Deze is beter en ook wat bekender.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:54 schreef MAHL het volgende:
http://www.facebook.com/SheProbablySquatsYo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Jij staat al om 4 uur s'ochtends op??quote:Op woensdag 5 december 2012 04:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel plezier brahs. Vandaag rug kapot maken.
Elk uur dat je meer slaapt dan 6 uur per nacht is verspilde tijd die in de gym had moeten besteden!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die niet om 4 uur 's ochtends opstaan om te gaan trainen
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:39 schreef ulq het volgende:
[..]
Elk uur dat je meer slaapt dan 6 uur per nacht is verspilde tijd die in de gym had moeten besteden!
mirinquote:Op woensdag 5 december 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat dere test: http://www.sadistic.pl/kobieta-vt156336.htm
Meeste kennen em al.
Deze man snaptquote:Op woensdag 5 december 2012 10:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Mensen die niet om 4 uur 's ochtends opstaan om te gaan trainen
Idem, maar wat maakt het uit?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
krijg een dikke kop van da bulke wa moek nu doen
hier ook man en er hangen ook nog eens geile fotos van haar in de kleedkamer xdquote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef bojan het volgende:
Op m'n gym achter de toonbank staat een milf van rond de 40 jaar.![]()
Boeiequote:
cuttequote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
pics + hier melden waar je traint.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef bojan het volgende:
Op m'n gym achter de toonbank staat een milf van rond de 40 jaar.![]()
Je zegt dit wel zo leuk maar er zit wat mij betreft wel enigszins waarheid in. Ik weet zelf als de beste dat met een belachelijke surplus bulken ook niet de way to go is, in de tijd dat ik cutte om de bulkschade weer te herstellen (~6 maanden) had ik ruimschoots die gains kunnen inhalen die ik in de bulk zou hebben misgelopen door op een kcal inname te eten waarbij ik maar marginaal vet aankwam.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
cutte
bulken is achterhaalde onzin
gewoon hele jaar lean blijven
klein surplus op trainingsdagen (250 kcal ongeveer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |