Ach ga weg!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik het toch zeggen: Heerenveen heeft een groot probleem.
Oh, en wat is daar mis mee?quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Anno2012 het volgende:
Tering veel zin in het showtje, maja, hansie is er he
Grens, als jij mijn mentaliteit had gehad, was je pas echt een topper geweest!quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij legt enorm veel energie in de quizjes man! Ooh. Ik had helaas maar 70 puntjes, maar ik zat dan ook totáál niet in de quiz. Ach ja, laat gaan man. Is toch prima.
Ik heb het idee dat je vrouw vanavond weer eens niet kijktquote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen!
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op manquote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Grens, als jij mijn mentaliteit had gehad, was je pas echt een topper geweest!
Maar Zuidgrens, slaap jij nu ook in zo'n grote Voetbal international Pyjama?quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op man
Ik kwam laat thuis, en ik had m'n sleutels vergeten. Toen heb ik mijn vrouw uit bed moeten schreeuwen en toen ze eindelijk bij de deur was zei ik in een olijke bui: Jou ga ik zo een enorme beurt geven!quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je vrouw vanavond weer eens niet kijkt
Grensie, Grensie doe toch niet zo boos man!quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is het weer even vijf minuten ZuidGrensie kloten? Je zit hem hem te praten en dan begin jij mij af te katten. Ja jongen het is toch godverdomme niet te geloven. Donderstraal op man
Zijn daar ook beelden van?quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam laat thuis, en ik had m'n sleutels vergeten. Toen heb ik mijn vrouw uit bed moeten schreeuwen en toen ze eindelijk bij de deur was zei ik in een olijke bui: Jou ga ik zo een enorme beurt geven!
Die nacht heb ik op de bank geslapen zoals je begrijpt.
Zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je geen tv kan kijken?quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god doet die stream het
Welke stream?quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god doet die stream het
Ik heb dat nu vaak genoeg gezegd en ik laat me niet door een popi jopi presentator voor lul zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou je nog een keer kunnen uitleggen waarom je geen tv kan kijken?
Ja, met rode brandweerautootjes.quote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar Zuidgrens, slaap jij nu ook in zo'n grote Voetbal international Pyjama?
Nee laat maar.quote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Grensie, Grensie doe toch niet zo boos man!
Vertel, ik luister.
Het geluid als de VI door de brievenbus komt.quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat het geluid als je klaarkomt?
XDXDXDXDquote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat het geluid als je klaarkomt?
De benodigde plugin is niet meer te krijgen via Mozilla..quote:Op maandag 10 december 2012 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://bollebal.com/3.php
Oh ik heb chromequote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
De benodigde plugin is niet meer te krijgen via Mozilla..
Bedankt opa.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Evertjan het volgende:
voor de jongeren onder ons dit is dus Jerry Lewis
Dit zei ik al een kwartier terug. Wijsneus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Evertjan het volgende:
voor de jongeren onder ons dit is dus Jerry Lee Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |