Haha even te snel, excuses makker. :$quote:
Nee ouwe reus dan moet je zeggen: "Ja leuk, ik verspreek me"quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha even te snel, excuses makker. :$
Gaat ie ze natellenquote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wijnaldum wat een mongool ben je!
Van wie is dit een citaat? Wim Kieft zeker on coke.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wijnaldum wat een mongool ben je!
Is de bal rond?quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gebruikt Wim Kieft dan coke?
ff lachen.. Ja.....Tjonge jonge jonge jonge. Kun je herhalen misschien nog een keer?quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ouwe reus dan moet je zeggen: "Ja leuk, ik verspreek me"
quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gebruikt Wim Kieft dan coke?
Sinds hij gezakt is voor zijn veterstrikdiploma wil Hans geen examens meer doen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is Hansie geen trainer van JVC Cuijk?
Wij trappen toch niet in die stroman naast hem? Hansie is gewoon trainer en daarmee uit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds hij gezakt is voor zijn veterstrikdiploma wil Hans geen examens meer doen.
Nu doe je Piet Struik echt te kort.quote:Op maandag 10 december 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij trappen toch niet in die stroman naast hem? Hansie is gewoon trainer en daarmee uit.
Jij legt enorm veel energie in de quizjes man! Ooh. Ik had helaas maar 70 puntjes, maar ik zat dan ook totáál niet in de quiz. Ach ja, laat gaan man. Is toch prima.quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Andere quiz.
http://www.quizyourfriend(...)212101253162581&a=1&
Volgens mij zat de moeilijkheid er niet zozeer in dat hij de clubs moest benoemen, maar dat hij tegelijkertijd tot vijf moest tellen op z'n chocoladesigaretten.quote:
Nou, dan ga ik het toch zeggen: Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten, en ik dring er ook niet op aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |