die mensen zijn dan ook 85+quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef Klonk het volgende:
en begin alvast maar te sparen voor een ouwe renault twingo, mensen die daarin rijden rijden altijd te langzaam
no way, ouwe twingo's zijn bezeten en zorgen ervoor dat iedereen gaat rijden als een oud wijf, stoel helemaal naar voren en het stuur onder de kin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die mensen zijn dan ook 85+
zo zitten rallycoureurs ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
no way, ouwe twingo's zijn bezeten en zorgen ervoor dat iedereen gaat rijden als een oud wijf, stoel helemaal naar voren en het stuur onder de kin.
die rijden tenminste doorquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo zitten rallycoureurs ook
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matigquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Klonk het volgende:
zeik niet, je reed te langzaam en das bloedirritant voor je medeweggebruikers, volgende keer beter
Slagen is alleen voor de mensen die voldoende tempo hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef koulo3000 het volgende:
Heb het gevoel dat het totaal willekeurig is wie wel en niet slaagt, terechte klacht
gozerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matig
Neuh, neem wel gewoon zelf initiatief bij alle situatiesquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
TS stopt voor een groen stoplicht en gaat dan discussiëren met de examinator over dat hij 'mag' doorrijden
kennelijk nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Neuh, neem wel gewoon zelf initiatief bij alle situaties
als ik met 200 aan kom karren en jij zit daar met 30 terwijl je 50... denk ik dat je 50 gaat. Is dus gevaarlijk want ik na jouw snelheid niet goed inschatten. Doordat jij zo langzaam gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matig
dan was op het momenten dat het volgens jou nodig was ook niet nodigquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het was meer dat ik soms 40 reed waar je 50 magquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gozerals jij 60 gaat rijden waar je 80 mag heb je het gewoon echt niet begrepen
40 op de teller is 35 in het echt ... levensgevaarlijk dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het was meer dat ik soms 40 reed waar je 50 mag
te voorzichtig en/of te langzaam is niet gelijk aan veilig rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE DAT DAN OOKquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je kunt beter net iets te hard rijden dan 10km te zacht is mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ach, gelukkig een bekend gevoel toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
voel me echt diep in m'n reet geneukt
verkeerslicht, en is geen stoplichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
TS stopt voor een groen stoplicht en gaat dan discussiëren met de examinator over dat hij 'mag' doorrijden
je kunt gewoon geen auto rijden en geeft de schuld aan iemand andersquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben er ook op gedrilld om zo zacht te rijden, want altijd als ik ook maar 1 km per uur te hard reed tijdens lessen, begon ie te mauwen
Misschien is dit dan een optie voor je:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien is dit dan een optie voor je:
[ afbeelding ]
Als je rijdt als een incompetente zak hooi vind ik het niet meer dan terecht dat die examinator je dit op deze manier mede deelt.
afdeling terecht zakken, de teringquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gezien er volgens jou flikkers bij het CBR zijn, zou het goed mogelijk zijn dat je inderdaad in jouw reet geneukt bent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had heus wel door wanneer ik mensen ophield, op die momenten reed ik gewoon lekker door.
Het lijkt bijna alsof jullie allemaal examinator neuken in je vrije tijd
je moet gewoon altijd lekker doorrijden, en niet wachten tot je (mogelijk) mensen ophoudt en dan pas gaat doorrijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had heus wel door wanneer ik mensen ophield, op die momenten reed ik gewoon lekker door.
dat had je dus niet door anders was je niet gezaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Als jij zachter gaat rijden dan dat je mag dan gaat de persoon naast jou denken dat je een bord gemist hebt enzo. En daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrind, als ik één soort mensen verschrikkelijk vind zijn het van die klapjosti's die niet doorhebben dat ze bloedirritant zijn als ze 40 gaan rijden waar ze 50 mogen en 70 waar ze 80 mogen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
jij mag niet eens de straat opquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Wie wil er een jullie straatrace doen tegen mij, met jullie grote mond?
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.
Ajoh, ik ben 5 keer op geweest (quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die niet alles in 1x gehaald hebben mogen eigenlijk uberhaupt de weg niet op
Wie zegt dat ik de rest niet eerst gelezen heb?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer was
Wel een vrouw met rijbewijs en auto!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Sowieso vrouwen die op dit topic reageren
Als je zelfs daar niet hard durft te rijden, waar dus helemaal NIEMAND op de weg is, wordt het niets met je. Geef het maar alvast op TS.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer was
Waarom reed je dan langzamer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
die rijden waarschijnlijk beter dan jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Sowieso vrouwen die op dit topic reageren
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef koulo3000 het volgende:
Heb het gevoel dat het totaal willekeurig is wie wel en niet slaagt, terechte klacht
Bullshit, ik slaagde in 1x ondanks dat ik wat schoonheidsfoutjes had tijdens het rijden. Te langzaam rijden is gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Iedereen die hier keihard tegen het CBR aanschurktIedereen weet dat het CBR mensen erg makkelijk laat zakken, en als ze merken dat alles goed gaat op een ding na vooral niet even een kleine hint geven, zodat het gewoon slagen wordt, maar gewoon lekker naaien die handel
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo isquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die rijden waarschijnlijk beter dan jij
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo is
Je had dus niet eens door hoe hard je reed?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo is
Zou kunnen kloppen, aangezien zijn slagingspercentage de laagste is van de hele omgevingquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wat had je leraar het een partij mis zeg
Je had niet door dat je te langzaam reed, ergo je keek niet op je snelheidsmeter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
waarom zit je dan bij hem?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen, aangezien zijn slagingspercentage de laagste is van de hele omgeving
Nou snap ik t ook niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je had dus niet eens door hoe hard je reed?
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderenquote:
Het CBR is kut, maar lui die niet kunnen rijden en dat niet toe durven geven zijn nog tien keer ergerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Iedereen die hier keihard tegen het CBR aanschurktIedereen weet dat het CBR mensen erg makkelijk laat zakken, en als ze merken dat alles goed gaat op een ding na vooral niet even een kleine hint geven, zodat het gewoon slagen wordt, maar gewoon lekker naaien die handel
prijs kwaliteit verhoudingquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderen
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momentenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het CBR is kut, maar lui die niet kunnen rijden en dat niet toe durven geven zijn nog tien keer erger. Rij gewoon door
als je kon rijden had je wel je rijbewijs gehad en zat je nu in de mcdrivequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momenten
Je niet goed laten informeren bij een investering van een paar duizend euroquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderen
Vind je mijn woordenschat intellectueel ja? Dank je, let eigenlijk nooit op m'n woordgebruikquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef spierbal het volgende:
TS zakt en is dom, probeert dit te compenseren met voor zijn gedachte intellectuele woordenschat.
Dag 220 euro![]()
Als je wel kon rijden, was je wel geslaagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momenten
Mijn rijschoolhouder had ook een extreem laag slagingpercentage maar alsnog in 1 keer geslaagdquote:
2 keer, allebei niet geleerd, hoezo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Whuzz het volgende:
Meer mensen die afvragen hoe veel keer TS zijn theorie examen heeft moeten doen?
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
2 keer, allebei niet geleerd, hoezo?
35 euro inmiddels :/quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeld
Ah! Nu snap ik het! Je weet gewoon niet wat de borden betekenen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kostte mij helemaal niks, vandaar dat ik er ook zo nonchalant mee omging. Was niet handig van mij, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeld
Ach nou ja, het woordje hypothetisch vergeleken met de rest...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vind je mijn woordenschat intellectueel ja? Dank je, let eigenlijk nooit op m'n woordgebruik
Dat verklaart een hoop. Ten eerste dat je gewoon lomp bent. Voor falen op je theorie is echt geen enkel excuus. Ten tweede dat je beter wel had kunnen leren, dan had je begrepen dat je fatsoenlijk door moet rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Door het cbr verzonnen inflatie is een bitch jaquote:
kutgasten altijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Door het cbr verzonnen inflatie is een bitch ja
Ho. Dat heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ten eerste dat je gewoon lomp bent.
6 keer over mn theorie gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kutgasten altijd
ach ja, ik had alles gewoon in 1x gehaald dus geen extra geld kwijt
210E?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
6 keer over mn theorie gedaan
dat ligt meer aan jezelf, praktijkexamens zijn subjectief, theorie-examens nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
6 keer over mn theorie gedaan
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, TS, rijdt te langzaam, BLIJKBAAR, want TS kijkt niet op zn teller om te zien hij uberhaupt rijdt en als hij dan terecht wordt gewezen op dat dat een terechte reden is om op te zakken bij je rijexamen gaat ie tof lopen doen en flink lullen over een straatrace.
Ja, want daarmee bewijs je dat je wél kunt rijden inderdaad. Als je dat soort redeneringen aanhoudt dan ben je helemaal niet klaar voor je rijbewijs.
Overigens, aangezien je toch blijkbaar te langzaam rijdt kun je beter geen straatrace houden, want dan verlies je
Nee eerder: Terecht TS volgende keer beter je best doen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Tot nu toe trouwens nog niet zoveel mensen geweest die zeggen: Jammer TS, volgende keer beter
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
Dus, TS, rijdt te langzaam, BLIJKBAAR, want TS kijkt niet op zn teller om te zien hij uberhaupt rijdt en als hij dan terecht wordt gewezen op dat dat een terechte reden is om op te zakken bij je rijexamen gaat ie tof lopen doen en flink lullen over een straatrace.
Ja, want daarmee bewijs je dat je wél kunt rijden inderdaad. Als je dat soort redeneringen aanhoudt dan ben je helemaal niet klaar voor je rijbewijs.
Overigens, aangezien je toch blijkbaar te langzaam rijdt kun je beter geen straatrace houden, want dan verlies je
Nee eerste paar keer was het nog 32,50quote:
zoals deze man vannacht:quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:02 schreef CoolGuy het volgende:
Woah, ik vond het praktijkexamen ook weinig subjectief.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:02 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat ligt meer aan jezelf, praktijkexamens zijn subjectief, theorie-examens niet
en toch zak je en geef je de schuld aan een ander, lamme takquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
You're welcome, and kop op hè volgende keer! Niet nog meer geld doneren aan die linkmiechels bij het CBR.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Heerlijk deze realitycheck, dit had ik even nodig! Bedankt FOK! Nu weer snel verder met m'n MBO huiswerk
Ik gaf de schuld niet aan een ander, tuurlijk is het mijn schuld, ik vind alleen dat ze je erg snel laten zakken als verder blijkt dat je gewoon aardig kan rijden, ik bedoel, als ie me er even op attent had gemaakt dat ik tijdens deze momentopname waarin je niet jezelf bent even wat harder kon rijden, was ik gewoon geslaagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch zak je en geef je de schuld aan een ander, lamme tak
ik anders welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Woah, ik vond het praktijkexamen ook weinig subjectief.
Vertel, de enige examinator waar ik ook mee te maken heb gehad keek puur naar mn rijvaardigheid en had maar 1 puntje op te merken.quote:
met aardig rijden haal je geen rijbewijsquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik gaf de schuld niet aan een ander, tuurlijk is het mijn schuld, ik vind alleen dat ze je erg snel laten zakken als verder blijkt dat je gewoon aardig kan rijden, ik bedoel, als ie me er even op attent had gemaakt dat ik tijdens deze momentopname waarin je niet jezelf bent even wat harder kon rijden, was ik gewoon geslaagd
Nee, blijkbaar verwachten ze dat je als een Micheal Schumacher kan rijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
met aardig rijden haal je geen rijbewijs
Het gaat erom dat die man straks als je alleen rijdt je er ook niet op attent kan maken dat je gewoon 50 moet rijden waar dat mag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik gaf de schuld niet aan een ander, tuurlijk is het mijn schuld, ik vind alleen dat ze je erg snel laten zakken als verder blijkt dat je gewoon aardig kan rijden, ik bedoel, als ie me er even op attent had gemaakt dat ik tijdens deze momentopname waarin je niet jezelf bent even wat harder kon rijden, was ik gewoon geslaagd
Iemand die nul kritiek heeft op zijn eigen falen wens ik helemaal geen succes bij een volgende poging. Sterker nog, ik hoop dat je het nooit haalt met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Tot nu toe trouwens nog niet zoveel mensen geweest die zeggen: Jammer TS, volgende keer beter
Dat is een compleet andere situatie, zonder druk en stress en iemand die op je vingers kijkt enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die man straks als je alleen rijdt je er ook niet op attent kan maken dat je gewoon 50 moet rijden waar dat mag.
Lees alsjeblieft, hoe lastig het ook is, even het hele topic doorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Iemand die nul kritiek heeft op zijn eigen falen wens ik helemaal geen succes bij een volgende poging. Sterker nog, ik hoop dat je het nooit haalt met zo'n instelling.
ik kreeg 4x achter elkaar dezelfde mevrouw waar ik het eerste examen een kleine woordenwisseling mee had gehad, ik was niet eens brutaal geweest of iets dergelijks maar ze kon het absoluut niet hebben dat ik toen een weerwoord had op haar beslissingen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vertel, de enige examinator waar ik ook mee te maken heb gehad keek puur naar mn rijvaardigheid en had maar 1 puntje op te merken.
nee, ze verwachten dat je normaal rijdt en dat lukt je nog niet goed genoeg voor dat begeerde roze stukkie plasticquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar verwachten ze dat je als een Micheal Schumacher kan rijden
Nee, dat verwachten ze nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, want het is je blijkbaar verkeerd aangeleerd. Het is zuur dat je daar nu achter komt, maar wel de harde waarheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere situatie, zonder druk en stress en iemand die op je vingers kijkt enzo
oh maar natuurlijk, en als je bijna het dubbele van de toegestane snelheid rijdt, maar verder doe je alles goed, en ze hadden je er attent op gemaakt, dan was je gewoon geslaagd. Als je een fietser dood dreigt te rijden tijdens je examen, en de examinator doet geen ingreep maar wijst je daar op, dan rij je hem niet dood, en dan was je gewoon geslaagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kreeg 4x achter elkaar dezelfde mevrouw waar ik het eerste examen een kleine woordenwisseling mee had gehad, ik was niet eens brutaal geweest of iets dergelijks maar ze kon het absoluut niet hebben dat ik toen een weerwoord had op haar beslissingen.
de 5e keer kreeg ik een andere examinator en die vond alles prima
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed gingquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh maar natuurlijk, en als je bijna het dubbele van de toegestane snelheid rijdt, maar verder doe je alles goed, en ze hadden je er attent op gemaakt, dan was je gewoon geslaagd. Als je een fietser dood dreigt te rijden tijdens je examen, en de examinator doet geen ingreep maar wijst je daar op, dan rij je hem niet dood, en dan was je gewoon geslaagd![]()
Ja, grapjas, dat kun je wel bij elke fout zeggen. Maar de examinator gaat niks zeggen. Weet je hoe ze het noemen als de persoon naast je je attent maakt op dingen die je niet helemaal correct doet?
Rijles.
Niet examen.
Ik vind vooral de prijzen die het CBR hanteert klachtwaardigquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik open volgende week een CBR fanshop, nemen jullie allemaal even een kijkje? Er zitten hier wel erg veel fans, dus dat moet als een tierelier lopen
ik hoop het ook van niet, en het stomste was dat mijn instructeur mij ook gelijk gafquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Ik geloof je best hoor maar dit is natuurlijk echt niet de dagelijkse gang van zaken.
Nee hoor, dat is gewoon waar wat ik zeg. Jij stelt dat je, als ze je nou gewoon even attent hadden gemaakt op dat je wat te langzaam reed, je gewoon geslaagd was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed ging
Als rijexaminatoren over het algemeen scherper zouden letten op achterlijk sloomslakken zou dat mijn dagelijkse "commute" een stuk fijner maken denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed ging
Ga dan naar een andere vestigingquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik hoop het ook van niet, en het stomste was dat mijn instructeur mij ook gelijk gaf
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als rijexaminatoren over het algemeen scherper zouden letten op achterlijk sloomslakken zou dat mijn dagelijkse "commute" een stuk fijner maken denk ik.
Dus bij deze: ExaminatorvanBanaan: BEDANKT!
dat was niet echt in de buurt en ik was niet bekend in andere steden, bovendien zij mijn instructeur iedere keer "de kans dat je haar nog een keer krijgt is vrij klein"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga dan naar een andere vestiging
Dat is iets, die fout maak je omdat je iets gewoon niet kan. Bij mij liet ik wel zien dat ik het kon, aangezien ik ook momenten had dat ik gewoon goed doorstroomde, het grootste deel van de tijd zelfs. Dan kan je dat als instructeur best aanvoelen en denken: zonde als ie om dit kleinigheidje zou zakken, want hij kan het wel, zal hem even een kleine hint gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon waar wat ik zeg. Jij stelt dat je, als ze je nou gewoon even attent hadden gemaakt op dat je wat te langzaam reed, je gewoon geslaagd was.
Ja, als je door rood rijdt, dan zak je. Maar als ze je nou even attent haden gemaakt op dat het rood is, dan was je gewoon geslaagd.
Etc etc. Je kunt dat overal op zeggen. Feit blijft dat je op je examen die aanwijzingen allemaal niet meer nodig moet hebben. Daar heb je rijles voor gehad.
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef BrandX het volgende:
door te langzaam rijden storneer je verkeer, en kan je gevaarlijke creaties creeeren omdat je medeweggebruikers in principe rekenen op normaal weggedrag.
ook bij invoegen op de snelweg vanaf een oprit is het link als er eentje op de linkerbaan zit die veel te langzaam rijdt waardoor jij rechts moet inhalen zodat je tenminste nog kan invoegen etc.
als je dat niet snapt is het dubbel terecht dat je bent gezakt
Ja, dat kan, of de instructeur denkt van 'hm, als ie alleen op de weg rijdt is ie blijkbaar niet in staat om gedurende langere tijd de correcte snelheid aan te houden. Daarbij las ik iets van dat je niet wist hoe hard je reed. Dat wist je dan niet omdat je niet op je snelheidsmeter keek. Wat toch echt wel belangrijk is om in de peiling te houden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is iets, die fout maak je omdat je iets gewoon niet kan. Bij mij liet ik wel zien dat ik het kon, aangezien ik ook momenten had dat ik gewoon goed doorstroomde, het grootste deel van de tijd zelfs. Dan kan je dat als instructeur best aanvoelen en denken: zonde als ie om dit kleinigheidje zou zakken, want hij kan het wel, zal hem even een kleine hint geven
Inderdaad, en dat kwam doordat het toch een moment was waar druk en 210 euro op stond, want normaal doe ik dat altijd wel gewoon. Zo'n instructeur weet dat wel, daar is in ten slotte instructeur voorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan, of de instructeur denkt van 'hm, als ie alleen op de weg rijdt is ie blijkbaar niet in staat om gedurende langere tijd de correcte snelheid aan te houden. Daarbij las ik iets van dat je niet wist hoe hard je reed. Dat wist je dan niet omdat je niet op je snelheidsmeter keek. Wat toch echt wel belangrijk is om in de peiling te houden.
Ik denk niet dat je gezakt bent omdat je af en toe wat te langzaam reed. Ik denk dat je gezakt bent omdat je dat zelf niet in de gaten leek te hebben.
Ja, en er komen genoeg momenten dat je in het verkeer zit dat er druk op staat (210 euro is ook een vorm van druk) en dan moet je nog steeds fatsoenlijk kunnen rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat kwam doordat het toch een moment was waar druk en 210 euro op stond, want normaal doe ik dat altijd wel gewoon. Zo'n instructeur weet dat wel, daar is in ten slotte instructeur voor
Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richtquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en er komen genoeg momenten dat je in het verkeer zit dat er druk op staat (210 euro is ook een vorm van druk) en dan moet je nog steeds fatsoenlijk kunnen rijden.
Of de instructeur dat weet is niet relevant. De examinator weet dat niet, daarom is de examinator ook altijd een ander persoon dan de instructeur. Face it, je hebt gewoon niet goed genoeg gereden.
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richt
Ja ik bedoelde examinator, die weet dat wel, dat kunnen ze normaal gesproken prima aanvoelen
Ik geef toe, het was niet goed. Maar het had met een klein hintje best hersteld kunnen worden, maar dat wordt niet gegund
Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
Ga je spontaan te langzaam rijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
Ehh, ja, dat leek me duidelijk. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?
Nee maar dat doet er niks aan af dat je op dat moment alsnog goed moet rijden, dat is ook wel om een reden toch, want je moet bewijzen dat je veilig / goed rijdt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Tuurlijk kan je door andere dingen stress hebben, en zeker, dan ga je ook fouten maken. Maar wilde jij zeggen dat dat de normale toestand is waar je onder rijdt? Mag het niet hopen voor je
Leg eens uit dan, want hier kan ik helemaal niks meequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ehh, ja, dat leek me duidelijk. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben.
Klopt, en blijkbaar wordt zo'n foutje als gevolg van stress ook niet getolereerd. Wat duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen bij de examinator, of de gedachte: Yes, weer een die ik lekker kan laten zakkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar dat doet er niks aan af dat je op dat moment alsnog goed moet rijden, dat is ook wel om een reden toch, want je moet bewijzen dat je veilig / goed rijdt.
Serieus? Lees je eigen reacties even.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, want hier kan ik helemaal niks mee
Ik krijg nu de indruk dat je niet onder woorden kan brengen waarom ik rare dingen zegquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef zillah666 het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Lees je eigen reacties even.
Als je net zo zinnig rijdt als dat je posts maakt snap ik de uitslag van je examen welquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik krijg nu de indruk dat je niet onder woorden kan brengen waarom ik rare dingen zeg
Hoe moeten zij dat ruiken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, en blijkbaar wordt zo'n foutje als gevolg van stress ook niet getolereerd. Wat duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen bij de examinator, of de gedachte: Yes, weer een die ik lekker kan laten zakken
Omdat je daar een soort zesde zintuig voor ontwikkeld als examinator, heeft een rijleraar die ook examinator is geweest me verteld, op een gegeven moment kan je vrij goed inschatten wat een persoon denkt, en hoe die beslissingen maaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moeten zij dat ruiken?
En daarnaast, als ze het al ruiken, ben je dan alsnog wel veilig op de weg als je dan al zoveel stress ervaart dat je ervan in je broek moet schijten?
Tergend sloom rijden is wel iets wat enorm opvalt en wat langs jou heengaat..quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat je daar een soort zesde zintuig voor ontwikkeld als examinator, heeft een rijleraar die ook examinator is geweest me verteld, op een gegeven moment kan je vrij goed inschatten wat een persoon denkt, en hoe die beslissingen maakt
Ik was dus, zoals ik al zei, volkomen veilig bezig, en zoveel stress had ik ook weer niet, gewoon dat onderbewuste die je net even anders laat handelen
Nee, maar de vraag is dan ook niet of je onder normale omstandigheden fatsoenlijk kunt rijden, maar of je, in andere gevallen dan normale situaties, ook nog normaal kunt rijden. Blijkbaar is wat druk omdat je op je vingers gekeken wordt of omdat er 210 euro bij betrokken is al niet meer normaal op de weg begeven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Tuurlijk kan je door andere dingen stress hebben, en zeker, dan ga je ook fouten maken. Maar wilde jij zeggen dat dat de normale toestand is waar je onder rijdt? Mag het niet hopen voor je
Nogmaals dank voor de examinator. Moet er niet aan denken dat jij al onbewust net even anders handelend over mijn kind heen rijdtquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat je daar een soort zesde zintuig voor ontwikkeld als examinator, heeft een rijleraar die ook examinator is geweest me verteld, op een gegeven moment kan je vrij goed inschatten wat een persoon denkt, en hoe die beslissingen maakt
Ik was dus, zoals ik al zei, volkomen veilig bezig, en zoveel stress had ik ook weer niet, gewoon dat onderbewuste die je net even anders laat handelen
Je make-up bijwerken in het zonneklep-spiegeltje telt niet mee hequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef Cuppiecake het volgende:
Beweerde de beste man dat ik niet goed genoeg spiegelde. Dat was dus echt bullshit,
Dat jij niet snapt dat je je aan de snelheid moet houden, en moet zorgen dat je weet hoe hard je rijdt zodat je kunt inspelen op de situatie dat je te hard of te langzaam rijdt duidt op een gebrek aan verkeersinzicht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, en blijkbaar wordt zo'n foutje als gevolg van stress ook niet getolereerd. Wat duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen bij de examinator, of de gedachte: Yes, weer een die ik lekker kan laten zakken
Dat heeft dan niet met je snelheid an sich te maken maar meer met weggebruikers achter je / voor je.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef Cuppiecake het volgende:
Maar als je echt 40 rijd ipv 50 vind ik niet dat ze je moeten laten slagen. Doorstroming is een heel belangrijk onderdeel.
Niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je make-up bijwerken in het zonneklep-spiegeltje telt niet mee he
Als ik die situatie zo voor mij haal...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef garriej het volgende:
ten ze mensen makkelijk zakken, bij mn examen reed ik de stoep op bij t straatje keren en reed ik perongelijk een verdrijvingsvlak op waardoor de examinator moesten remmen. Gewoon gehaald, omdat ik goed keek, meereed met het verkeer en de auto goed onder controlle had.
Ooow, eerst is de reden stress en druk aan jouw kant, en nu was je volgens je eigen zeggen volkomen veilig bezig (maar ja, volgens je eigen zeggen kun je ook wel goed rijden dus dat zegt niet zo heel veel) maar nu is het ineens zo dat het nou zo veel stress ook weer niet was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat wel met je snelheid te maken. Als jij langzamer rijd als toegestaan houd je sowieso mensen op, en mensen schatten je snelheid verkeerd in. Ze willen oversteken, doen dat niet, maar het blijkt toch te kunnen omdat je zo'n slakkentempo rijd. En zulke dingen. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat hij zegt dat hij het niet eens in de gaten had.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft dan niet met je snelheid an sich te maken maar meer met weggebruikers achter je / voor je.
Dan hou je je omgeving dermate slecht in de gaten dat je niet weet waar je mee bezig bent eigenlijk, en dat is dan uiteraard wel een terecht punt om je op te laten zakken.
Wat ik dus wel weet en normaal wel altijd doe. Maar zoals ik niet zo goed kan autorijden, ben jij erg slecht in begrijpend lezen. Zo hebben wel allemaal wel onze tekortkomingenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat je je aan de snelheid moet houden, en moet zorgen dat je weet hoe hard je rijdt zodat je kunt inspelen op de situatie dat je te hard of te langzaam rijdt duidt op een gebrek aan verkeersinzicht.
je probeert de schuld bij iemand anders te leggen. Je bent een prutser.
Ja toen ik die stoep opreed dacht ik ook, kan net zo goed terug rijden, kom die straat uit waar ik gekeerd had en hoppa verdrijvingsvlak op; toen dacht ik echt oke mooi, volgende week nog maar es proberen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik die situatie zo voor mij haal...
Zou ik daar faliekant op gezakt zijn.
Jij rijdt nooit alleen op de weg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat wel met je snelheid te maken. Als jij langzamer rijd als toegestaan houd je sowieso mensen op, en mensen schatten je snelheid verkeerd in. Ze willen oversteken, doen dat niet, maar het blijkt toch te kunnen omdat je zo'n slakkentempo rijd. En zulke dingen. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat hij zegt dat hij het niet eens in de gaten had.
Ik had de omgeving wel goed in de gaten, zoals de examinator ook aangaf. Weet niet waar je dit vandaan haaltquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft dan niet met je snelheid an sich te maken maar meer met weggebruikers achter je / voor je.
Dan hou je je omgeving dermate slecht in de gaten dat je niet weet waar je mee bezig bent eigenlijk, en dat is dan uiteraard wel een terecht punt om je op te laten zakken.
Klopt, maar helaas voor jou is begrijpend lezen daar niet een van. Oh, en rijden ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[
[..]
Wat ik dus wel weet en normaal wel altijd doe. Maar zoals ik niet zo goed kan autorijden, ben jij erg slecht in begrijpend lezen. Zo hebben wel allemaal wel onze tekortkomingen
Uit het feit dat je weggebruikers achter je in de weg zit met je slakken tempo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:58 schreef MultiBanaan het volgende:
g wel goed in de gaten, zoals de examinator ook aangaf. Weet niet waar je dit vandaan haalt
Helemaal alleen komt zelden voor in een stad als Breda ja :V Maar you get my point. Ok je hebt gelijk, heel af en toe zal je er inderdaad geen last van hebben, dat wil ik dan ook nog wel toegeven. Maar dat is dan eerder 's avonds laat als overdag tijdens je rijexamen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit alleen op de weg?
Aah maar dat spiegelen is echt bullshit. Ze hebben liever dat je dmv een toneelstukje doet alsof je goed spiegelt (dus overdreven je hoofd op en neer bewegen) dan dat je ECHT kijkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me wel af of ik nu nog steeds mijn examen zou halen, of dat ik allicht ''niet goed spiegel'' ofzo.
Geen idee...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:04 schreef Cuppiecake het volgende:
Aah maar dat spiegelen is echt bullshit. Ze hebben liever dat je dmv een toneelstukje doet alsof je goed spiegelt (dus overdreven je hoofd op en neer bewegen) dan dat je ECHT kijkt.
Voor een eventuele fietser x)quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik ga niet in mijn spiegels kijken als ik een rotonde nader oid, (denk ik, misschien doe ik het onbewust wel)
Snap daar de functie niet helemaal van.
Een fietser die uit het niets achter me zit en het een goed plan vindt te bumperkleven?quote:
kan je toch uitzetten... jij huurt die mensen in hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik zakte bijna omdat ik gefascineerd naar een overstekende eekhoorn keek.
Wat ik destijds wel irritand vond van rijlessen en examen was dat de radio meestal aan was. Ik kan me minder goed concentreren met een of ander kut coldplayliedje op de achtergrond.
Meestal heb ik nu klassieke muziek aan in de auto, ik merk wel dat ik daar heel rustig van ga rijden (kippen gaan er immers ook beter van leggen).
Nu zeg je dus eigenlijk dat ik er allebei juist wel goed in ben, omdat het allebei geen tekortkomingen zijn.quote:Op oed dinsdag 27 november 2012 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klopt, maar helaas voor jou is begrijpend lezen daar niet een van. Oh, en rijden ook niet
Klopt, weet ook niet waarom ik dat destijds niet gedaan heb. Voor mijn 19jarige zelf leek dat op de een of andere manier onbeleefd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:12 schreef garriej het volgende:
[..]
kan je toch uitzetten... jij huurt die mensen in hoor.
Dat was bij mij geen optie: Ik moest het ook goed kunnen met afleiding van (bijvoorbeeld) kut-muziek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet waarom ik dat destijds niet gedaan heb. Voor mijn 19jarige zelf leek dat op de een of andere manier onbeleefd.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Dat was bij mij geen optie: Ik moest het ook goed kunnen met afleiding van (bijvoorbeeld) kut-muziek.
Nee, dat was de redenatie van mijn instructeur, voor het geval de examinator ook zo zou redenerenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Heerlijk die redenatie van die examinator haha.
Mooi dat jij wel een goede instructeur had die je op alles voorbereid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Nee, dat was de redenatie van mijn instructeur, voor het geval de examinator ook zo zou redeneren
In tegenstelling tot TS had ik wel een goede instructeur.
Nee, wat al bewezen wordt door het feit dat je GEEN rijbewijs hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nu zeg je dus eigenlijk dat ik er allebei juist wel goed in ben, omdat het allebei geen tekortkomingen zijn.
Heb ik gedaan. Jij rijdt te langzaam, waadoor jij zakt. In plaats van te erkennen dat je fout zat ga je lopen janken dat het een kutreden is om te zakken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft, hoe lastig het ook is, even het hele topic door
oh nu is het de schuld van de instructeur die jou niet op alles heeft voorbereid?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mooi dat jij wel een goede instructeur had die je op alles voorbereid.
als de mensen die nu op de weg rijden wel een rijbewijs hebben gekregen mag ts er ook een, hoe veel slechter zou hij het kunnen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef BrandX het volgende:
nu al niet door durven rijden en dan de CBR de schuld geven
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt
Schiet die man dood met 9 mm laser jongen en verhuis naar het buitenland no fuck was giving that day.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik weet in ieder geval weer wat meer over het cognitieve vermogen van de gemiddelde FOK!ker, ik ga nu niet meer naar dit topic kijken, want ik heb wel wat beters te doen.
Daarom moet je ook je rij instructeur neuken/pijpenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bekende van mijn ouders is rij-instructeur. Hij vertelde eens op een verjaardagsfeest dat er inderdaad maar een bepaald percentage mag slagen. Weliswaar had hij toen de nodige drank op, maar drank doet soms ook de waarheid vertellen. En eigenlijk bevestigde hij wat we allemaal al wisten. Maar ja, het CBR he. Monopoliepositie dus wie doet je iets.
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaagquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?
Ik zou zeggen, koop een spiegel en kijk er eens goed in
Oh vergeet niet die plaat voor je kop weg te halen, anders zie je nog niets
nu heb ik het ook al gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaag
Volgens mij heb ik nergens ontkent dat het mijn eigen verdiensten was dat ben gezakt en het zelf ergens toegeven, dus is het vrij jammer als er dan nog dit soort posts langs komen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu heb ik het ook al gedaan
maarreh..... alleen al de TT van dit topic ontkracht wat je zegt
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreterenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bekende van mijn ouders is rij-instructeur. Hij vertelde eens op een verjaardagsfeest dat er inderdaad maar een bepaald percentage mag slagen. Weliswaar had hij toen de nodige drank op, maar drank doet soms ook de waarheid vertellen. En eigenlijk bevestigde hij wat we allemaal al wisten. Maar ja, het CBR he. Monopoliepositie dus wie doet je iets.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?
Ik zou zeggen, koop een spiegel en kijk er eens goed in
Oh vergeet niet die plaat voor je kop weg te halen, anders zie je nog niets
waarde hechten aan wat vogeltjesdans in KLB allemaal roept is hetzelfde als geloven dat Rutte zijn verkiezingsbeloften nog na gaat komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreteren
Even denken hoor, hoe zou ik het als examinator interpreteren als iemand 40 km/u rijdt in plaats van 50?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreteren
Zeer terecht dat je niet bent geslaagd. Zulke mensen zijn er al teveel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Flikkers of niet, dat wil niet zeggen dat jij onterecht gezakt bent, en dat is in het beginsel wel je klacht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo simpel, je weet niet eens waar je het over hebt. Een rij-instructeur met 30 jaar ervaring denk ik daarentegen wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarde hechten aan wat vogeltjesdans in KLB allemaal roept is hetzelfde als geloven dat Rutte zijn verkiezingsbeloften nog na gaat komen
maar nice try
OP aangepastquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Flikkers of niet, dat wil niet zeggen dat jij onterecht gezakt bent, en dat is in het beginsel wel je klacht.
Zie hiervoor je eigen OP: Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt.
oeh ik geloof dat ik een gevoelige snaar heb geraaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel, je weet niet eens waar je het over hebt. Een rij-instructeur met 30 jaar ervaring denk ik daarentegen wel.
nee hoor, kan niet genoeg gebeuren, soms is de waarheid hardquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaag
Volgens mij heb ik nergens ontkent dat het mijn eigen verdiensten was dat ben gezakt en het zelf ergens toegeven, dus is het vrij jammer als er dan nog dit soort posts langs komen
dan creeer je een minder gevaarlijke situatie voor inhalers omdat ze minder gas hoeven te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even denken hoor, hoe zou ik het als examinator interpreteren als iemand 40 km/u rijdt in plaats van 50?
Geloven doe je maar in de kerk. Ik zeg alleen wat ik heb gehoord van die man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh ik geloof dat ik een gevoelige snaar heb geraakt
Ik heb tenminste een vriendinquote:Over simpel doen gesproken, na topic nr zoveel van jouw hand over je gedrag jegens vrouwen () rest mij enkelt te zeggen: ga jij nou maar zorgen dat je je beter gedraagt naar vrouwen, mss dat je 'vriendin' dan weer eens met je wil neuken
Geloven doe ik niet, ook niets TRU-erigs en BNW-erigs, anders dan jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk. Ik zeg alleen wat ik heb gehoord van die man.
[..]
Ik heb tenminste een vriendinVoel je je soms persoonlijk geraakt door mijn topics? Zo nee, wat boeit het je dan; zo ja, je moeder
Enige gepaste reactie:quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geloven doe ik niet, ook niets TRU-erigs en BNW-erigs, anders dan jij.
Ik vind het wel vermakelijk, de triestheid die er van afspringt en vervolgens je hopeloze om je heen gesla met je 'ik heb tenminste een vriendin'.
As if
Oh en m'n moeder is een lijk onder de grond, al de nodige jaren. Je necrofiele neigingen vier je maar bot op je eigen ouders.
quote:
Het is patat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik geef toe dat ik de eerste keer ook niet geslaagd ben. Zelfs niet toen ik de examinator omkocht met een pak frieten.
Wat voor auto heb je dan? En heb je al boetes gehad?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:25 schreef LethalNinja het volgende:
Nu rijd ik al heel lang mijn eigen stijl, heb ik veel energie en heb ik er zin in. Gaan met die banaan, ben ik moe en wil ik chillen. Dan chill ik hem op de meest rechtersstrook
denken dat iedereen meteen hun rijbewijs haalt op hun 18dequote:Op woensdag 28 november 2012 00:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Al die losers hier die op hun achttiende wel even denken het beter te weten dan iemand die professioneel auto moet rijden. Natuurlijk..
Tokkiequote:Op woensdag 28 november 2012 00:48 schreef LethalNinja het volgende:
Toen ik weer gezakt was merkte ik dat de rij examinator weer met een praatje ging komen , ik pakte m'n spullen en ik liep gewoon weg. CBR kon echt de tyfus krijgen, instructeur achter mij aan lopen "ja kan je toch niet maken, hij doet ook zijn werk blblblaba" Fuckers, ze strijken weer flink veel geld op door dat examen en dan daarna weer rijlessen moeten volgen. (had ik in nettere termen ook gezegd tegen de instructeur) daarna een rit waarin we beiden niks zeiden
Examen is gewoon zo fake als 't maar kan zijn, je bent meer met rijden zoals de examinator dat wilt dan zoals je veilig en vlot door het verkeer kan. Ik rijd bv al beter met één hand aan 't stuur, zit ik meer ontspannen en dan kijk ik juist beter om mij heen. Bij een examen is dat al een minpunt. Zelfstandig rijden betekent volledig zelfstandig kunnen bepalen hoe snel je wilt en wanneer. Bij examens denk je toch snel van "oh shit, zal wel weer te snel zijn of toch te langzaaam????" en dit soort dingen hebben veel meer mensen.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tokkie
Het halen van een rij-examen is zo eenvoudig. Gewoon overduidelijk in de spiegels kijken, vlot naar de maximumsnelheid (het liefst een paar km/h harder), op de snelweg niet achter vrachtwagens blijven hangen en bij eventuele gevaren gas los (bijvoorbeeld bij een kruising op een industrieterrein). Ik snap echt niet hoe mensen hiervoor kunnen zakken.
Een familielid van mij is examinator bij het CBR en die heeft dit fabeltje ontkracht, meerdere malen, in nuchtere toestand. Een rij-instructeur heeft overigens niets met het CBR te maken, dus ik begrijp niet helemaal hoe deze "bekende" van jou aan zijn informatie komt. Waarschijnlijk is hij een slechte rij-instructeur met een beroerd slagingspercentage van studenten en probeer hij het op deze manier recht te breien (een beetje te vergelijken met al die mensen die een examen hebben, zakken en vervolgens dit verhaal de lucht in slingeren).quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar "rijden zoals de examinator het wilt" betekent wel dat je alle basisvaardigheden- en gedragingen in acht neemt. Je moet laten zien dat je goed in je spiegels kunt kijken, initiatief durft te tonen en op een veilige manier achter het stuur kunt zitten. Dat je dat later niet meer doet is punt twee, het gaat er om dat je in elk geval kunt laten zien dat je het wel weet.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:
Examen is gewoon zo fake als 't maar kan zijn, je bent meer met rijden zoals de examinator dat wilt dan zoals je veilig en vlot door het verkeer kan.
Maar wanneer deze ene hand van het stuur af glijdt (om wat voor reden dan ook) heb je wel een grote kans dat je jezelf finaal de vangrail in ramt. Met 2 handen rijden is ongetwijfeld het veiligst en je moet laten zien dat je dat kunt. Een examinator geeft er geen neuk om dat jij beter kunt rijden met één hand, dat is namelijk niet de meest veilige manier en dat gedrag moet je dan ook niet stimuleren in een examen. Meer dan terecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:
Ik rijd bv al beter met één hand aan 't stuur, zit ik meer ontspannen en dan kijk ik juist beter om mij heen. Bij een examen is dat al een minpunt.
Je moet laten zien dat je je kunt aanpassen aan het overige verkeer en ook hard durft te rijden. Wanneer jij 50 rijdt op een 80 weg is de kans groot dat je het overige verkeer ophoudt en dat is nu net niet de bedoeling. Is het echt zo moeilijk om dat zelf te bedenken?quote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:
Zelfstandig rijden betekent volledig zelfstandig kunnen bepalen hoe snel je wilt en wanneer. Bij examens denk je toch snel van "oh shit, zal wel weer te snel zijn of toch te langzaaam????" en dit soort dingen hebben veel meer mensen.
Ik hoop dat je knipoog aan het einde van je zin zoiets betekent als: "Ik besef me nu ineens dat deze opmerking complete onzin is en ik me dood zou moeten schamen dat ik het forum vervuil met zulke bullshit."quote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:Beter zou 't zijn als je een examen wel of niet zou krijgen op basis van bijvoorbeeld een aantal rijlessen, als 't gemiddelde daarvan goed genoeg is gewoon dat papiertje geven
ja maar jij kunt ook niet rijden. jij hebt zelfs moeite met de snelheid aanpassen waarmee je een bocht moet nemen, maar dat vindt jij geen inzicht, dat vind je gewoon een handeling.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Terechte klacht. "Je rijdt te snel"... volgende keer: "Je rijdt te langzaam". "Echt WTF wil je nou?" denk je dan.
En dan de instructeur later: "Je kan het echt wel. Ik vind dat je wel goed rijdt.". Wat een onzin...
Ik heb al een rijbewijsquote:Op woensdag 28 november 2012 07:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja maar jij kunt ook niet rijden. jij hebt zelfs moeite met de snelheid aanpassen waarmee je een bocht moet nemen, maar dat vindt jij geen inzicht, dat vind je gewoon een handeling.
Of dat je kan luisteren naar de instructeur en de examinator.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Kreator het volgende:
Te langzaam rijden toont aan dat je onzeker bent.
Hoe hebben ze jou ooit je rijbewijs kunnen geven als je denkt dat een bocht nemen een handeling is en geen inzicht vereistquote:Op woensdag 28 november 2012 09:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb al een rijbewijs![]()
Snelheid aanpassen aan een bocht is geen inzicht. Dat is onderdeel van de handeling van het nemen van een bocht. Inzicht is bijvoorbeeld dat je snelheid mindert in gebieden waar veel mensen over straat lopen, terwijl nergens op die straat aangegeven staat dat je even wat langzamer moet gaan rijden.
ja, na 3x examen doenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb al een rijbewijs![]()
Snelheid aanpassen aan een bocht is geen inzicht. Dat is onderdeel van de handeling van het nemen van een bocht. Inzicht is bijvoorbeeld dat je snelheid mindert in gebieden waar veel mensen over straat lopen, terwijl nergens op die straat aangegeven staat dat je even wat langzamer moet gaan rijden.
Heeft hij er 3 keer over gedaan ja? Figuresquote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, na 3x examen doen![]()
das geen inzicht nee? Dus of jij een bocht kunt maken met 60km of dat je een enorme crash maakt als je die 60km/u aanhoudt is geen inzicht volgens jou? Geen wonder dat je er 3x over moest doen
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, na 3x examen doen![]()
das geen inzicht nee? Dus of jij een bocht kunt maken met 60km of dat je een enorme crash maakt als je die 60km/u aanhoudt is geen inzicht volgens jou? Geen wonder dat je er 3x over moest doen
Dat was bij mij helemaal geen probleem. Je weet gewoon dat je sommige bochten niet met 60 km/u kan nemen en hoe hard je moet rijden zie je aan de bocht zelf. Weten != inzicht.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou ooit je rijbewijs kunnen geven als je denkt dat een bocht nemen een handeling is en geen inzicht vereist
Dat is geen weten, malloot, dat is inzicht. Als je d bocht voor het eerst ziet en je denkt dat je snelheid X moet aanhouden om m veilig door te komen dan WEET je dat niet, want je hebt die bocht nooit eerder genomen. Dat is inzicht hebben in. Als je op diezelfde bocht aan komt vliegen met 130km/u en je crasht dan heb je dus een gebrek aan inzicht.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Dat was bij mij helemaal geen probleem. Je weet gewoon dat je sommige bochten niet met 60 km/u kan nemen en hoe hard je moet rijden zie je aan de bocht zelf. Weten != inzicht.
Eens! Auto rijden en verkeersinzicht hebben zijn 2 verschillende dingen. Dus je kan tijdens het lessen best goed auto rijden (wellicht), maar dat betekent niet dat het vereiste inzicht ook aanwezig is. Vandaar dat de meeste mensen ook op verkeersinzicht tijdens hun examen zakken.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is geen weten, malloot, dat is inzicht. Als je d bocht voor het eerst ziet en je denkt dat je snelheid X moet aanhouden om m veilig door te komen dan WEET je dat niet, want je hebt die bocht nooit eerder genomen. Dat is inzicht hebben in. Als je op diezelfde bocht aan komt vliegen met 130km/u en je crasht dan heb je dus een gebrek aan inzicht.
Het gaat niet om specifieke bochten. Het gaat om het soort bocht. Een scherp bochtje in Groningen is hetzelfde als een even scherp bochtje in Maastricht.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is geen weten, malloot, dat is inzicht. Als je d bocht voor het eerst ziet en je denkt dat je snelheid X moet aanhouden om m veilig door te komen dan WEET je dat niet, want je hebt die bocht nooit eerder genomen. Dat is inzicht hebben in. Als je op diezelfde bocht aan komt vliegen met 130km/u en je crasht dan heb je dus een gebrek aan inzicht.
Jij bent echt zeldzaam dom. Dus een scherp bochtje is per definitie gelijk aan een willekeurig ander scherp bochtje? Is ook mooi, crash je, hulpdiensten erbij, "ja maar ja maar in Groningen was ook een 'scherp bochtje' en daar lukte 't wel!"quote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het gaat niet om specifieke bochten. Het gaat om het soort bocht. Een scherp bochtje in Groningen is hetzelfde als een even scherp bochtje in Maastricht.
Nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het gaat niet om specifieke bochten. Het gaat om het soort bocht. Een scherp bochtje in Groningen is hetzelfde als een even scherp bochtje in Maastricht.
Nee, het is een discussie gebaseerd op argumenten. Maar dat jij kapt met reageren verbaasd me niks. Zodra jij geen gelijk krijgt vlucht jij altijd weg, en blijf je altijd vinden dat jij toch gelijk hebt. Als je geen tegengas kunt verdragen ja, dan snap ik 't een en ander wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 09:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is een welles-nietes spelletje geworden en daarom kap ik nu met reageren in dit topic.
Schelden en gewoon nee zeggen != argumenten.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, het is een discussie gebaseerd op argumenten. Maar dat jij kapt met reageren verbaasd me niks. Zodra jij geen gelijk krijgt vlucht jij altijd weg, en blijf je altijd vinden dat jij toch gelijk hebt. Als je geen tegengas kunt verdragen ja, dan snap ik 't een en ander wel ja
uitleggen waarom de ene bocht nooit gelijk is aa nde andere bocht = uitleg. Waarom dat inzicht is en niet weten, is ook uitleg.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Schelden en gewoon nee zeggen != argumenten.
hahahquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
TS die wordt bij zijn volgende tentamen geflitst omdat wij allemaal zeggen dat hij harder moet rijden
haalt hij het weer niet
Nee is nee. De waarheid is hard.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Schelden en gewoon nee zeggen != argumenten.
Mooi. Even je eigen tunnelvisie bijstellen naar het feit dat je wel degelijk inzicht nodig hebt om een bocht te nemen en we zijn klaar hier.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi. Even je eigen tunnelvisie bijstellen naar het feit dat je wel degelijk inzicht nodig hebt om een bocht te nemen en we zijn klaar hier.
Hier heb je er één: Ik ben niets verplicht.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets met argumenten enzo toch? Dat was toch je eigen opmerking van nog geen 3 posts geleden?
Dat klopt. Ren maar weer weg.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier heb je er één: Ik ben niets verplicht.
Wat een gigantisch zwaktebod is dit zeg. Zelf hoog van de toren blazen over argumenten en dan als t tegen je gebruikt wordt dan kom je niet over de brug met argumenten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier heb je er één: Ik ben niets verplicht.
Ik maak hier geen "Comp_Lex"-topic van, dus ik trek me terug.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een gigantisch zwaktebod is dit zeg. Zelf hoog van de toren blazen over argumenten en dan als t tegen je gebruikt wordt dan kom je niet over de brug met argumenten.
Doe je dit irl ook zo ja? Want ik snap heel erg goed waarom jij gepest wordt. Lekker vol blijven houden dat het altijd aan anderen ligt, maar dit is toch echt een heel goed voorbeeld waarom jij keer op keer gepest wordt. Dit soort dingen lokt dat uit.
Dat zei je net ook, maar toch bleef je, overigens zonder argumenten over de discussie waar het over ging in te brengen. Verder dan dat alle scherpe bochtjes hetzelfde zijn kwam je niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik maak hier geen "Comp_Lex"-topic van, dus ik trek me terug.
Waarom zou je weer rijlessen moeten volgen, je kan het toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:48 schreef LethalNinja het volgende: Fuckers, ze strijken weer flink veel geld op door dat examen en dan daarna weer rijlessen moeten volgen.
Als je zaterdag geslaagd bent kun jij ook nog niet rijden, maar misschien komt het nog wel...quote:Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef TheDocter het volgende:
hahaha ik moest zaterdag afrijden en gewoon dik geslaagd, jij kan gewoon net rijden man, lekker voor je. pak je fiets maar uit de schuur
haha
ohjah joh en waarom dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je zaterdag geslaagd bent kun jij ook nog niet rijden, maar misschien komt het nog wel...
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.quote:
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.
kunnen rijden leer je pas met het opdoen van rijervaring, en die rijervaring heb je nog niet.
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
ja. niet doorvertellen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?
Flinke jongen hoor. Maar of je lult uit je nek of je had geen kennis van de verkeersregels, want ik neem aan dat als jij heel stoer op je 16e al auto reed, dat je niet van te voren een theorieboekje ook maar hebt doorgelezen?quote:
Dan mag je God op zijn blote knietjes bedanken dat je niemand hebt doodgereden.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
jongeman, nogmaals, trek niet zo snel je conclusies. Op m'n 16e had ik mijn auto theorie al.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flinke jongen hoor. Maar of je lult uit je nek of je had geen kennis van de verkeersregels, want ik neem aan dat als jij heel stoer op je 16e al auto reed, dat je niet van te voren een theorieboekje ook maar hebt doorgelezen?
ja al gedaanquote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag je God op zijn blote knietjes bedanken dat je niemand hebt doodgereden.
Dan woon je niet in Nederland, of toen niet in ieder geval. Want, als je op je 16e je theorie al had, en je hebt nu al 'jaren' rijervaring (das dus minimaal 2) en je hebt afgelopen zaterdag pas je rijbewijs gehaald, dan zit er dus minimaal 2 jaar tussen het halen van je theorie en je praktijk. Zolang is je theorie niet geldig, dus, dan zit je in een ander land.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:08 schreef TheDocter het volgende:
[..]
jongeman, nogmaals, trek niet zo snel je conclusies. Op m'n 16e had ik mijn auto theorie al.
Dit. Bovendien mag je in Nederland pas sinds 1 november 2011 je theorie (auto) halen op je zestiende door de invoering van 2todrive, hij praat dus gewoon poep.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef CoolGuy het volgende:
Dan woon je niet in Nederland, of toen niet in ieder geval. Want, als je op je 16e je theorie al had, en je hebt nu al 'jaren' rijervaring (das dus minimaal 2) en je hebt afgelopen zaterdag pas je rijbewijs gehaald, dan zit er dus minimaal 2 jaar tussen het halen van je theorie en je praktijk. Zolang is je theorie niet geldig, dus, dan zit je in een ander land.
En het dan raar vinden dat je zakt. Ook al rijdt je liever met één hand aan het stuur, als je niet even twintig minuutjes met twee handen aan het stuur kan rijden verdien je het om te zakken. Ook die snelheid, je hebt toch een snelheidsmeter? Je weet toch hoe hard je ergens mag? Hoe lastig is het om die twee dingen gelijk te stellenquote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Examen is gewoon zo fake als 't maar kan zijn, je bent meer met rijden zoals de examinator dat wilt dan zoals je veilig en vlot door het verkeer kan. Ik rijd bv al beter met één hand aan 't stuur, zit ik meer ontspannen en dan kijk ik juist beter om mij heen. Bij een examen is dat al een minpunt. Zelfstandig rijden betekent volledig zelfstandig kunnen bepalen hoe snel je wilt en wanneer. Bij examens denk je toch snel van "oh shit, zal wel weer te snel zijn of toch te langzaaam????" en dit soort dingen hebben veel meer mensen.
Beter zou 't zijn als je een examen wel of niet zou krijgen op basis van bijvoorbeeld een aantal rijlessen, als 't gemiddelde daarvan goed genoeg is gewoon dat papiertje geven
Je ondertitel vat je reactie goed samen, je zit echt op een andere frequentie namelijk. Ik heb nu 5,5 + jaar internationale rijervaring. Van de Franse alpen tot een week in Engeland.. Kan je wel met allemaal aannames komen maar daarmee haal je alleen maar je eigen geloofwaardigheid onderuit. Misschien doe je er goed aan om mijn vorige reactie nog eens goed door te nemen voor je jezelf weer belachelijk maaktquote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat je zakt. Ook al rijdt je liever met één hand aan het stuur, als je niet even twintig minuutjes met twee handen aan het stuur kan rijden verdien je het om te zakken. Ook die snelheid, je hebt toch een snelheidsmeter? Je weet toch hoe hard je ergens mag? Hoe lastig is het om die twee dingen gelijk te stellen? Echt, als je dat al niet kan, verdien je het om te zakken.
Schijnbaar begrijp jij niet dat je tijdens je examen twintig minuten (twintig minuten maar!) gewoon alles goed moet doen, alleen om te laten zien dat je het kan. Als jij dan daarna besluit om niet meer zo te rijden, is dat je eigen verantwoordelijkheid. Ik rij ook echt niet meer zoals mij aangeleerd is tijdens de lessen, maar ik kán het wel. Zo lang je dat niet kan, verdien jij je rijbewijs niet.
Sterker nog, elke bocht is elke dag weer anders.quote:
Hij maakt zich niet belachelijk, jij heeft gelijk, zeker wat betreft het rijexamen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je ondertitel vat je reactie goed samen, je zit echt op een andere frequentie namelijk. Ik heb nu 5,5 + jaar internationale rijervaring. Van de Franse alpen tot een week in Engeland.. Kan je wel met allemaal aannames komen maar daarmee haal je alleen maar je eigen geloofwaardigheid onderuit. Misschien doe je er goed aan om mijn vorige reactie nog eens goed door te nemen voor je jezelf weer belachelijk maakt
Haha jij woont in Engeland!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef jagga het volgende:
rukkers zoals jij moeten begrijpen dat langzaam (of iig een stuk langzamer dan toegestaan) bij sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Niets dan pure intense haat die ik zorgvuldig koester, heb ik voor mensen die net aan 50 gaan rijden waar je 60 mag, met als gevolg dat ik in wil halen, maar die langzame rukkers rijden vaak ook nog eens midden op de weg, waardoor je ze nagenoeg aan de kant moet duwen om erlangs te gaan.
Ja ik geef subtiel aan dat ik er dan langs wil. Daarna iets minder subtiel. nog niks? dan effe snel een seintje. Nog niks? toeteren en erlangs drukken.
nja wat ik je mee wil geven is dat, zo langzaam rijden, agressie oproept bij mede weggebruikers. Evenals links rijden. daar is maar 1 oplossing voor. Indien mogelijk uiteraard, er gewoon rechts langs
met als gevolg dat ze dan inzien: HEJ! HAALT RECHTS IN!!! oh nee, ik ben een linksrijder... en gaan dan ineens netjes naar links
Precies, en nu opgekankert
kut ik bedoel natuurlijk rechtsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij woont in Engeland!
dan heb je wel wat te klagen over rijgedrag jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij woont in Engeland!
Het meest kutte van rijden in Engeland vond ik wel het nemen van rotondes. Moest ik alles in spiegelbeeld doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan heb je wel wat te klagen over rijgedrag ja
in azie hebben ook veel landen het links rijden, ik durf daar ook gewoon niet te rijdenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het meest kutte van rijden in Engeland vond ik wel het nemen van rotondes. Moest ik alles in spiegelbeeld doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |