Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer schuift Sierd eens aan bij VI?
Johan stopt er ook ooit eens meequote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."
En die dag kunnen de vlaggen uit en dan wordt het KOEKOEKquote:Op zondag 9 december 2012 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johan stopt er ook ooit eens mee
Sierd die een koek(oek) krijgt van Bossiequote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die dag kunnen de vlaggen uit en dan wordt het KOEKOEK![]()
toen had hij al die tick met die penquote:Op zondag 9 december 2012 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Unieke beelden: Sjenee bij Sport 7
Hij ziet er echt belachelijk uit hier
Toch wel jammer van zijn itemquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit, want Johan mag Sierd niet en "had hem allang ontslagen", en Sierd noemde Johan daarop "de Nederlandse Khadaffi."
quote:Op zondag 9 december 2012 11:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen had hij al die tick met die pen
Volgens mij vond JD het toen niet zo goed en heeft hij geregeld dat Sierd niks meer mocht doen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel jammer van zijn item
Het bleef bij wegwerkers
Niemand gaat die Genee boeken als je ook deze kan boeken:quote:
Toch wel jammer, was een mooi itemquote:Op zondag 9 december 2012 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij vond JD het toen niet zo goed en heeft hij geregeld dat Sierd niks meer mocht doen.
Ik denk dat in het begin de intentie was dat Sierd die rol zou doen van Pascal Kamperman bij het hotel in Polen.
Was net de enige keer dat ik VI Oranje niet live zag, misschien had ik de boel vaker moeten jinxen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel jammer, was een mooi item
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was net de enige keer dat ik VI Oranje niet live zag, misschien had ik de boel vaker moeten jinxen.
Quality bookingsquote:Op zondag 9 december 2012 11:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand gaat die Genee boeken als je ook deze kan boeken:
Ze weten alleen niet dat het hier gaat over de Cuil, zij denken de Cull, maar dat kan elk boekingsbureau overkomen.
Treurigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |