Kartelboete van de EU toch jwtz.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
Is tog allemaal bodybuilde maffiaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef 16meter het volgende:
B&F verkoopt nog veel meer.
Zijn allemaal uitzuigers. Nooit een keer een goede whey aanbieding ofzo. Samen lekker de prijzen hoog houden.
mag niet van me ouders :$quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
hierdoor krijgt de bodybuilding scene slechte naam vriend b&f shop verkoop ook gewoon dieanabolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:59 schreef 16meter het volgende:
vanmiddag nog inval van popo bij me gym
iemand verkogt illegale crenartines in de kleedkamer :S
Kunnen we best doen brah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
percies
wie doet mee met pallet whey bij die carberry bestelle
inkoopactie lkkr ogedkoop
Volgens mij verkoopt je vriendin die dingen gew door.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef ZetaOS het volgende:
Schokkend nieuws, net een inval bij mij thuis:-(
Vriendin belde volledig overstuur, alle Creatine voor oud en nieuw zijn in beslag genomen.
Nou mooie jaar wisseling wordt dat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, zijn voor de Creatine pijlen.
Ho ho ho, mijn vader is overleden door creatine.quote:
Ik ook, stacks ze met Animal pack en paar speakertjes uit 1994 die ik nog had liggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Weissman het volgende:
Ik ga ff naar coffeeshop mensen, mijn dagelijkse portie crenartientjes halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |