben geweest gaat het storm lopen, vrees ik.quote:Op maandag 10 december 2012 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, die woorden neem ik dan terug. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Wat ik me trouwens afvroeg, ontvang jij ook wel eens liefdesbrieven/ adhesiebetuigingen?
Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraagje, niet al te moeilijk voor de kenners:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
1) Wie kwam René in de sauna tegen?
2) Hoe reageerde René op deze persoon?
3) Hoe reageerde de beroemdheid op René?
Ivanhoe!quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
René van der Gijp werd toen hij nog in Zwitserland voetbalde ooit naar een kuuroord in Montreux gestuurd om af te vallen. In de sauna kwam hij een bekend persoon tegen.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
1) Roger Moorequote:Op maandag 10 december 2012 16:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |