lol die kuitequote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef Awesome_ het volgende:
Duidelijk. Ik verwachtte ook geen PWO-achtige dingen maar een rep of twee meer of zo. Het is inderdaad heel lastig om supplementen op waarde in te schatten, omdat je geen blanco hebt die dag.
Maar voor we te serieus worden in dit topic, hier een foto van een gespierde hamster:
[ afbeelding ]
links jezusquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
goed idee, ik heb hier wat Crossfit meiden:
[ afbeelding ]
Airbrushed sixpack/10quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeans en BH, instant boner combinatie
doe k altijd in de club, alleen dan laat ik ze op mijn nek zitten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn nieuwe fetish
goed sgema opzig ik zou dinsdag en zaterdag ook crunchs doenquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
hey mensen ff een vraagje, ik wil een sixpack krijgen voordat het weer zomer is. Daarnaast wil ik ook mijn armen trainen, alles voor de beach. Hoe doe ik dit zo snel mogelijk??
mijn schema nu:
Ma: 3x 5 push ups (ik ben aan het opbouwen)
Di: rust
Wo: rust
Do: 3x 10 sit ups
Vr: rust, bij het ontbijt twee eieren en een glas melk
Za: bij mijn brunch een omelet en een boterham met kaas
Zo: zondag kerkdag
Is mijn schema zo goed genoeg??? ik wil graag een sixpack en de armen van silverstro steloon
bedankt
Bij mij zouden ze Godlike op het bonnetje zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 12:22 schreef THEFXR het volgende:
in de vs zetten ze op je kassabon,dat je een dik wijf bent![]()
[ afbeelding ]
en de gratis refills van frisdrank, á 14gr suiker/100mlquote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Goedkoop eten daar, maarja dat is ook vast de reden dat driekwart van de bevolking te zwaar is.
wajooo gek tering ik ga daar woneb hier is alles bij de mcdonald fucking duurquote:Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en de gratis refills van frisdrank, á 14gr suiker/100ml
en de dikke burgers met cheddar en bacon
en chocolate chips cookies
en gefrituurde kip
en ben&jerries
en dikke american pizza
en (... aanvullingen op deze lijst welkom)
kijk wel uit met die anabolenquote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een nieuw wondermiddel gevonden dat je test-spiegel met 43% laat stijgen. En nog legaal ook.
ZMA caps van XXL. Als ik dan dubbele porties neem, stijgt m'n test van met 86%?
pompen of verzuipenquote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
morgen ongenadig hard pompeng
rug+bicepsje
dedlift
bor
weighted pullups
vertical row
hammer curls
barbell curls
lkkre workout tog
Een studie (n=1) heeft aangetoond dat DAA je test wel doet stijgen. Dus als je het wilt proberen: http://www.xxlnutrition.nl/d-aspartic-acid/primaforcequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef fathank het volgende:
Ik heb een nieuw wondermiddel gevonden dat je test-spiegel met 43% laat stijgen. En nog legaal ook.
ZMA caps van XXL. Als ik dan dubbele porties neem, stijgt m'n test van met 86%?
lekkere workout mattiequote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
morgen ongenadig hard pompeng
rug+bicepsje
dedlift
bor
weighted pullups
vertical row
hammer curls
barbell curls
lkkre workout tog
Maar de vraag is, does she squat?quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef fathank het volgende:
Vanavond op date met Anna, we gaan bowlen
lol zwaarste bal pakken en ziek hard gooien zij mirin' danquote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef fathank het volgende:
Vanavond op date met Anna, we gaan bowlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |