Waarom zou je je buik trainenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat dacht je van buik, benen 2 keer belasten wat dom is.
Doe ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ik heb een personal trainer. Gaat al 14 jaar goed!
Dus maak je vooral geen zorgen om mij.
Waarom zou je buik niet apart trainen als je je onderrug ook goed pakt. Alsof je met elke oefening genoeg hebt daaraan. Dan kan je ook wel tricep niet trainen omdat je die al pakt met borst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom zou je je buik trainenmet een beetje squat dl bp pak je dat al
Niks mis met een paar goed core oefeningenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waarom zou je je buik trainenmet een beetje squat dl bp pak je dat al
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Weissman het volgende:
Door dit sgema heb ik sixpek
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
close grip benchquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
zo ff chest+tri de tering in helpen
bp
db incline bp
weighted dips
skullcrushers
cable chest flys
wat nog meer doen?
Close grip benchquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
zo ff chest+tri de tering in helpen
bp
db incline bp
weighted dips
skullcrushers
cable chest flys
wat nog meer doen?
Jaloers ecto?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mirinquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gwn flink pompe met die curls in die squat rekquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
mirin
hoop dat ik ooit zo veel massa kan krijgen, of tenminste een beetje in de buurt kom
hoeveel kcal per 100ml?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef Bendoe het volgende:
Goeden topic. Ik zit nu aan mijn homemade weigthgainer van water, pindakaas, havermout en een banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |