deze mang heeft swekkequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
yo sagbis, gisteren kk hard getrained weer. heb staan liften als arnold schwarznikker, oaj en fittie gekregen met een curlboy omdat ik naar zijn vriendin keek wat een kk dik wijf was op de cardio en ik zei tegen haar ja je moet squattten en liften is veel beter voor dat vette lichaam van je. ging ze janken en naar haar vrienejd e curlboy kwam steor doen met ze petje en kk tantktoppie en ecto lichaam, ik zeg kom na gym buiten dan durfde ie niet kk pussy. trouwens wel die dikke zuig van en vriendin van em op egspuugd toen ik wegliep.
en shrugs>??quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
pas als je 100kg+ bent mag je curlen in de squatrack
en in de smith mag dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die mag je nooit in de squatrack doen vriend pak gewoon een barbel
quote:
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weer een bak vlees in deze bish. Het is echt veel voordeliger dan een supermarkt; rechtstreeks van de slachterij.
¤ 95,- - 2,8 kg Rib, 2,6 kg Entrecote en 2,6 kg Kogel.
Come at me.
hihi omda da voor de plebs is xDquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?
ken je gasten bij de slagerij ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weer een bak vlees in deze bish. Het is echt veel voordeliger dan een supermarkt; rechtstreeks van de slachterij.
¤ 95,- - 2,8 kg Rib, 2,6 kg Entrecote en 2,6 kg Kogel.
Come at me.
wat hij segt, ik sgiet hier ook in het bos gewoon me vlees. eferswijn en fasant, fett veel protein en nutricient ingriedijents. ga je kk hard en snel vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ken je gasten bij de slagerij ofzo?
ik wist niet dat die lui los verkochtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.
Sowieso is normale slager wel beter, dat distributiecentrum waar het vlees wordt verpakt van de appie is net een sociale werkplaats. Al die megolen die kwijlen eroverheen enzo. Maar ik vind zelf afschieten nog wel best vleesquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon naar de slachterij gaan man. Ik had laatst toevallig een stukje biefstuk bij de AH gehaald en dat was fucking ¤ 8,-, dit is toch veel voordeliger en nog verser ook.
Ik koop het hier gewoon: http://www.penningsnederland.nl/ Je loopt naar binnen, zegt wat je wilt en hun snijden het in een ruimte achter de balie allemaal in stukken. Zodoende zie je ook wat je koopt. Je kan ook nog de vriezer in als je specifieke eisen hebt. Perfecter kan het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik wist niet dat die lui los verkochten
Er is wel een verschil tussen een slager en een slachterij he. Bij de (keur)slager is het ook hartstikke duur.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Sowieso is normale slager wel beter, dat distributiecentrum waar het vlees wordt verpakt van de appie is net een sociale werkplaats. Al die megolen die kwijlen eroverheen enzo. Maar ik vind zelf afschieten nog wel best vlees
Ook voor jou deze tip.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
wat hij segt, ik sgiet hier ook in het bos gewoon me vlees. eferswijn en fasant, fett veel protein en nutricient ingriedijents. ga je kk hard en snel van
maakt niet uit, zolang je de bulks en beefs heb telt de taal niet. its the muscles that count not the langugaequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |