Slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Ik post in het BB topic voor de cardio...quote:
hey meisje ik wil je best trainen hoor. Heb veel ervaring en kennis, ik heb namelijk het CIOS gedaan dus ik weet er meer vanaf dan al die stoere jongens hier. Betaling hoeft niet, want ik ben al blij als er meiden van jouw leeftijd serieus gaan sporten dus die help ik graag.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Wat? Is toch gewoon gelinkt of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef 16meter het volgende:
geen nieuw deel geopend, nu hebben we nog geen reeks
krijg altijd last van creatine rage zelf man :Squote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
ja maar is gewoon voor hardere battle shouts weet je, die lifts moet je voelen en laten horenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg altijd last van creatine rage zelf man :S
Ik wil!!!! Maar mag nietquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikjequote:
Dat is een gozer hoor. Hij doet zich voor als een vrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikje
fuck die tatas je doet toch voor jezelf niet voor ziekenhuis?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb m'n voet gebroken en mag dat been niet belasten want dan breekt het gips. In het ziekenhuis zeiden ze: nee, dat gaat 'm niet worden deze week.
gvd, wat doen die kastfaggots hie rdan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een gozer hoor. Hij doet zich voor als een vrouw. [ afbeelding ]
Hermafrodiet misschien?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
gvd, wat doen die kastfaggots hie rdan?
met gebroken voet kan je gewoon liften en squats doen hoor, wod je hard van of ben je soms pussie?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb m'n voet gebroken en mag dat been niet belasten want dan breekt het gips. In het ziekenhuis zeiden ze: nee, dat gaat 'm niet worden deze week.
quote:
Mega pussy, m'n moeder maakt nog dagelijks m'n lunch klaar en jaagt de spinnen weg.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
met gebroken voet kan je gewoon liften en squats doen hoor, wod je hard van of ben je soms pussie?
Nee man, ben halverwege met het ombouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Dat kan ik toch niet weten zonder als een stalker meteen je hele postgeschiedenis uit te spittenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik post in het BB topic voor de cardio...
We hebben wel een nieuwe nodig per deel ja, deze een optie?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:50 schreef Quantic het volgende:
Ik post hier al is het alleen al voor de gym chick.
Owjee, als dat al stalking is..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef MAHL het volgende:
Dat kan ik toch niet weten zonder als een stalker meteen je hele postgeschiedenis uit te spitten
Yeahshesquatsquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze zag ik net ook, phuuuuck.
[ afbeelding ]
Magere kwark jwtoch.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef smitjew het volgende:
Ik drink 2 liter melk per dag voor de eiwitten.
Ookquote:
Bak een taart en vier het!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef smitjew het volgende:
Ik drink 2 liter melk per dag voor de eiwitten.
veel renne voor de copsquote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
vraagje jongens, hoe word ik zo ripped als lil' wayne???
[ afbeelding ]
Twee maanden niet eten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
vraagje jongens, hoe word ik zo ripped als lil' wayne???
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
bape, van: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Bathing_Ape
Nee, jij zeggen link van bape ape.quote:
Ah oke, sorry ik ben nog een beetje opgefokt door de creatine. Heftig spul man, maar ik ga er wel hard op!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, jij zeggen link van bape ape.
haha, al de roidrage gelezen?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah oke, sorry ik ben nog een beetje opgefokt door de creatine. Heftig spul man, maar ik ga er wel hard op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een vage site:
http://www.netnutri.com/browse.cfm/2,226.html
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 21:21:21 ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan ook verkeerd gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gettttverdemmequote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan ook verkeerd gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
deze mang heeft swekkequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
yo sagbis, gisteren kk hard getrained weer. heb staan liften als arnold schwarznikker, oaj en fittie gekregen met een curlboy omdat ik naar zijn vriendin keek wat een kk dik wijf was op de cardio en ik zei tegen haar ja je moet squattten en liften is veel beter voor dat vette lichaam van je. ging ze janken en naar haar vrienejd e curlboy kwam steor doen met ze petje en kk tantktoppie en ecto lichaam, ik zeg kom na gym buiten dan durfde ie niet kk pussy. trouwens wel die dikke zuig van en vriendin van em op egspuugd toen ik wegliep.
en shrugs>??quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
pas als je 100kg+ bent mag je curlen in de squatrack
en in de smith mag dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die mag je nooit in de squatrack doen vriend pak gewoon een barbel
quote:
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weer een bak vlees in deze bish. Het is echt veel voordeliger dan een supermarkt; rechtstreeks van de slachterij.
¤ 95,- - 2,8 kg Rib, 2,6 kg Entrecote en 2,6 kg Kogel.
Come at me.
hihi omda da voor de plebs is xDquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?
ken je gasten bij de slagerij ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weer een bak vlees in deze bish. Het is echt veel voordeliger dan een supermarkt; rechtstreeks van de slachterij.
¤ 95,- - 2,8 kg Rib, 2,6 kg Entrecote en 2,6 kg Kogel.
Come at me.
wat hij segt, ik sgiet hier ook in het bos gewoon me vlees. eferswijn en fasant, fett veel protein en nutricient ingriedijents. ga je kk hard en snel vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je gasten bij de slagerij ofzo?
ik wist niet dat die lui los verkochtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.
Sowieso is normale slager wel beter, dat distributiecentrum waar het vlees wordt verpakt van de appie is net een sociale werkplaats. Al die megolen die kwijlen eroverheen enzo. Maar ik vind zelf afschieten nog wel best vleesquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.
Ik koop het hier gewoon: http://www.penningsnederland.nl/ Je loopt naar binnen, zegt wat je wilt en hun snijden het in een ruimte achter de balie allemaal in stukken. Zodoende zie je ook wat je koopt. Je kan ook nog de vriezer in als je specifieke eisen hebt. Perfecter kan het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wist niet dat die lui los verkochten
Er is wel een verschil tussen een slager en een slachterij he. Bij de (keur)slager is het ook hartstikke duur.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Sowieso is normale slager wel beter, dat distributiecentrum waar het vlees wordt verpakt van de appie is net een sociale werkplaats. Al die megolen die kwijlen eroverheen enzo. Maar ik vind zelf afschieten nog wel best vlees
Ook voor jou deze tip.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat hij segt, ik sgiet hier ook in het bos gewoon me vlees. eferswijn en fasant, fett veel protein en nutricient ingriedijents. ga je kk hard en snel van
maakt niet uit, zolang je de bulks en beefs heb telt de taal niet. its the muscles that count not the langugaequote:
Sinds ik deze snuif maak ik de gains van me leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Nu liken jongens en zo dadelijk zijn we shredded as fuck!
No pain, no gain maddafakka!quote:
Idd. Je bent trouwens niet de eerste die die opmerking maakt. De hele foto is wel OK. Let op details als dat gescheurde bankje, die riem en de plaats van die gasmeter(?).quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ader op die bicep is volgens mij net zo dik als een tuinslang.
Lol, die Mr. O zag ik wel ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd. Je bent trouwens niet de eerste die die opmerking maakt. De hele foto is wel OK. Let op details als dat gescheurde bankje, die riem en de plaats van die gasmeter(?).
Haahah die mond rechts, horse/10quote:
Je was gezellig op mijn gym op bezoek?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
yo sagbis, gisteren kk hard getrained weer. heb staan liften als arnold schwarznikker, oaj en fittie gekregen met een curlboy omdat ik naar zijn vriendin keek wat een kk dik wijf was op de cardio en ik zei tegen haar ja je moet squattten en liften is veel beter voor dat vette lichaam van je. ging ze janken en naar haar vrienejd e curlboy kwam steor doen met ze petje en kk tantktoppie en ecto lichaam, ik zeg kom na gym buiten dan durfde ie niet kk pussy. trouwens wel die dikke zuig van en vriendin van em op egspuugd toen ik wegliep.
Zo hey, die verkopen goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol die verdienen wel lekker.
https://www.facebook.com/(...)22788&type=1&theater
Nu trainen.
Kartelboete van de EU toch jwtz.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
Is tog allemaal bodybuilde maffiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
mag niet van me ouders :$quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
hierdoor krijgt de bodybuilding scene slechte naam vriend b&f shop verkoop ook gewoon dieanabolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:59 schreef 16meter het volgende:
vanmiddag nog inval van popo bij me gym
iemand verkogt illegale crenartines in de kleedkamer :S
Kunnen we best doen brah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
Volgens mij verkoopt je vriendin die dingen gew door.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef ZetaOS het volgende:
Schokkend nieuws, net een inval bij mij thuis:-(
Vriendin belde volledig overstuur, alle Creatine voor oud en nieuw zijn in beslag genomen.
Nou mooie jaar wisseling wordt dat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, zijn voor de Creatine pijlen.
Ho ho ho, mijn vader is overleden door creatine.quote:
Ik ook, stacks ze met Animal pack en paar speakertjes uit 1994 die ik nog had liggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Weissman het volgende:
Ik ga ff naar coffeeshop mensen, mijn dagelijkse portie crenartientjes halen.
ait man, ga morgen proberen, thx voor tipquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef Pastapipos het volgende:
Volgensmij neem je creatine beter op als je het snuift, en ik heb t frank yang ook wel eens zien doen.
Niet dat ik mn dingen van hem baseer, want zo'n betrouwbare bron is dat niet xD Wel een mafkees
wasda?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
creatine moet je intracardiaal inbrengen gaat het snelst qua opname
ok ben jij goed in dat dingen regelenquote:
en werkt dat dan goed en hoe lang moet die naald ongeveer zijn, kan ik morgen misschien wel proberenquote:
Srs, ik wil best eens kijken naar de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok ben jij goed in dat dingen regelen
moete we ze ff vragen wat t kost en hoeveel we moete afneme
doen we nog n vat met crenartines er bij
proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Srs, ik wil best eens kijken naar de mogelijkheden.
Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpekquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef H4ppy het volgende:
Train nu 2 weken met een normaal eet en train schema en ben 3 kilo aangekomen. Ben ook ontzettend skinny dus geen wonder dat het zo snel gaat.
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpek
Post even plaatje dan; dit ben ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet heb
Dit ben ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Post even plaatje dan; dit ben ik.
[ afbeelding ]
Hij is ff melk gaan halen. 'Ik kom terug' zei hij net.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoop niet dat je zn hoofd meegekregen hebt wat een lelijkerd zeg wie is dat?
Ja precies, dit ben ik:quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
al die opgeblaze gekken
ik wil gewn lkkr toned zijn voor op het strand
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
die foto is al oud
[ afbeelding ]
Nu hit die de gym wat vaker zo te zien
hommo tatsquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dit ben ik:
[ afbeelding ]
Wel breed genoe man, chicks vinden bodybuilders alleen maar vies.
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
proberen kan altijd
als we 30 mensen ofzo regelen die voor 100 euro whey willen afnemen
Lol dat is hier 15 minuten vandaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu bij ABC restaurant, aanrader voor de bulkers. 6 restaurants in 1 gebouw en je kunt overal onbeperkt eten. Heb net steaks gehad, zalmfilet en tonijn en straks even bij het wokrestaurant kijken. Er is ook nog een fruitbuffet, snoep en onbeperkt suikerspin.
Oh heavenly blessed beauty, whose inner beauty is simply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.quote:Op zondag 9 december 2012 17:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Haay boyz, ik squat nu 3 weken, wat vinden jullie van mun progress?
xoxoxo
quote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.
[..]
Oh heavenly blessed beauty, whose inner beauty is simply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.
[..]
Oh heavenly blessed beauty, whose inner beauty is simply diving and everlasting, I would love to be your knight in shining armor. If you want to talk to a good friend, honest, sweet and tender, you can do with me at any moment, I am a good person, kind, loyal and sincere. My friendship that I offer you is clean and transparent. I congratulate to you, because you are very beautiful, your beauty, your charming figure, your pleasant and angelical smile, your personality, your happiness, your charm, your kindness, your beautiful eyes, your lips soft and exquisite, delicate your hands, your legs precious Your beautiful, spectacular and divine body, you have all these qualities and more, you are a wonderful and perfect woman, your gaze is tender and sweet, penetrating my soul. The beauty of a rose has no comparison with the sweetness of your face and the beauty of your heart. I am of the people, I like to have a good relationship with all my friends.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En negen maandjes later.
Oefquote:Op zondag 9 december 2012 17:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
xoxoxo
pas wel op he af en toe een cracker met jam mag wel maar nie te veel hequote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Jaaa... ben aan het bulke... Dit was ik voor mn bulk:
[ afbeelding ]
een kont is lekker zachtquote:
Prachtig stuk proza.quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
een kont is lekker zacht
met al haar ronde pracht
het voelt lekker flubberig
maar het is niet blubberig
hij is niet te groot
zoals een boot
maar ook niet te klein
zoals een klein plein
dus die kun je goed grijpen
en er lekker in knijpen
wtfquote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En negen maandjes later.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
Heb een keer tijdens de sex tegen een vrouw ''come at me bro'' gezegd en er na ''u mirin?''.
Wat denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puntige knieenquote:Op zondag 9 december 2012 17:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
xoxoxo
Crea in de kleedkamer, wat dacht je zelf, we heten niet allemaal Armstrongquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nemen jullie ook altijd je creatine in, in de kleedkamer? Om daarna lekker borst bicep te trainen, srs 2 gappies hiero doen dat altijdik lachen met mn 110kg 6%
Nee idd, volgens mij s'ochtends of na het trainen (correct me if I'm wrong)quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Lol heeft toch helemaal geen nut om het pre workout te nemen?
het maakt geen fuck uit wnneer je het inneemt waarom dan niet fucking baas het in de kleedkamer klaarmaken zodat iedereen kan zien dat je baas bent?quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Lol heeft toch helemaal geen nut om het pre workout te nemen?
Heb ooit pijnstillers rectaal moeten innemen, shit werktte goed!quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Als blijkt dat creatine beter werkt als je het anaal inneemt, zouden jullie dat doen?
Alles voor de gainz eh...
dit is quite homo hoor, eiwit rectaal.quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ooit eiwit rectaal genomen (nohomo).
wattan daar word die shit gwn sick hard opgenomenquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit is quite homo hoor, eiwit rectaal.
zou persoonlijk misschien extra rust dagje nemen man en vergeet niet crenatinequote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
hey mensen ff een vraagje, ik wil een sixpack krijgen voordat het weer zomer is. Daarnaast wil ik ook mijn armen trainen, alles voor de beach. Hoe doe ik dit zo snel mogelijk??
mijn schema nu:
Ma: 3x 5 push ups (ik ben aan het opbouwen)
Di: rust
Wo: rust
Do: 3x 10 sit ups
Vr: rust, bij het ontbijt twee eieren en een glas melk
Za: bij mijn brunch een omelet en een boterham met kaas
Zo: zondag kerkdag
Is mijn schema zo goed genoeg??? ik wil graag een sixpack en de armen van silverstro steloon
bedankt
oke bedankt jaa je hebt gelijk dat is ook wel nodig want ik heb vaak op donderdag nog spierpijn. waar koop ik die crenatinine, gwn kruidvat of AH ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou persoonlijk misschien extra rust dagje nemen man en vergeet niet crenatine
je moet ook eiwit sjeekies gebruiken manquote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke bedankt jaa je hebt gelijk dat is ook wel nodig want ik heb vaak op donderdag nog spierpijn. waar koop ik die crenatinine, gwn kruidvat of AH ofzo?
quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ooit eiwit rectaal genomen (nohomo).
weet niet man, krijg mee crenatines altijd gewoon van zo een neger bij gym man denk dat ie gewoon in winkel haalt zelf?quote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke bedankt jaa je hebt gelijk dat is ook wel nodig want ik heb vaak op donderdag nog spierpijn. waar koop ik die crenatinine, gwn kruidvat of AH ofzo?
ok man thx man ik heb ook zo'n illegale bij mijn gym ik zal vragen wat hij voor me heeftquote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet man, krijg mee crenatines altijd gewoon van zo een neger bij gym man denk dat ie gewoon in winkel haalt zelf?
Sovjet pharma testosteronequote:Op zondag 9 december 2012 22:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ok man thx man ik heb ook zo'n illegale bij mijn gym ik zal vragen wat hij voor me heeft
hoe kwamen ze dan achter jahr00n?quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
kijk wel uit met die creenartines ik ben geband bij de fit4free toen ze erachter kwamen dat ik crenartine gebruikte
zou ik niet doen anders als je spierpijn krijgt gaan de eiwitten naar je penis en dan krijg je een dikke slurf met veel aderen en weinig andere spiergroeiquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ik begin mezelf echt kneitergeil te vinden de laatste twee maanden. Steeds meer rippedness, aderen die ik nog nooit heb gezien en nog een paar weekjes voor m'n abs. Wie trekt zich hier nog meer voor de spiegel?
lol die kuitequote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
Duidelijk. Ik verwachtte ook geen PWO-achtige dingen maar een rep of twee meer of zo. Het is inderdaad heel lastig om supplementen op waarde in te schatten, omdat je geen blanco hebt die dag.
Maar voor we te serieus worden in dit topic, hier een foto van een gespierde hamster:
[ afbeelding ]
links jezusquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
goed idee, ik heb hier wat Crossfit meiden:
[ afbeelding ]
Airbrushed sixpack/10quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeans en BH, instant boner combinatie
doe k altijd in de club, alleen dan laat ik ze op mijn nek zitten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn nieuwe fetish
goed sgema opzig ik zou dinsdag en zaterdag ook crunchs doenquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
hey mensen ff een vraagje, ik wil een sixpack krijgen voordat het weer zomer is. Daarnaast wil ik ook mijn armen trainen, alles voor de beach. Hoe doe ik dit zo snel mogelijk??
mijn schema nu:
Ma: 3x 5 push ups (ik ben aan het opbouwen)
Di: rust
Wo: rust
Do: 3x 10 sit ups
Vr: rust, bij het ontbijt twee eieren en een glas melk
Za: bij mijn brunch een omelet en een boterham met kaas
Zo: zondag kerkdag
Is mijn schema zo goed genoeg??? ik wil graag een sixpack en de armen van silverstro steloon
bedankt
Bij mij zouden ze Godlike op het bonnetje zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 12:22 schreef THEFXR het volgende:
in de vs zetten ze op je kassabon,dat je een dik wijf bent![]()
[ afbeelding ]
en de gratis refills van frisdrank, á 14gr suiker/100mlquote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Goedkoop eten daar, maarja dat is ook vast de reden dat driekwart van de bevolking te zwaar is.
wajooo gek tering ik ga daar woneb hier is alles bij de mcdonald fucking duurquote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en de gratis refills van frisdrank, á 14gr suiker/100ml
en de dikke burgers met cheddar en bacon
en chocolate chips cookies
en gefrituurde kip
en ben&jerries
en dikke american pizza
en (... aanvullingen op deze lijst welkom)
kijk wel uit met die anabolenquote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een nieuw wondermiddel gevonden dat je test-spiegel met 43% laat stijgen. En nog legaal ook.
ZMA caps van XXL. Als ik dan dubbele porties neem, stijgt m'n test van met 86%?
pompen of verzuipenquote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
morgen ongenadig hard pompeng
rug+bicepsje
dedlift
bor
weighted pullups
vertical row
hammer curls
barbell curls
lkkre workout tog
Een studie (n=1) heeft aangetoond dat DAA je test wel doet stijgen. Dus als je het wilt proberen: http://www.xxlnutrition.nl/d-aspartic-acid/primaforcequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een nieuw wondermiddel gevonden dat je test-spiegel met 43% laat stijgen. En nog legaal ook.
ZMA caps van XXL. Als ik dan dubbele porties neem, stijgt m'n test van met 86%?
lekkere workout mattiequote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
morgen ongenadig hard pompeng
rug+bicepsje
dedlift
bor
weighted pullups
vertical row
hammer curls
barbell curls
lkkre workout tog
Maar de vraag is, does she squat?quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef fathank het volgende:
Vanavond op date met Anna, we gaan bowlen
lol zwaarste bal pakken en ziek hard gooien zij mirin' danquote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef fathank het volgende:
Vanavond op date met Anna, we gaan bowlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |