Slank-en-sterk.nlquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Ik post in het BB topic voor de cardio...quote:
hey meisje ik wil je best trainen hoor. Heb veel ervaring en kennis, ik heb namelijk het CIOS gedaan dus ik weet er meer vanaf dan al die stoere jongens hier. Betaling hoeft niet, want ik ben al blij als er meiden van jouw leeftijd serieus gaan sporten dus die help ik graag.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga al een tijdje niet meer naar de sportschool.. Toen ik wel ging en gewichten ging heffen vonden mensen dat opeens raar, er kwam zelfs een man naar me toe die zei van ' waarom doe je dat? Je wil toch geen spieren kweken?' maar ik wil gewoon wat meer kracht in mijn dunne armpjes.Gelukkig waren er ook mensen die me hielpen met gewichtheffen en me de juiste techniek leerde.
Wat? Is toch gewoon gelinkt of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef 16meter het volgende:
geen nieuw deel geopend, nu hebben we nog geen reeks
krijg altijd last van creatine rage zelf man :Squote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
ja maar is gewoon voor hardere battle shouts weet je, die lifts moet je voelen en laten horenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg altijd last van creatine rage zelf man :S
Ik wil!!!! Maar mag nietquote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
wie gaan er vanavond pompen dan? effe lekker die stats opkrikken jongens!vandaag me nieuwe protein shakes en creatine binnen, moet weer goed komen
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikjequote:
Dat is een gozer hoor. Hij doet zich voor als een vrouw.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
van wie niet? girl je moet juist pompen voor die fine ass en buikje
fuck die tatas je doet toch voor jezelf niet voor ziekenhuis?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb m'n voet gebroken en mag dat been niet belasten want dan breekt het gips. In het ziekenhuis zeiden ze: nee, dat gaat 'm niet worden deze week.
gvd, wat doen die kastfaggots hie rdan?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een gozer hoor. Hij doet zich voor als een vrouw. [ afbeelding ]
Hermafrodiet misschien?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
gvd, wat doen die kastfaggots hie rdan?
met gebroken voet kan je gewoon liften en squats doen hoor, wod je hard van of ben je soms pussie?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb m'n voet gebroken en mag dat been niet belasten want dan breekt het gips. In het ziekenhuis zeiden ze: nee, dat gaat 'm niet worden deze week.
quote:
Mega pussy, m'n moeder maakt nog dagelijks m'n lunch klaar en jaagt de spinnen weg.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
met gebroken voet kan je gewoon liften en squats doen hoor, wod je hard van of ben je soms pussie?
Nee man, ben halverwege met het ombouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Dat kan ik toch niet weten zonder als een stalker meteen je hele postgeschiedenis uit te spittenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik post in het BB topic voor de cardio...
We hebben wel een nieuwe nodig per deel ja, deze een optie?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:50 schreef Quantic het volgende:
Ik post hier al is het alleen al voor de gym chick.
Owjee, als dat al stalking is..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef MAHL het volgende:
Dat kan ik toch niet weten zonder als een stalker meteen je hele postgeschiedenis uit te spitten
Yeahshesquatsquote:Op donderdag 6 december 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze zag ik net ook, phuuuuck.
[ afbeelding ]
Magere kwark jwtoch.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef smitjew het volgende:
Ik drink 2 liter melk per dag voor de eiwitten.
Ookquote:
Bak een taart en vier het!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef smitjew het volgende:
Ik drink 2 liter melk per dag voor de eiwitten.
veel renne voor de copsquote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
vraagje jongens, hoe word ik zo ripped als lil' wayne???
[ afbeelding ]
Twee maanden niet eten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:54 schreef drumstickNL het volgende:
vraagje jongens, hoe word ik zo ripped als lil' wayne???
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
bape, van: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Bathing_Ape
Nee, jij zeggen link van bape ape.quote:
Ah oke, sorry ik ben nog een beetje opgefokt door de creatine. Heftig spul man, maar ik ga er wel hard op!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, jij zeggen link van bape ape.
haha, al de roidrage gelezen?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah oke, sorry ik ben nog een beetje opgefokt door de creatine. Heftig spul man, maar ik ga er wel hard op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een vage site:
http://www.netnutri.com/browse.cfm/2,226.html
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 21:21:21 ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan ook verkeerd gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gettttverdemmequote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan ook verkeerd gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
deze mang heeft swekkequote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
yo sagbis, gisteren kk hard getrained weer. heb staan liften als arnold schwarznikker, oaj en fittie gekregen met een curlboy omdat ik naar zijn vriendin keek wat een kk dik wijf was op de cardio en ik zei tegen haar ja je moet squattten en liften is veel beter voor dat vette lichaam van je. ging ze janken en naar haar vrienejd e curlboy kwam steor doen met ze petje en kk tantktoppie en ecto lichaam, ik zeg kom na gym buiten dan durfde ie niet kk pussy. trouwens wel die dikke zuig van en vriendin van em op egspuugd toen ik wegliep.
en shrugs>??quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Jahr00n het volgende:
pas als je 100kg+ bent mag je curlen in de squatrack
en in de smith mag dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die mag je nooit in de squatrack doen vriend pak gewoon een barbel
quote:
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weer een bak vlees in deze bish. Het is echt veel voordeliger dan een supermarkt; rechtstreeks van de slachterij.
¤ 95,- - 2,8 kg Rib, 2,6 kg Entrecote en 2,6 kg Kogel.
Come at me.
hihi omda da voor de plebs is xDquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wrom niet gewoon eigen wild schieten in t bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |