quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom naar me gym dan? in me gezicht zeggen
lolquote:
ja hy spuit kkveel crea mattie wat doe jij niks persies jy zit aan die hommo mutli vitaminsquote:Op woensdag 5 december 2012 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
de enige schemas die de pros als ik gebruiken vriend vraag jay cutler wat hij voor schema doet dan?
Waaath zo breed, nee dat is echt te veel voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn doel nite te groot gweoon lekker toned
Klopt, maar het probleem is dan dat je dan invoerrechten moet betalen. Heb ik met werk ook eens gedaan, kon ik invoerrechten betalen aan de koerier, zuigt ballen. Tenzij ze het spul vanuit de EU posten, dan heb je dat probleem niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als er meer mensen zo'n shirt willen dan zouden we de verzendkosten kunnen splitten of ik kan ook wel een mailtje doen voor korting oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee, soms is dat, niet perse en altijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem is dan dat je dan invoerrechten moet betalen. Heb ik met werk ook eens gedaan, kon ik invoerrechten betalen aan de koerier, zuigt ballen. Tenzij ze het spul vanuit de EU posten, dan heb je dat probleem niet.
@Haaruitval ZetaOS
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb nog 2 toffe Zyzz t-shirts gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow inderdaad cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn er sites waar je zelf tshirts kan ontwerpen en afdrukken.
Als je heel goed bent kan je er nog aan verdienen ook...:P
Iemand hier proberen?
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb nog 2 toffe Zyzz t-shirts gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misshien kun je inkoopactie opzetten?
aesthetic avi brahquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ [url=http://www.bsoverhoven-sittard.nl/Foto/actueel%20nieuws%200809/Gymles%20Cremers%202%20[].JPG]afbeelding[/url] ]
gymles
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ [url=http://www.bsoverhoven-sittard.nl/Foto/actueel%20nieuws%200809/Gymles%20Cremers%202%20[].JPG]afbeelding[/url] ]
gymles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |