Sinds ik deze snuif maak ik de gains van me leven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Nu liken jongens en zo dadelijk zijn we shredded as fuck!
No pain, no gain maddafakka!quote:
Idd. Je bent trouwens niet de eerste die die opmerking maakt. De hele foto is wel OK. Let op details als dat gescheurde bankje, die riem en de plaats van die gasmeter(?).quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ader op die bicep is volgens mij net zo dik als een tuinslang.
Lol, die Mr. O zag ik wel ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idd. Je bent trouwens niet de eerste die die opmerking maakt. De hele foto is wel OK. Let op details als dat gescheurde bankje, die riem en de plaats van die gasmeter(?).
Haahah die mond rechts, horse/10quote:
Je was gezellig op mijn gym op bezoek?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
yo sagbis, gisteren kk hard getrained weer. heb staan liften als arnold schwarznikker, oaj en fittie gekregen met een curlboy omdat ik naar zijn vriendin keek wat een kk dik wijf was op de cardio en ik zei tegen haar ja je moet squattten en liften is veel beter voor dat vette lichaam van je. ging ze janken en naar haar vrienejd e curlboy kwam steor doen met ze petje en kk tantktoppie en ecto lichaam, ik zeg kom na gym buiten dan durfde ie niet kk pussy. trouwens wel die dikke zuig van en vriendin van em op egspuugd toen ik wegliep.
Zo hey, die verkopen goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol die verdienen wel lekker.
https://www.facebook.com/(...)22788&type=1&theater
Nu trainen.
Kartelboete van de EU toch jwtz.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
Is tog allemaal bodybuilde maffiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
mag niet van me ouders :$quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
hierdoor krijgt de bodybuilding scene slechte naam vriend b&f shop verkoop ook gewoon dieanabolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:59 schreef 16meter het volgende:
vanmiddag nog inval van popo bij me gym
iemand verkogt illegale crenartines in de kleedkamer :S
Kunnen we best doen brah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
Volgens mij verkoopt je vriendin die dingen gew door.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef ZetaOS het volgende:
Schokkend nieuws, net een inval bij mij thuis:-(
Vriendin belde volledig overstuur, alle Creatine voor oud en nieuw zijn in beslag genomen.
Nou mooie jaar wisseling wordt dat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, zijn voor de Creatine pijlen.
Ho ho ho, mijn vader is overleden door creatine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |