volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar verwachten ze dat je als een Micheal Schumacher kan rijden
Nee, want het is je blijkbaar verkeerd aangeleerd. Het is zuur dat je daar nu achter komt, maar wel de harde waarheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is een compleet andere situatie, zonder druk en stress en iemand die op je vingers kijkt enzo
oh maar natuurlijk, en als je bijna het dubbele van de toegestane snelheid rijdt, maar verder doe je alles goed, en ze hadden je er attent op gemaakt, dan was je gewoon geslaagd. Als je een fietser dood dreigt te rijden tijdens je examen, en de examinator doet geen ingreep maar wijst je daar op, dan rij je hem niet dood, en dan was je gewoon geslaagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik gaf de schuld niet aan een ander, tuurlijk is het mijn schuld, ik vind alleen dat ze je erg snel laten zakken als verder blijkt dat je gewoon aardig kan rijden, ik bedoel, als ie me er even op attent had gemaakt dat ik tijdens deze momentopname waarin je niet jezelf bent even wat harder kon rijden, was ik gewoon geslaagd
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kreeg 4x achter elkaar dezelfde mevrouw waar ik het eerste examen een kleine woordenwisseling mee had gehad, ik was niet eens brutaal geweest of iets dergelijks maar ze kon het absoluut niet hebben dat ik toen een weerwoord had op haar beslissingen.
de 5e keer kreeg ik een andere examinator en die vond alles prima
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed gingquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oh maar natuurlijk, en als je bijna het dubbele van de toegestane snelheid rijdt, maar verder doe je alles goed, en ze hadden je er attent op gemaakt, dan was je gewoon geslaagd. Als je een fietser dood dreigt te rijden tijdens je examen, en de examinator doet geen ingreep maar wijst je daar op, dan rij je hem niet dood, en dan was je gewoon geslaagd![]()
Ja, grapjas, dat kun je wel bij elke fout zeggen. Maar de examinator gaat niks zeggen. Weet je hoe ze het noemen als de persoon naast je je attent maakt op dingen die je niet helemaal correct doet?
Rijles.
Niet examen.
Ik vind vooral de prijzen die het CBR hanteert klachtwaardigquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik open volgende week een CBR fanshop, nemen jullie allemaal even een kijkje? Er zitten hier wel erg veel fans, dus dat moet als een tierelier lopen
ik hoop het ook van niet, en het stomste was dat mijn instructeur mij ook gelijk gafquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Ik geloof je best hoor maar dit is natuurlijk echt niet de dagelijkse gang van zaken.
Nee hoor, dat is gewoon waar wat ik zeg. Jij stelt dat je, als ze je nou gewoon even attent hadden gemaakt op dat je wat te langzaam reed, je gewoon geslaagd was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed ging
Als rijexaminatoren over het algemeen scherper zouden letten op achterlijk sloomslakken zou dat mijn dagelijkse "commute" een stuk fijner maken denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je had zelf al wel door dat deze opmerking als een lul op een drumstel slaat. Ja, als je fout na fout aan elkaar rijgt is wat anders dan dit, waar de rest gewoon goed ging
Ga dan naar een andere vestigingquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik hoop het ook van niet, en het stomste was dat mijn instructeur mij ook gelijk gaf
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als rijexaminatoren over het algemeen scherper zouden letten op achterlijk sloomslakken zou dat mijn dagelijkse "commute" een stuk fijner maken denk ik.
Dus bij deze: ExaminatorvanBanaan: BEDANKT!
dat was niet echt in de buurt en ik was niet bekend in andere steden, bovendien zij mijn instructeur iedere keer "de kans dat je haar nog een keer krijgt is vrij klein"quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga dan naar een andere vestiging
Dat is iets, die fout maak je omdat je iets gewoon niet kan. Bij mij liet ik wel zien dat ik het kon, aangezien ik ook momenten had dat ik gewoon goed doorstroomde, het grootste deel van de tijd zelfs. Dan kan je dat als instructeur best aanvoelen en denken: zonde als ie om dit kleinigheidje zou zakken, want hij kan het wel, zal hem even een kleine hint gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon waar wat ik zeg. Jij stelt dat je, als ze je nou gewoon even attent hadden gemaakt op dat je wat te langzaam reed, je gewoon geslaagd was.
Ja, als je door rood rijdt, dan zak je. Maar als ze je nou even attent haden gemaakt op dat het rood is, dan was je gewoon geslaagd.
Etc etc. Je kunt dat overal op zeggen. Feit blijft dat je op je examen die aanwijzingen allemaal niet meer nodig moet hebben. Daar heb je rijles voor gehad.
Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef BrandX het volgende:
door te langzaam rijden storneer je verkeer, en kan je gevaarlijke creaties creeeren omdat je medeweggebruikers in principe rekenen op normaal weggedrag.
ook bij invoegen op de snelweg vanaf een oprit is het link als er eentje op de linkerbaan zit die veel te langzaam rijdt waardoor jij rechts moet inhalen zodat je tenminste nog kan invoegen etc.
als je dat niet snapt is het dubbel terecht dat je bent gezakt
Ja, dat kan, of de instructeur denkt van 'hm, als ie alleen op de weg rijdt is ie blijkbaar niet in staat om gedurende langere tijd de correcte snelheid aan te houden. Daarbij las ik iets van dat je niet wist hoe hard je reed. Dat wist je dan niet omdat je niet op je snelheidsmeter keek. Wat toch echt wel belangrijk is om in de peiling te houden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is iets, die fout maak je omdat je iets gewoon niet kan. Bij mij liet ik wel zien dat ik het kon, aangezien ik ook momenten had dat ik gewoon goed doorstroomde, het grootste deel van de tijd zelfs. Dan kan je dat als instructeur best aanvoelen en denken: zonde als ie om dit kleinigheidje zou zakken, want hij kan het wel, zal hem even een kleine hint geven
Inderdaad, en dat kwam doordat het toch een moment was waar druk en 210 euro op stond, want normaal doe ik dat altijd wel gewoon. Zo'n instructeur weet dat wel, daar is in ten slotte instructeur voorquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan, of de instructeur denkt van 'hm, als ie alleen op de weg rijdt is ie blijkbaar niet in staat om gedurende langere tijd de correcte snelheid aan te houden. Daarbij las ik iets van dat je niet wist hoe hard je reed. Dat wist je dan niet omdat je niet op je snelheidsmeter keek. Wat toch echt wel belangrijk is om in de peiling te houden.
Ik denk niet dat je gezakt bent omdat je af en toe wat te langzaam reed. Ik denk dat je gezakt bent omdat je dat zelf niet in de gaten leek te hebben.
Ja, en er komen genoeg momenten dat je in het verkeer zit dat er druk op staat (210 euro is ook een vorm van druk) en dan moet je nog steeds fatsoenlijk kunnen rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat kwam doordat het toch een moment was waar druk en 210 euro op stond, want normaal doe ik dat altijd wel gewoon. Zo'n instructeur weet dat wel, daar is in ten slotte instructeur voor
Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richtquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en er komen genoeg momenten dat je in het verkeer zit dat er druk op staat (210 euro is ook een vorm van druk) en dan moet je nog steeds fatsoenlijk kunnen rijden.
Of de instructeur dat weet is niet relevant. De examinator weet dat niet, daarom is de examinator ook altijd een ander persoon dan de instructeur. Face it, je hebt gewoon niet goed genoeg gereden.
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richt
Ja ik bedoelde examinator, die weet dat wel, dat kunnen ze normaal gesproken prima aanvoelen
Ik geef toe, het was niet goed. Maar het had met een klein hintje best hersteld kunnen worden, maar dat wordt niet gegund
Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
Ga je spontaan te langzaam rijdenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
Ehh, ja, dat leek me duidelijk. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |