Vrouwen die louter op gespierde eiwittenshake mooiboys vallen moet je niet willenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef zovty het volgende:
De gym is voor gefrustreerde hormoonballen die niks te vertellen hebben in het echte leven en blonde opgepompte snollen willen lokken, wat ze dan vaak ook wel lukt, en daar ben ik dan wel jaloers op.
Meh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen die louter op gespierde eiwittenshake mooiboys vallen moet je niet willen
Dat zijn altijd van die achterlijke irritante wijven
welke training van buik doe je dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Weissman het volgende:
Door dit sgema heb ik sixpek
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Fitness nu een half jaar, resultaat:
[ afbeelding ]
Mompelt iets over schouders...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef DeSamenvatting het volgende:
De ene dag: Borst, biceps, benen, cardio
De andere dag: Rug, triceps, benen, cardio
Gewoon 7 dagen per week
Waarom 5 keer hetzelfde plaatje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef 16meter het volgende:
wat vinden jullie van me progressie
[ afbeelding ]
zit in de bulk
Ik heb een personal trainer. Gaat al 14 jaar goed!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat dacht je van buik, benen 2 keer belasten wat dom is.
Waarom zou je je buik trainenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat dacht je van buik, benen 2 keer belasten wat dom is.
Doe ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ik heb een personal trainer. Gaat al 14 jaar goed!
Dus maak je vooral geen zorgen om mij.
Waarom zou je buik niet apart trainen als je je onderrug ook goed pakt. Alsof je met elke oefening genoeg hebt daaraan. Dan kan je ook wel tricep niet trainen omdat je die al pakt met borst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom zou je je buik trainenmet een beetje squat dl bp pak je dat al
Niks mis met een paar goed core oefeningenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom zou je je buik trainenmet een beetje squat dl bp pak je dat al
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Weissman het volgende:
Door dit sgema heb ik sixpek
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
close grip benchquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
zo ff chest+tri de tering in helpen
bp
db incline bp
weighted dips
skullcrushers
cable chest flys
wat nog meer doen?
Close grip benchquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
bp
db incline bp
weighted dips
skullcrushers
cable chest flys
wat nog meer doen?
Jaloers ecto?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mirinquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gwn flink pompe met die curls in die squat rekquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
mirin
hoop dat ik ooit zo veel massa kan krijgen, of tenminste een beetje in de buurt kom
hoeveel kcal per 100ml?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef Bendoe het volgende:
Goeden topic. Ik zit nu aan mijn homemade weigthgainer van water, pindakaas, havermout en een banaan.
ik doe gewoon frituurvet, 1200ml volle melk en 500 gram whey powder, ben nu bulken. strax 800kg deadlifts en squads.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
hoeveel kcal per 100ml?
doe volle melk ipv water
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je embryo's in je armen laten spuiten, ken wel adresje in Almere. DM maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik zulke kanonnen krijg??
borst/tri day crew checking inquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
bp
db incline bp
weighted dips
skullcrushers
cable chest flys
wat nog meer doen?
Almere crew checking in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
Moet je embryo's in je armen laten spuiten, ken wel adresje in Almere. DM maar.
WEIGHTED DIPSquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
borst/tri day crew checking in
bp
db incline bp
db flies
pec deck / cable flies
superset skullcrushers + cgbp
Routine of the Gods.
nee snatuurlijk niet dat is so gay he xd je moe gewoon benspressen en curlen vor die chickies jwtzquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef ZuidGrens het volgende:
ahaha sijn jullie allemaal van die gaste die die gay oefening met je reet naar achtere in de gym doen xD Xd waar je niet eens dikke bciepesen en borst van krijgt? haahahah
hahaaha ze kunnen ook nie vehcten zijn spr traag ik doe leverstoot a mattiexDquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
allemaal kleine piemeltjes
beetje oppompe in zo sportschool voor om t te compensere
zielige onzekeren mannetjes
Leangains?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ben ik twee dagen geleden. Rep pls
[ afbeelding ]
Ik weet niet man. Dips zijn chill, maar ik krijg zo'n enorme (pijnlijke) druk net onder m'n sleutelbeen als ik loslaat na een setje, en dat doet au enzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:59 schreef 16meter het volgende:
wie doet wel s kipping pull ups
[..]
WEIGHTED DIPS
negged phaggot DYEL?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
dippen met kleinere ROM misschien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Dips zijn chill, maar ik krijg zo'n enorme (pijnlijke) druk net onder m'n sleutelbeen als ik loslaat na een setje, en dat doet au enzo.
Ik lock bovenaan niet uit (anders gaan triceps zo epic bottlenecken, en meer time under tension, meer pump etc). Kleinere ROM naar beneden lijkt me gewoon verspilling van de oefening? (als je niet tenminste tot parallel gaat)quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
dippen met kleinere ROM misschien?
Fuck locken. Dan houden m'n triceps ermee op voordat m'n borst dat doet, en als ik dips doe, doe ik dips voor borst. Maar goed, zoals ik zei, branden/pijn/auw/etc, dus doe de laatste tijd geen dips meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:32 schreef 16meter het volgende:
altijd locken brah
en minstens parallel ja
^quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef Bendoe het volgende:
Niet serieus worden hier A.U.B. Dit is ONZ
Ha noobquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelf kom ik niet eens langs de Pewter City gym.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef Bendoe het volgende:
Niet serieus worden hier A.U.B. Dit is ONZ
Eel dat is vies man die vrouwen veel te gespiert dat zijn haast mannen XDquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Jahr00n het volgende:
http://hardbodygirls.tumblr.com/
lkkre wijve gek
moet niet te erg worde natuurlijk als een wijf meer bpd als ik gaat het fout jatog?
All kinds of roidsquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Eel nee moet je die aderss sien vies :$quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze lijkt mij gewoon natty hoor.
te droog mangquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij is tof.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Die dude op youtube?
Aardige filmpjes, al zeg ik het zelf.
Neem aan dat je hem wel mag
wat de neuk? iemand hangt stiekem 50kg extra aan de bar tijdens het squatten of hoe moet ik mij dit voorstellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef GekkePoes het volgende:
Helaas voor mij, na een dubbelle liesbreuk omdat iemand voor de grap 50 kilo extra aan gewicht er aan hangt.. is er geen gewichten tillen meer voor mij. al na 3 maanden schrikbarend verminderde spiermassa... ( toen zag ik er weer gemiddeld uit, jammer.) ben daarna wel door gegaan met andere oefeningen maar geen zware gewichten meer helaas, een zakje bloem tillen van 20 kilo op het werk is dan al net weer te veel . meer mag ik niet meer tillen anders kan het opnieuw uitscheuren.
Die vent heeft voor het leven een toegangsverbod bij die sportschool gekregen, en ben hem gelukkig nooit op straat meer tegengekomen.
Goede vraag inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk? iemand hangt stiekem 50kg extra aan de bar tijdens het squatten of hoe moet ik mij dit voorstellen
Wat houdt ze nu eigenlijk vast met haar handen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Haar tieten. Ik denk dat ze ze naar boven vasthoudt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat houdt ze nu eigenlijk vast met haar handen?
Whehe, alsof ze die nog heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar tieten. Ik denk dat ze ze naar boven vasthoudt.
Ik squat en ik ben daar trots op.quote:
Iemand vlak voor mij vroeg aan mij of ik wist hoe het programma van de hometrainer op "spinning" moest, ik liep er 3 stappen heen en weer terug, had een vent die ernaast zat op de drukbank er 50 kilo extra op gezet. en ging weer door.en zat op een afstandje te lachen. Ik had zelf ook moeten kijken of er achter mijn rug geen kutgeintjes worden uitgehaald.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat de neuk? iemand hangt stiekem 50kg extra aan de bar tijdens het squatten of hoe moet ik mij dit voorstellen
nice man maar ik zou wel meer benen trainen anders raak je helemaal uit verhouding maar ziet er goed uit mooie progress man hoeveel % bf heb je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 7% en ik ben aan het cutten naar 6%. Ik ben erg tevreden. Ik vind het vooral belangrijk dat mensen de ribbenkast goed kunnen zien. Dames houden ervan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nice man maar ik zou wel meer benen trainen anders raak je helemaal uit verhouding maar ziet er goed uit mooie progress man hoeveel % bf heb je?
ja tuurlijk mooi man zo zie je je abs ook beter en in bed komt je penis beter uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7% en ik ben aan het cutten naar 6%. Ik ben erg tevreden. Ik vind het vooral belangrijk dat mensen de ribbenkast goed kunnen zien. Dames houden ervan.
Jij snapt het vriend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja tuurlijk mooi man zo zie je je abs ook beter en in bed komt je penis beter uit
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Post eens meer leuke gifjes/plaatjes alsjeblieft, altijd lachen mannn
Wtf, waarom zo mager?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7% en ik ben aan het cutten naar 6%. Ik ben erg tevreden. Ik vind het vooral belangrijk dat mensen de ribbenkast goed kunnen zien. Dames houden ervan.
wel sicke shit man die bar klapte dus vol op je chest? wel raar dat je daar een liesbreuk van krijgt lijkt mij dan ofniet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Iemand vlak voor mij vroeg aan mij of ik wist hoe het programma van de hometrainer op "spinning" moest, ik liep er 3 stappen heen en weer terug, had een vent die ernaast zat op de drukbank er 50 kilo extra op gezet. en ging weer door.en zat op een afstandje te lachen. Ik had zelf ook moeten kijken of er achter mijn rug geen kutgeintjes worden uitgehaald.
Is tog sexie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef bojan het volgende:
[..]
Wtf, waarom zo mager?
Eet eens een beetje
dit was een staande squat dan heb je het op je nek steunen, en dan ga je door de knieën, die vent zat op de drukbank.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wel sicke shit man die bar klapte dus vol op je chest? wel raar dat je daar een liesbreuk van krijgt lijkt mij dan ofniet?
Geen foto's van jezelf in onzquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ] Zie deze ripped as motherfucker dan
dit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit te gespierd vinden.
beste fysiek ever
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ] Zie deze ripped as motherfucker dan
Deze is beter en ook wat bekender.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:54 schreef MAHL het volgende:
http://www.facebook.com/SheProbablySquatsYo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Jij staat al om 4 uur s'ochtends op??quote:Op woensdag 5 december 2012 04:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel plezier brahs. Vandaag rug kapot maken.
Elk uur dat je meer slaapt dan 6 uur per nacht is verspilde tijd die in de gym had moeten besteden!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die niet om 4 uur 's ochtends opstaan om te gaan trainen
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef ulq het volgende:
[..]
Elk uur dat je meer slaapt dan 6 uur per nacht is verspilde tijd die in de gym had moeten besteden!
mirinquote:Op woensdag 5 december 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat dere test: http://www.sadistic.pl/kobieta-vt156336.htm
Meeste kennen em al.
Deze man snaptquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die niet om 4 uur 's ochtends opstaan om te gaan trainen
Idem, maar wat maakt het uit?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
krijg een dikke kop van da bulke wa moek nu doen
hier ook man en er hangen ook nog eens geile fotos van haar in de kleedkamer xdquote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef bojan het volgende:
Op m'n gym achter de toonbank staat een milf van rond de 40 jaar.![]()
Boeiequote:
cuttequote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
pics + hier melden waar je traint.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef bojan het volgende:
Op m'n gym achter de toonbank staat een milf van rond de 40 jaar.![]()
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
cutte
bulken is achterhaalde onzin
gewoon hele jaar lean blijven
klein surplus op trainingsdagen (250 kcal ongeveer)
Merlin?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.
Met andere woorden: een jaar bulken op een lichte surplus en lean gains maken > epic hard bulken, epic lang cutten
ik bedoel
shit
onz
y u mad bro?
u merlin?
ALL KINDSA GAINS MAN
Ik wil dat shirt.quote:
+1quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.
Met andere woorden: een jaar bulken op een lichte surplus en lean gains maken > epic hard bulken, epic lang cutten
ik bedoel
shit
onz
y u mad bro?
u merlin?
ALL KINDSA GAINS MAN
mensen die unaware zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Merlin?
Merrin' bedoel je hoop ik. OEN!
waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Luchtkoker het volgende:
hoe fucking mad zijn jullie trouwens dat ik dit shirt heb?
[ afbeelding ]
come at me zyzz haters
Ik heb zojuist 12 uur gepakt, yeah u mad, yeah u mad cuz uitkering, yeah u mad cuz i am in the livin the rich life crewquote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef ulq het volgende:
Ik zie overigens dat dezelfde gast ook om half 2 uur snachts nog plaatjes zat te posten hier. Steroids zijn niet goed voor je nachtrust, zo haal je die 6 uur niet! Dat is niet goed voor je gainz main!
thnx!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.districtlines.(...)ck-T-Shirt/Omar-Isuf
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread is zo epic he.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140106113&page=22
Had hem besteld op zazzle.nl, was 14 euro, maar hij is reeds verwijderd.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef 16meter het volgende:
waar heb je die besteld?
ik wil die ook gaan dragen en de haat voelen
Hahaha, wat een pick up linequote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread is zo epic he.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140106113&page=22
:Squote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Had hem besteld op zazzle.nl, was 14 euro, maar hij is reeds verwijderd.
zo hoort het ook voor je het weet lig je in het ziekenhuisquote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
geen shakes geen creatien k blijf liever natural
Niet eens één keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
creatine, zelfs niet eenmalig
90 kiloquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
110kg
1.95m
6% bf
400kg dl
300kg sq
200kg bp
Ik beloof je dat gaar vanzelf weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Dips zijn chill, maar ik krijg zo'n enorme (pijnlijke) druk net onder m'n sleutelbeen als ik loslaat na een setje, en dat doet au enzo.
Domme beta sukkel, je had een advocaat moeten nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef GekkePoes het volgende:
Helaas voor mij, na een dubbelle liesbreuk omdat iemand voor de grap 50 kilo extra aan gewicht er aan hangt.. is er geen gewichten tillen meer voor mij. al na 3 maanden schrikbarend verminderde spiermassa... ( toen zag ik er weer gemiddeld uit, jammer.) ben daarna wel door gegaan met andere oefeningen maar geen zware gewichten meer helaas, een zakje bloem tillen van 20 kilo op het werk is dan al net weer te veel . meer mag ik niet meer tillen anders kan het opnieuw uitscheuren.
Die vent heeft voor het leven een toegangsverbod bij die sportschool gekregen, en ben hem gelukkig nooit op straat meer tegengekomen.
lol, ik wil ook de haat voelenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
waar heb je die besteld?
ik wil die ook gaan dragen en de haat voelen
Even langs de lokale manege.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog een goeie clen dealer? Ik wil nog lekker gaan cutten voordat ik in Amerika wijven ga hosselen.
Ik koop mijn Clenbuterol altijd op Wikipedia, zie de paypal button aldaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog een goeie clen dealer? Ik wil nog lekker gaan cutten voordat ik in Amerika wijven ga hosselen.
In dezelfde klasse als die pro anorexia sites inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.prohormonen.nl
Welke zieke geest opend zo`n domein.
seems legitquote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.prohormonen.nl
Welke zieke geest opend zo`n domein.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaark is de gym dus dicht gvd voor zon kut feest ik zit nu echt te ragen als een malle
Haha zag m op facebook B&F had m daar ook geplaatstquote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha zag m op facebook B&F had m daar ook geplaatst
En clen, snap niet dat je dat neemt, neem dan ephedrine is tenminste veilig
Ik clen al een halfjaar non-stop. 9% nu.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha zag m op facebook B&F had m daar ook geplaatst
En clen, snap niet dat je dat neemt, neem dan ephedrine is tenminste veilig
Als er meer mensen zo'n shirt willen dan zouden we de verzendkosten kunnen splitten of ik kan ook wel een mailtje doen voor korting oid.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
thnx!
auch, door s&h wordt zo'n shirt gelijk DUUR.
ik doe Winny dan Wheyquote:Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef drumstickNL het volgende:
goed topic jonge, waar bestellen jullie je winny; k doe nu 8 wek winny en dan 2 weken nolva
Welk shirt spreken we over, die je haat laten voelen of over de curls.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als er meer mensen zo'n shirt willen dan zouden we de verzendkosten kunnen splitten of ik kan ook wel een mailtje doen voor korting oid.
Curlin in the squat.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Welk shirt spreken we over, die je haat laten voelen of over de curls.
ik had nu gear uit griekenland maar dat voelde niet lekker toen ik de spuit zette; nu bij een duitser gekocht. waanzigge pompquote:
Nee man, we moeten het Zyzz shirt hebben, en daaronder moet staan, ik voel jullie haat en dat is fijn.quote:
in BB topic zit zo'n dude die het ook had, hij kan ej vast verder helpenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Users,
Sinds ik Whey gebruik heb ik last van uitvallende nieren en uitvallend haar.
Vorige week heeft de dokter geconstateerd dat 1 nier helemaal weg weggekwijnd is door de Whey.
Natuurlijk nu gestopt, maar haaruitval blijft.
Iemand hier ervaring mee en wellicht een oplossing?
Hoe kan ik mijn nier weer terug krijgen?
Wtf haaruitval van eiwitshakes?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Users,
Vorige week heeft de dokter geconstateerd dat 1 nier helemaal weg weggekwijnd is door de Whey.
YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAH baasquote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niceeequote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ripped! Van b&f, shredded in 3 dagenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Al werkt Clen beter. En echte bikkels nemen DNP natuurlijk.
pm me even de code, als ik quote krijg ik allemaal tags er doorheenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bo$$; beetje tekst erin en 't is klaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
-knips-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
what is this i dont even...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahahaha.![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)ter_het_stuur__.html
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom naar me gym dan? in me gezicht zeggen
lolquote:
ja hy spuit kkveel crea mattie wat doe jij niks persies jy zit aan die hommo mutli vitaminsquote:Op woensdag 5 december 2012 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
de enige schemas die de pros als ik gebruiken vriend vraag jay cutler wat hij voor schema doet dan?
Waaath zo breed, nee dat is echt te veel voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn doel nite te groot gweoon lekker toned
Klopt, maar het probleem is dan dat je dan invoerrechten moet betalen. Heb ik met werk ook eens gedaan, kon ik invoerrechten betalen aan de koerier, zuigt ballen. Tenzij ze het spul vanuit de EU posten, dan heb je dat probleem niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als er meer mensen zo'n shirt willen dan zouden we de verzendkosten kunnen splitten of ik kan ook wel een mailtje doen voor korting oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee, soms is dat, niet perse en altijd.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem is dan dat je dan invoerrechten moet betalen. Heb ik met werk ook eens gedaan, kon ik invoerrechten betalen aan de koerier, zuigt ballen. Tenzij ze het spul vanuit de EU posten, dan heb je dat probleem niet.
@Haaruitval ZetaOS
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb nog 2 toffe Zyzz t-shirts gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow inderdaad cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn er sites waar je zelf tshirts kan ontwerpen en afdrukken.
Als je heel goed bent kan je er nog aan verdienen ook...:P
Iemand hier proberen?
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb nog 2 toffe Zyzz t-shirts gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misshien kun je inkoopactie opzetten?
aesthetic avi brahquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ [url=http://www.bsoverhoven-sittard.nl/Foto/actueel%20nieuws%200809/Gymles%20Cremers%202%20[].JPG]afbeelding[/url] ]
gymles
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ [url=http://www.bsoverhoven-sittard.nl/Foto/actueel%20nieuws%200809/Gymles%20Cremers%202%20[].JPG]afbeelding[/url] ]
gymles
Nee toch maar nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:22 schreef ZetaOS het volgende:
Beste Users,
HAHAHA DIE HAARLIJN!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Beste users, is heb zo'n slechte haarlijn dat ik graag wil compenseren met bodybuilden. Ik train al 10 jaar maar heb nog geen gains gemaakt. Moet ik eiwitpoeder gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
Wtf die Haarlijnquote:Op donderdag 6 december 2012 09:10 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Beste users, is heb zo'n slechte haarlijn dat ik graag wil compenseren met bodybuilden. Ik train al 10 jaar maar heb nog geen gains gemaakt. Moet ik eiwitpoeder gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afhankelijk van het bedrag, I know, maar als je met meerdere personen gaat bestellen ga ik ervanuit dat je dat bedrag makkelijk haalt. Ok, het is ditmaal geen thinkgeek bestelling...quote:Op donderdag 6 december 2012 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Valt wel mee, soms is dat, niet perse en altijd.
Wtf die foto die jij poste van die gast die spiegel, die nu al weer weg is. Die gast die traint volgensmij op de zelfde sportschool als ik.quote:
die t-rex dan.quote:
Mhm, ripped, maar minder sixpack hierquote:Op donderdag 6 december 2012 13:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ripped, maar dan wat meer v-shape
Ach ook goed, abs is ook niet alles. Ik moet echt mijn rear delts gaan bijtrainen nu (ook ivm blessures enzo), mijn front delts domineren nogal. Moest maar wat meer rear delt werk gaan doen 'in plaats van je curls'. Die doe ik niet eens, toch goede peak alles.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, ripped, maar minder sixpack hierCompenseer het echter met wat meer bi- en triceps.
Orgaandonorschap wordt opt-out, genoeg mensen die je nieren kunnen geven, no worries.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef 16meter het volgende:
als ik die gast op die foto was zou ik me niet schamen
als m'n haar en m'n nieren uitvielen door creatine wel
Jij trouwens een cardiobunny?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Orgaandonorschap wordt opt-out, genoeg mensen die je nieren kunnen geven, no worries.
Absoluutquote:Op donderdag 6 december 2012 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zit Zeta ook elke keer zo na het plaatsen van zijn post:
[ afbeelding ]
Ik ken die gast wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hee die gast lijkt wel wat op Zeta, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |