wtfquote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En negen maandjes later.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Weissman het volgende:
Heb een keer tijdens de sex tegen een vrouw ''come at me bro'' gezegd en er na ''u mirin?''.
Wat denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puntige knieenquote:Op zondag 9 december 2012 17:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Haay boyz, ik squat nu 3 weken, wat vinden jullie van mun progress?
xoxoxo
Crea in de kleedkamer, wat dacht je zelf, we heten niet allemaal Armstrongquote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
Nemen jullie ook altijd je creatine in, in de kleedkamer? Om daarna lekker borst bicep te trainen, srs 2 gappies hiero doen dat altijdik lachen met mn 110kg 6%
Nee idd, volgens mij s'ochtends of na het trainen (correct me if I'm wrong)quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Lol heeft toch helemaal geen nut om het pre workout te nemen?
het maakt geen fuck uit wnneer je het inneemt waarom dan niet fucking baas het in de kleedkamer klaarmaken zodat iedereen kan zien dat je baas bent?quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Lol heeft toch helemaal geen nut om het pre workout te nemen?
Heb ooit pijnstillers rectaal moeten innemen, shit werktte goed!quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Als blijkt dat creatine beter werkt als je het anaal inneemt, zouden jullie dat doen?
Alles voor de gainz eh...
dit is quite homo hoor, eiwit rectaal.quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ooit eiwit rectaal genomen (nohomo).
wattan daar word die shit gwn sick hard opgenomenquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit is quite homo hoor, eiwit rectaal.
zou persoonlijk misschien extra rust dagje nemen man en vergeet niet crenatinequote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Rodawa het volgende:
hey mensen ff een vraagje, ik wil een sixpack krijgen voordat het weer zomer is. Daarnaast wil ik ook mijn armen trainen, alles voor de beach. Hoe doe ik dit zo snel mogelijk??
mijn schema nu:
Ma: 3x 5 push ups (ik ben aan het opbouwen)
Di: rust
Wo: rust
Do: 3x 10 sit ups
Vr: rust, bij het ontbijt twee eieren en een glas melk
Za: bij mijn brunch een omelet en een boterham met kaas
Zo: zondag kerkdag
Is mijn schema zo goed genoeg??? ik wil graag een sixpack en de armen van silverstro steloon
bedankt
oke bedankt jaa je hebt gelijk dat is ook wel nodig want ik heb vaak op donderdag nog spierpijn. waar koop ik die crenatinine, gwn kruidvat of AH ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou persoonlijk misschien extra rust dagje nemen man en vergeet niet crenatine
je moet ook eiwit sjeekies gebruiken manquote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke bedankt jaa je hebt gelijk dat is ook wel nodig want ik heb vaak op donderdag nog spierpijn. waar koop ik die crenatinine, gwn kruidvat of AH ofzo?
quote:Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ooit eiwit rectaal genomen (nohomo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |