abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119677313
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en er komen genoeg momenten dat je in het verkeer zit dat er druk op staat (210 euro is ook een vorm van druk) en dan moet je nog steeds fatsoenlijk kunnen rijden.

Of de instructeur dat weet is niet relevant. De examinator weet dat niet, daarom is de examinator ook altijd een ander persoon dan de instructeur. Face it, je hebt gewoon niet goed genoeg gereden.
Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richt
Ja ik bedoelde examinator, die weet dat wel, dat kunnen ze normaal gesproken prima aanvoelen
Ik geef toe, het was niet goed. Maar het had met een klein hintje best hersteld kunnen worden, maar dat wordt niet gegund
pi_119677350
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Zoals wat dan? Iemand die een pistool op je richt
Ja ik bedoelde examinator, die weet dat wel, dat kunnen ze normaal gesproken prima aanvoelen
Ik geef toe, het was niet goed. Maar het had met een klein hintje best hersteld kunnen worden, maar dat wordt niet gegund
Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
pi_119677435
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Jij kan je niet voorstellen dat je door andere dingen stress kan hebben. Ik begin nu echt aan je verstandelijke vermogens te twijfelen...
Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?
pi_119677553
Tuurlijk kan je door andere dingen stress hebben, en zeker, dan ga je ook fouten maken. Maar wilde jij zeggen dat dat de normale toestand is waar je onder rijdt? Mag het niet hopen voor je
pi_119677563
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Ga je spontaan te langzaam rijden :+
GODVER MIJN HUIS STAAT IN FIK *rijdt als een slak*
Rustig aan.
pi_119677564
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Jij vindt dat ik hier hele rare dingen zeg?
Ehh, ja, dat leek me duidelijk. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben. :')
pi_119677585
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Tuurlijk kan je door andere dingen stress hebben, en zeker, dan ga je ook fouten maken. Maar wilde jij zeggen dat dat de normale toestand is waar je onder rijdt? Mag het niet hopen voor je
Nee maar dat doet er niks aan af dat je op dat moment alsnog goed moet rijden, dat is ook wel om een reden toch, want je moet bewijzen dat je veilig / goed rijdt.
Rustig aan.
pi_119677591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Ehh, ja, dat leek me duidelijk. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben. :')
Leg eens uit dan, want hier kan ik helemaal niks mee
pi_119677632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee maar dat doet er niks aan af dat je op dat moment alsnog goed moet rijden, dat is ook wel om een reden toch, want je moet bewijzen dat je veilig / goed rijdt.
Klopt, en blijkbaar wordt zo'n foutje als gevolg van stress ook niet getolereerd. Wat duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen bij de examinator, of de gedachte: Yes, weer een die ik lekker kan laten zakken
pi_119677643
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Leg eens uit dan, want hier kan ik helemaal niks mee
Serieus? Lees je eigen reacties even.
pi_119677668
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef zillah666 het volgende:

[..]

[..]

Serieus? Lees je eigen reacties even.
Ik krijg nu de indruk dat je niet onder woorden kan brengen waarom ik rare dingen zeg
pi_119677691
Daarbij was het als vrouw geloof ik niet gerechtvaardigd om hier te reageren, ook al heb ik wel een rijbewijs.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:45:04 #157
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_119677703
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Ik krijg nu de indruk dat je niet onder woorden kan brengen waarom ik rare dingen zeg
Als je net zo zinnig rijdt als dat je posts maakt snap ik de uitslag van je examen wel :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_119677732
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Klopt, en blijkbaar wordt zo'n foutje als gevolg van stress ook niet getolereerd. Wat duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen bij de examinator, of de gedachte: Yes, weer een die ik lekker kan laten zakken
Hoe moeten zij dat ruiken?
En daarnaast, als ze het al ruiken, ben je dan alsnog wel veilig op de weg als je dan al zoveel stress ervaart dat je ervan in je broek moet schijten?
Rustig aan.
pi_119677827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe moeten zij dat ruiken?
En daarnaast, als ze het al ruiken, ben je dan alsnog wel veilig op de weg als je dan al zoveel stress ervaart dat je ervan in je broek moet schijten?
Omdat je daar een soort zesde zintuig voor ontwikkeld als examinator, heeft een rijleraar die ook examinator is geweest me verteld, op een gegeven moment kan je vrij goed inschatten wat een persoon denkt, en hoe die beslissingen maakt
Ik was dus, zoals ik al zei, volkomen veilig bezig, en zoveel stress had ik ook weer niet, gewoon dat onderbewuste die je net even anders laat handelen
pi_119677871
Ik had ook veel stress tijdens het examen had een aantal fouten gemaakt maar doordat ik super goed bleef kijken kreeg ik toch voordeel van de twijfel!
pi_119677872
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Omdat je daar een soort zesde zintuig voor ontwikkeld als examinator, heeft een rijleraar die ook examinator is geweest me verteld, op een gegeven moment kan je vrij goed inschatten wat een persoon denkt, en hoe die beslissingen maakt
Ik was dus, zoals ik al zei, volkomen veilig bezig, en zoveel stress had ik ook weer niet, gewoon dat onderbewuste die je net even anders laat handelen
Tergend sloom rijden is wel iets wat enorm opvalt en wat langs jou heengaat..
Dat is niet heel goed of wel?
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 16:50:27 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119677878
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Nee, maar de vraag is dan ook niet of je onder normale omstandigheden fatsoenlijk kunt rijden, maar of je, in andere gevallen dan normale situaties, ook nog normaal kunt rijden. Blijkbaar is wat druk omdat je op je vingers gekeken wordt of omdat er 210 euro bij betrokken is al niet meer normaal op de weg begeven.

Zit nou niet zo te zeiken man, je hebt gewoon niet goed genoeg gereden. Daarbij, andere mensen slagen wel en worden ook op de vingers gekeken en ervaren dus ook druk. Toch kunnen zij het dan wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:50:43 #163
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_119677895
Ik ben het met je eens dat het eikels zijn bij het CBR. Ik ben 3 keer opgeweest, de 1e keer ben ik terecht gezakt. Toen was ik zo zenuwachtig dat ik echt alles fout deed (Hahaha, hem in zijn achteruit zetten als je vooruit uit het vak moet rijden).

De 2e keer had ik er een super goed gevoel over, ging helemaal perfect. Beweerde de beste man dat ik niet goed genoeg spiegelde (De kanttekening die ik daarbij heb is dat ik toen sinds kort een nieuwe rijinstructeur had en dat mijn mijn beide instructeurs er nooit iets van gezegd hebben). Dat was dus echt bullshit, en ik daarom ook maar 1 les genomen voordat ik weer op ging. En de 3e keer deed ik niks anders als de andere kant, het enige was dat ik dacht, fuck it, ik ga het toch nooit halen, en toen was ik dus wel geslaagd :')

Maar als je echt 40 rijd ipv 50 vind ik niet dat ze je moeten laten slagen. Doorstroming is een heel belangrijk onderdeel.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:50:56 #164
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_119677903
quote:

[..]

Nogmaals dank voor de examinator. Moet er niet aan denken dat jij al onbewust net even anders handelend over mijn kind heen rijdt |:(
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:13 #165
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_119677948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef Cuppiecake het volgende:
Beweerde de beste man dat ik niet goed genoeg spiegelde. Dat was dus echt bullshit,
Je make-up bijwerken in het zonneklep-spiegeltje telt niet mee he ;)
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:34 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_119677959
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Dat jij niet snapt dat je je aan de snelheid moet houden, en moet zorgen dat je weet hoe hard je rijdt zodat je kunt inspelen op de situatie dat je te hard of te langzaam rijdt duidt op een gebrek aan verkeersinzicht.

je probeert de schuld bij iemand anders te leggen. Je bent een prutser.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:52:57 #167
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_119677969
Volgens TS laten ze mensen makkelijk zakken, bij mn examen reed ik de stoep op bij t straatje keren en reed ik perongelijk een verdrijvingsvlak op waardoor de examinator moesten remmen. Gewoon gehaald, omdat ik goed keek, meereed met het verkeer en de auto goed onder controlle had.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_119677973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef Cuppiecake het volgende:
Maar als je echt 40 rijd ipv 50 vind ik niet dat ze je moeten laten slagen. Doorstroming is een heel belangrijk onderdeel.
Dat heeft dan niet met je snelheid an sich te maken maar meer met weggebruikers achter je / voor je.

Dan hou je je omgeving dermate slecht in de gaten dat je niet weet waar je mee bezig bent eigenlijk, en dat is dan uiteraard wel een terecht punt om je op te laten zakken.
Rustig aan.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:53:09 #169
387467 Cuppiecake
pi_119677983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Je make-up bijwerken in het zonneklep-spiegeltje telt niet mee he ;)
Niet? :O Ik geloof dat me vriend er ook gek van werd.. op een of andere manier heeft hij het zonneklep-spiegeltje gesloopt van de week :(
pi_119678022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef garriej het volgende:
ten ze mensen makkelijk zakken, bij mn examen reed ik de stoep op bij t straatje keren en reed ik perongelijk een verdrijvingsvlak op waardoor de examinator moesten remmen. Gewoon gehaald, omdat ik goed keek, meereed met het verkeer en de auto goed onder controlle had.
Als ik die situatie zo voor mij haal...
Zou ik daar faliekant op gezakt zijn. :')
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 16:54:24 #171
16180 crew  CoolGuy
pi_119678034
quote:

[..]

Ooow, eerst is de reden stress en druk aan jouw kant, en nu was je volgens je eigen zeggen volkomen veilig bezig (maar ja, volgens je eigen zeggen kun je ook wel goed rijden dus dat zegt niet zo heel veel) maar nu is het ineens zo dat het nou zo veel stress ook weer niet was.

Dus, van dat kleine beetje stress in je onderbewuste ga jij al te langzaam rijden terwijl er niks aan de hand is...right...en nog snap je niet waarom het volkomen terecht is dat jij je rijbewijs niet hebt gekregen.. :')
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:54:48 #172
387467 Cuppiecake
pi_119678046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heeft dan niet met je snelheid an sich te maken maar meer met weggebruikers achter je / voor je.

Dan hou je je omgeving dermate slecht in de gaten dat je niet weet waar je mee bezig bent eigenlijk, en dat is dan uiteraard wel een terecht punt om je op te laten zakken.
Natuurlijk heeft dat wel met je snelheid te maken. Als jij langzamer rijd als toegestaan houd je sowieso mensen op, en mensen schatten je snelheid verkeerd in. Ze willen oversteken, doen dat niet, maar het blijkt toch te kunnen omdat je zo'n slakkentempo rijd. En zulke dingen. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat hij zegt dat hij het niet eens in de gaten had.
pi_119678086
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat jij niet snapt dat je je aan de snelheid moet houden, en moet zorgen dat je weet hoe hard je rijdt zodat je kunt inspelen op de situatie dat je te hard of te langzaam rijdt duidt op een gebrek aan verkeersinzicht.

je probeert de schuld bij iemand anders te leggen. Je bent een prutser.
Wat ik dus wel weet en normaal wel altijd doe. Maar zoals ik niet zo goed kan autorijden, ben jij erg slecht in begrijpend lezen. Zo hebben wel allemaal wel onze tekortkomingen
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:56:16 #174
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_119678091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik die situatie zo voor mij haal...
Zou ik daar faliekant op gezakt zijn. :')
Ja toen ik die stoep opreed dacht ik ook, kan net zo goed terug rijden, kom die straat uit waar ik gekeerd had en hoppa verdrijvingsvlak op; toen dacht ik echt oke mooi, volgende week nog maar es proberen.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_119678164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft dat wel met je snelheid te maken. Als jij langzamer rijd als toegestaan houd je sowieso mensen op, en mensen schatten je snelheid verkeerd in. Ze willen oversteken, doen dat niet, maar het blijkt toch te kunnen omdat je zo'n slakkentempo rijd. En zulke dingen. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat hij zegt dat hij het niet eens in de gaten had.
Jij rijdt nooit alleen op de weg? :')
Rustig aan.
pi_119678177
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik had de omgeving wel goed in de gaten, zoals de examinator ook aangaf. Weet niet waar je dit vandaan haalt
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 16:59:35 #177
16180 crew  CoolGuy
pi_119678207
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[

[..]

Wat ik dus wel weet en normaal wel altijd doe. Maar zoals ik niet zo goed kan autorijden, ben jij erg slecht in begrijpend lezen. Zo hebben wel allemaal wel onze tekortkomingen
Klopt, maar helaas voor jou is begrijpend lezen daar niet een van. Oh, en rijden ook niet :*
pi_119678208
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:58 schreef MultiBanaan het volgende:
g wel goed in de gaten, zoals de examinator ook aangaf. Weet niet waar je dit vandaan haalt
Uit het feit dat je weggebruikers achter je in de weg zit met je slakken tempo? :+
Rustig aan.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:00:19 #179
387467 Cuppiecake
pi_119678238
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij rijdt nooit alleen op de weg? :')
Helemaal alleen komt zelden voor in een stad als Breda ja :V Maar you get my point. Ok je hebt gelijk, heel af en toe zal je er inderdaad geen last van hebben, dat wil ik dan ook nog wel toegeven. Maar dat is dan eerder 's avonds laat als overdag tijdens je rijexamen.
pi_119678289
Ik hoop dat TS een hoop geleerd heeft!

En dan doel ik voornamelijk op het openen van een topic op Fok! ;)
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')