abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120080038
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en Ren van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gevoelscijfer van de dag
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De snelle ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Het nieuwsrondje van Johan Derksen
Het grappige 'momentje' wat Genee even deelt

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, Ren van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
Ren van der Gijp
Johan Boskamp

Fantopics:
Johan, Ren en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
VBL / Johan Derksen #19 Baas der bazen
VBL / Ren van der Gijp #2 nu ook als analist
VBL / Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

Zie ook het Gif-topic: VBL / VI.gif verzameltopic #1

De bekende kanalen voor ultiem VI plezier:
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal

Hier verder.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:13:29 #2
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120080094
Ik snap werkelijk niet wat mensen nou zo erg aan dat twitteren vinden. Als die gozer dat nou leuk vindt, prima toch. En als er dan ook nog 16.000 mensen zijn die het grappig vinden om hem te volgen, geen probleem lijkt me. :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120080140
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat mensen nou zo erg aan dat twitteren vinden. Als die gozer dat nou leuk vindt, prima toch. En als er dan ook nog 16.000 mensen zijn die het grappig vinden om hem te volgen, geen probleem lijkt me. :D
Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:15:22 #4
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120080150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar komop he. Die Aad de Mos heeft echt een bord voor z'n kop van heb ik jou daar. Die man is echt niet helemaal normaal hoor. Kijk maar eens hoe hij reageert en discussieert...het lijkt alsof hij nooit echt 'contact' heeft met mensen ofzo. Leeft een beetje in een andere wereld.
Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.
pi_120080183
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een heel ander verhaal.
Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.
pi_120080206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat twitteren doet hij geen kwaad mee. Ik vind 't alleen onzin. Mensen vinden zichzelf veel te interessant.
Lekker boeiend. Dat vinden mensen zoals Tong zichzelf ook, 490.000 posts get a fucking life
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:18:16 #7
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120080228
tong80 :')
pi_120080239
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
tong80 :')
Idd echt 490K posts WTF
  Forum Admin zaterdag 8 december 2012 @ 18:19:43 #9
35723 crew  GGMM
pi_120080276
Uh, ja. Ontopic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120080499
Dankje GGMM, nee dit had het topic echt even nodig
pi_120080792
Aad is het altijd zo eens met z'n eigen tweets.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:53:42 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120081343
GGMM :')
pi_120085213
Effe een vraag. Een paar jaar geleden had je een (werk-) dagelijkse webserie genaamd 'Beste Johan' die Derksen vanuit de redactie deed. Tegelijkertijd had hij ook samen met Genee een dagelijkse webserie die ze meestal ergens onderweg deden zoals in de lobby van een hotel, een of andere afwerkplek in het bos, op de w.c. van een wegrestaurant, etc. Weet iemand hoe die webserie ook al weer heette?

Edit: Al gevonden, was kennelijk gewoon 'Voetbal Insite'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xaobotnik op 08-12-2012 20:49:58 ]
pi_120086042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Effe een vraag. Een paar jaar geleden had je een (werk-) dagelijkse webserie genaamd 'Beste Johan' die Derksen vanuit de redactie deed. Tegelijkertijd had hij ook samen met Genee een dagelijkse webserie die ze meestal ergens onderweg deden zoals in de lobby van een hotel, een of andere afwerkplek in het bos, op de w.c. van een wegrestaurant, etc. Weet iemand hoe die webserie ook al weer heette?

Edit: Al gevonden, was kennelijk gewoon 'Voetbal Insite'.
Doordekken?

Amfetamine is ook goed voor de lijn. Paar tikkies en je hoeft het hele weekend geen bananenschuimpjes meer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120086787
Ik heb eens serieus proberen te zoeken naar het geheim van Anastasios 'Tasos' Kakos.

Nou moet ik eerst opmerken dat Aad300 onwaarheden heeft gepresenteerd, hij werd in de halve finale van de Griekse beker niet uitgeschakeld door het grote PAOK, maar door het nietige Aris.

Ik kan echter geen grote arbitrale dwalingen herkennen, maar ik zal Aad300 op zijn woord moeten geloven.

Nog wat interessante feitjes over Kakos: Hij heeft drie keer op rij tussen 2009 en 2011 de finale van de Griekse beker gefloten. Zijn bijnaam is 'De Griekse Colina' (geen idee hoe ze daar op zijn gekomen, waarschijnlijk door zijn inzicht in het spel). Hij is Christelijk Orthodox (maar wie niet in Griekenland), hij heeft twee kinderen en hij is helaas gescheiden (hoe zou dat nou komen?).

Wel kan hij goed omgaan met spelers met ogen groter dan Bert van Ernie.

pi_120086827
Maar als je echt wil genieten kijk je natuurlijk naar het bescheiden diepte interview dat de Cuil gaf aan het grote RTV9.

pi_120087635
quote:
O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?
pi_120087831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

O ja, doordekken. Dat dagelijkse Voetbal Insite was hetzelfde, maar dan onder een andere noemer. Wellicht dat het een seizoen later verder gegaan is als doordekken?
Doordekken was vlgens mij op EL.

Trouwens die Beste Johan-filmpjes op internet waren episch.

_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120088259
Dat een kleuter als @gvanderwiel twittert kan ik nog wel inkomen maar ik vind het echt lachwekkend dat volwassen mannen als Ronald Koeman en meneer Mos ook ieder wissewasje met de wereld menen te moeten delen. Kan mij het verrotten hoe dik het ijs in de sloot achter Aad de Mos zijn huis is. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 8 december 2012 @ 22:24:03 #20
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120089409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat een kleuter als @gvanderwiel twittert kan ik nog wel inkomen maar ik vind het echt lachwekkend dat volwassen mannen als Ronald Koeman en meneer Mos ook ieder wissewasje met de wereld menen te moeten delen. Kan mij het verrotten hoe dik het ijs in de sloot achter Aad de Mos zijn huis is. Waar slaat dit op, waar gaat dit over?
Dus jij volgt hem niet, prima toch?
pi_120099106
Wat Ren zegt van "Lachwekkend dat de KNVB zegt van "Wij zijn verantwoordelijk" " en "Over 3 weken wordt een leraar doodgeschopt", waarom moet je wachten op VI totdat zoiets wordt gezegd? Al die achterlijke kutprogramma's waar deze gebeurtenissen in besproken waar dit niet in werd gezegd en wel subsidie wordt verleend onmiddelijk afschaffen. "Publieke omroep kwaliteit", lachwekkend, bij VI worden dingen nog realistischer besproken dan PC&W. Hoewel dat natuurlijk al lang en breed bekend was, zie de NOS. De KNVB moet ook echt optyfen met "wij zijn verantwoordelijk", svp afvoeren naar een kliniek, wat een imbecielen. De enigen die verantwoordelijk zijn voor een moord zijn de moordenaars, punt. Spijtig dat ze dat "Free Yassin" tuig niet noemden. Het lijkt me geen slecht idee om die lui nog te veroordelen voor "aanzetten tot misdaden" wanneer de moordenaars zijn berecht, gezien het een oproep is om er voor te zorgen dat gevangenen onrechtmatig worden vrijgelaten.

Zo.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120100128
Een lastig bruggetje wordt het nu naar het volgende fragment, maar ik wil hem toch even plaatsen.

Zie die baas Schelvecchio de rest van de tafel eens dissen, ongelofelijk.
pi_120100201
Fragmentjes van afgelopen vrijdagavond (wat later dan normaal) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120100527
wakker worden met Tijl op de bank bij Eva Jinek :') gelukkig maakt deMart het allemaal goed :P
pi_120100586
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:06 schreef Evertjan het volgende:
wakker worden met Tijl op de bank bij Eva Jinek :') gelukkig maakt deMart het allemaal goed :P

Z'n fansite werd door een stel huisvrouwen met pittige kapsels beheerd, die konden zijn scherpe grappen wel waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')