Merlin?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.
Met andere woorden: een jaar bulken op een lichte surplus en lean gains maken > epic hard bulken, epic lang cutten
ik bedoel
shit
onz
y u mad bro?
u merlin?
ALL KINDSA GAINS MAN
Ik wil dat shirt.quote:
+1quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.
Met andere woorden: een jaar bulken op een lichte surplus en lean gains maken > epic hard bulken, epic lang cutten
ik bedoel
shit
onz
y u mad bro?
u merlin?
ALL KINDSA GAINS MAN
mensen die unaware zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 14:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Merlin?
Merrin' bedoel je hoop ik. OEN!
waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef Luchtkoker het volgende:
hoe fucking mad zijn jullie trouwens dat ik dit shirt heb?
[ afbeelding ]
come at me zyzz haters
Ik heb zojuist 12 uur gepakt, yeah u mad, yeah u mad cuz uitkering, yeah u mad cuz i am in the livin the rich life crewquote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef ulq het volgende:
Ik zie overigens dat dezelfde gast ook om half 2 uur snachts nog plaatjes zat te posten hier. Steroids zijn niet goed voor je nachtrust, zo haal je die 6 uur niet! Dat is niet goed voor je gainz main!
thnx!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.districtlines.(...)ck-T-Shirt/Omar-Isuf
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread is zo epic he.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140106113&page=22
Had hem besteld op zazzle.nl, was 14 euro, maar hij is reeds verwijderd.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef 16meter het volgende:
waar heb je die besteld?
ik wil die ook gaan dragen en de haat voelen
Hahaha, wat een pick up linequote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze thread is zo epic he.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140106113&page=22
:Squote:Op woensdag 5 december 2012 17:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Had hem besteld op zazzle.nl, was 14 euro, maar hij is reeds verwijderd.
zo hoort het ook voor je het weet lig je in het ziekenhuisquote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
geen shakes geen creatien k blijf liever natural
Niet eens één keer.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
creatine, zelfs niet eenmalig
90 kiloquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
110kg
1.95m
6% bf
400kg dl
300kg sq
200kg bp
Ik beloof je dat gaar vanzelf weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Dips zijn chill, maar ik krijg zo'n enorme (pijnlijke) druk net onder m'n sleutelbeen als ik loslaat na een setje, en dat doet au enzo.
Domme beta sukkel, je had een advocaat moeten nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:41 schreef GekkePoes het volgende:
Helaas voor mij, na een dubbelle liesbreuk omdat iemand voor de grap 50 kilo extra aan gewicht er aan hangt.. is er geen gewichten tillen meer voor mij. al na 3 maanden schrikbarend verminderde spiermassa... ( toen zag ik er weer gemiddeld uit, jammer.) ben daarna wel door gegaan met andere oefeningen maar geen zware gewichten meer helaas, een zakje bloem tillen van 20 kilo op het werk is dan al net weer te veel . meer mag ik niet meer tillen anders kan het opnieuw uitscheuren.
Die vent heeft voor het leven een toegangsverbod bij die sportschool gekregen, en ben hem gelukkig nooit op straat meer tegengekomen.
lol, ik wil ook de haat voelenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
waar heb je die besteld?
ik wil die ook gaan dragen en de haat voelen
Even langs de lokale manege.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog een goeie clen dealer? Ik wil nog lekker gaan cutten voordat ik in Amerika wijven ga hosselen.
Ik koop mijn Clenbuterol altijd op Wikipedia, zie de paypal button aldaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog een goeie clen dealer? Ik wil nog lekker gaan cutten voordat ik in Amerika wijven ga hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |