Ik ook, stacks ze met Animal pack en paar speakertjes uit 1994 die ik nog had liggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Weissman het volgende:
Ik ga ff naar coffeeshop mensen, mijn dagelijkse portie crenartientjes halen.
ait man, ga morgen proberen, thx voor tipquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef Pastapipos het volgende:
Volgensmij neem je creatine beter op als je het snuift, en ik heb t frank yang ook wel eens zien doen.
Niet dat ik mn dingen van hem baseer, want zo'n betrouwbare bron is dat niet xD Wel een mafkees
wasda?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
creatine moet je intracardiaal inbrengen gaat het snelst qua opname
ok ben jij goed in dat dingen regelenquote:
en werkt dat dan goed en hoe lang moet die naald ongeveer zijn, kan ik morgen misschien wel proberenquote:
Srs, ik wil best eens kijken naar de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok ben jij goed in dat dingen regelen
moete we ze ff vragen wat t kost en hoeveel we moete afneme
doen we nog n vat met crenartines er bij
proberen kan altijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Srs, ik wil best eens kijken naar de mogelijkheden.
Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpekquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef H4ppy het volgende:
Train nu 2 weken met een normaal eet en train schema en ben 3 kilo aangekomen. Ben ook ontzettend skinny dus geen wonder dat het zo snel gaat.
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik train 2 weken met crenartine en heb al sixpek
Post even plaatje dan; dit ben ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Die sixpack had ik al voor het trainen omdat ik zo weinig vet heb
Dit ben ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Post even plaatje dan; dit ben ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |