quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Technisch gezien mogen degenen die hebben gezegd dat Wilfred het langst is zich 10 punten erbij geven.
Was ik nu echt de enige die die vraag verkeerd interpreteerde? Verdommequote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Technisch gezien mogen degenen die hebben gezegd dat Wilfred het langst is zich 10 punten erbij geven.
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan altijd nog erger. Iemand heeft ingevuld dat het favoriete eten van Johan Derksen eten bij Den Ouden Belg is.
Het ging hier om 'Banenschuipmjes'quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bananenschuimpjes moet gewoon goed gerekend worden.
Daar was ik ook ingetraptquote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had al het idee dat ik daar klachten over zou krijgen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het ging hier om 'Banenschuipmjes'
Kijk nou toch bij die lijst hierboven, Johan heeft zelf ingevuld Salade. Post #175quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft ie ingevuld in een dunne periode.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou toch bij die lijst hierboven, Johan heeft zelf ingevuld Salade. Post #175
Rocky?quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Broekie is weer uit hoor. Laat de show maar weer beginnen. Hansie Hansie niks mis mee.
Aan wat voor soort film moet Johan Derksen denken als hij Hansie Hansie hoort praten?
Bedoel je de intonatie van Hans? Maigret.quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Broekie is weer uit hoor. Laat de show maar weer beginnen. Hansie Hansie niks mis mee.
Aan wat voor soort film moet Johan Derksen denken als hij Hansie Hansie hoort praten?
quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je de intonatie van Hans? Maigret.
One Flew Over the Cuckoo's Nestquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef satecl het volgende:
Dat is absoluut een feitquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef Domtorentje het volgende:
nog iets meer dan een uur dan gaat het weer los
Ja leukquote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zo'n relatief feit
Hollandiaquote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Bij welke amateur vereniging hebben ze een kraai op de dug-out gezet tijdens een wedstrijd van Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |