SC Heerenveenquote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Welke club had volgens Hans een groot probleem?
Op z'n hondjes, want ze kan er zo lekker bij blaffenquote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is het favoriete standje van Johan?
En Stalin.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heette Johan z'n eerste grote liefde?
Coba
Ja tegenwoordig noemen boeren hun koe zo, maar in de tijd van Johan waren er ook vrouwen die Coba heetten.
Dit soort opmerkingen kan meneer Kind niet zo waarderen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Op z'n hondjes, want ze kan er zo lekker bij blaffen
Wat meneer Kind in deze vindt, vind ik niet zo rullevantquote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan meneer Kind niet zo waarderen.
Den ouden Belg staat er ook. Is bij hem in de straat.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Shit gewoon de woonplaats van The Boss niet weten.
Wat dacht jij dan bij die film, SS Doomtrooper?quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 80 punten, ben niet ontevreden.
Alleen de vraag over de film van Boskamp fout en die over de eend met de rode snavel.
Dat is not dun.quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gewoon twee keer meegedaan FUCK THE POLICE VI HOOLIGANS ACAB
Wat loop jou nou weer te lachen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Je zult maar Kind heten en 68 zijn HAHAHA
Ik dacht dit:quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan bij die film, SS Doomtrooper?
Maar om eerlijk te zijn had ik al op LOTR geklikt voordat ik die Kabouter Plop optie had gezien.quote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm toch gewoon?
Ja dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gewoon twee keer meegedaan FUCK THE POLICE VI HOOLIGANS ACAB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |