Nee toch maar nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Users,
Sinds ik Whey gebruik heb ik last van uitvallende nieren en uitvallend haar.
Vorige week heeft de dokter geconstateerd dat 1 nier helemaal weg weggekwijnd is door de Whey.
Natuurlijk nu gestopt, maar haaruitval blijft.
Iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing?
Hoe kan ik mijn nier weer terug krijgen?
HAHAHA DIE HAARLIJN!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Beste users, is heb zo'n slechte haarlijn dat ik graag wil compenseren met bodybuilden. Ik train al 10 jaar maar heb nog geen gains gemaakt. Moet ik eiwitpoeder gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
Wtf die Haarlijnquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Beste users, is heb zo'n slechte haarlijn dat ik graag wil compenseren met bodybuilden. Ik train al 10 jaar maar heb nog geen gains gemaakt. Moet ik eiwitpoeder gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afhankelijk van het bedrag, I know, maar als je met meerdere personen gaat bestellen ga ik ervanuit dat je dat bedrag makkelijk haalt. Ok, het is ditmaal geen thinkgeek bestelling...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Valt wel mee, soms is dat, niet perse en altijd.
Wtf die foto die jij poste van die gast die spiegel, die nu al weer weg is. Die gast die traint volgensmij op de zelfde sportschool als ik.quote:
die t-rex dan.quote:
Mhm, ripped, maar minder sixpack hierquote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ripped, maar dan wat meer v-shape
Ach ook goed, abs is ook niet alles. Ik moet echt mijn rear delts gaan bijtrainen nu (ook ivm blessures enzo), mijn front delts domineren nogal. Moest maar wat meer rear delt werk gaan doen 'in plaats van je curls'. Die doe ik niet eens, toch goede peak alles.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, ripped, maar minder sixpack hierCompenseer het echter met wat meer bi- en triceps.
Orgaandonorschap wordt opt-out, genoeg mensen die je nieren kunnen geven, no worries.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef 16meter het volgende:
als ik die gast op die foto was zou ik me niet schamen
als m'n haar en m'n nieren uitvielen door creatine wel
Jij trouwens een cardiobunny?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Orgaandonorschap wordt opt-out, genoeg mensen die je nieren kunnen geven, no worries.
Absoluutquote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zit Zeta ook elke keer zo na het plaatsen van zijn post:
[ afbeelding ]
Ik ken die gast wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hee die gast lijkt wel wat op Zeta, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |