The Rolling Stones?quote:Op maandag 10 december 2012 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Bonusvraag, voor de échte kenner: Over welke band zei Johan dit: " Middelmatige muzikanten die Chuck Berry naspeelden"?
Yep. Uit dit interview:quote:
Bij vraag 1 al een spelfout.quote:Op maandag 10 december 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
DE VI HOOLIGAN QUIZ!!!
http://www.quizyourfriend(...)212101114447361&a=1&
Weinig correspondentie mogelijk.
Ik dacht dat je met vraag twee bedoelde wie er al langer bij het TV-programma zat, en dat is Johan natuurlijk.quote:
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met vraag twee bedoelde wie er al langer bij het TV-programma zat, en dat is Johan natuurlijk.
In lijn met het niveau van de show, af en toe serieus, af en toe met een korreltje zout.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Mani89 het volgende:
40%, zo trots als een hond met zeven lullen. zitten wel een paar onzinvragen tussen ouwe reus.
Dan vertel ik je onmiddellijk hoelang ik al bij het programma zit.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?
Elke avond rij ik hier naar toe met de gedachte dat dit een journalistieke quiz is, maar het wordt steeds meer entertainment. Als quizzen cabaret wordt, haak ik af.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag hoe lang jij bent, in welke richting denk jij dan?
Beste van degenen die 'm voor het eerst invullen.quote:
Zegt degene die heeft ingevuld bij de vraag over het levensmotto van JD:quote:
Hjb.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zegt degene die heeft ingevuld bij de vraag over het levensmotto van JD:
Het belang van het team is het team.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
Laat gaan, ouwe pik.quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De helft van de vragen is gebaseerd op een vragenlijst die ze hebben ingevuld toen ze bij Giel Beelen te gast waren bij de radio.quote:Op maandag 10 december 2012 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hjb.Die andere heeft hij ook nooit gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |