Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpekquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef H4ppy het volgende:
Train nu 2 weken met een normaal eet en train schema en ben 3 kilo aangekomen. Ben ook ontzettend skinny dus geen wonder dat het zo snel gaat.
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpek
Post even plaatje dan; dit ben ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet heb
Dit ben ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Post even plaatje dan; dit ben ik.
[ afbeelding ]
Hij is ff melk gaan halen. 'Ik kom terug' zei hij net.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoop niet dat je zn hoofd meegekregen hebt wat een lelijkerd zeg wie is dat?
Ja precies, dit ben ik:quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef Jahr00n het volgende:
al die opgeblaze gekken
ik wil gewn lkkr toned zijn voor op het strand
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Jahr00n het volgende:
die foto is al oud
[ afbeelding ]
Nu hit die de gym wat vaker zo te zien
hommo tatsquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, dit ben ik:
[ afbeelding ]
Wel breed genoe man, chicks vinden bodybuilders alleen maar vies.
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
proberen kan altijd
als we 30 mensen ofzo regelen die voor 100 euro whey willen afnemen
Lol dat is hier 15 minuten vandaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nu bij ABC restaurant, aanrader voor de bulkers. 6 restaurants in 1 gebouw en je kunt overal onbeperkt eten. Heb net steaks gehad, zalmfilet en tonijn en straks even bij het wokrestaurant kijken. Er is ook nog een fruitbuffet, snoep en onbeperkt suikerspin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |